Kuopio-sätin miitti la 3.12. Amarillossa alkaen klo: 19. Teretulemast tutu ja tuntemattomat läheltä ja kauempaakin!
Luvassa syömistä, juomista, jutustelua ja ennen kaikkea mukavaa seuraa. :)
Kuopio-miitti
9
3986
Vastaukset
- Sami-84
tää melkein vois tulla
ihan niinkunnäin periaattesta vastustan koko miittiä. itse pidän varjomiitin 5.12. yksin. saatana..
- MursuMarsu
3.12 käyn paikalla, mutta ajankohta hiukan hankala kumminkin. 5.12 otan pitkän kaavan mukaan.
- Rva_Pun
ei saa kaaos kiukutella tolleesti.. miittiin vaan että mäkin viimein nään sut livenä :))
- aika whiskey
kun vastustat, edelleenkökinkö
- susan25
Susan ei pääse mut pitäkee hauskoo miunkin puolesta:)
mie jätän tällä kertaa miitin väliin...
pitäkee hauskaa minunnii puolesta!!!- näihin
sättimiitteihin aikuisikään ehtineitä sättijöitä?
meinaan vaan että miten nää bailut toimii.- RvaPunainen
Pahoittelen että vastaus tulee näin myöhään. Kyllähän meillä ihan aikuistakin väkeä on. Allekirj. esim. jo neljännellä kymmenennellä :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976