900 viestii ja on vasta iltapäivä alullaan....
Mä tossa aloin lukemaan ja karsimaan noita viestejä ja ihmettelin kun en pääse sivua kolme eteenpäin.. aina kun päivitti sivun lopussa niin olikin sivulla taas puolessa välissä :D
Jarruuuuu....
Aaaaarrgh
11
840
Vastaukset
- Archie Leach
Tiinan hehkuttaja avaa aina uuden ja uuden linkin, sitten muiden Fanit tietysti jatkavat samaa rataa . . . ei ihme jos on ruuhkaa . . .
- ole kiva taas
tulla putsimaan, tietää ainakin miten tarpeellinen olet ;)
Toki meistä moni klikkaa ilmoita asiattomasta viestistä, mutta ei ole tietoa meneekö se ylläpidolle vai jääkö odottamaan sinua.- Suvi***
Cesar kirjoitti:
Mutta luulen että ei ylläpito noita viestejä katso... Ainakaan palstoilta joissa on sefu...
Eiks seriffin oo mahollista saada apulaisia? Tällasta palstaa on varmaan mahotonta ja turhauttavaa yrittää pitää puhtaana yksinään! No, kohtahan bb onneks loppuu ja tääkin palsta hiipuu. Jaksamista sinne!!!
- Avaa..
jokaisen kilpailijan nimellä aihe ja se joka saa eniten vastauksia eli pisimmän ketjun voittaa gallupin. Tiedota jollain ilveellä kaikille. Tää on vaan ehdotus.
t: sivusta seuraajasaisihan sillä näille muutamille hehkuttajille kymmeneksi minuutiksi tekemistä kun naputtelisivat kaksisataa viestiä joka muistaakseni on maksimi yhteen ketjuun
- t:ss
Cesar kirjoitti:
saisihan sillä näille muutamille hehkuttajille kymmeneksi minuutiksi tekemistä kun naputtelisivat kaksisataa viestiä joka muistaakseni on maksimi yhteen ketjuun
Jonkinlainen netiketti tarttis kyll saada tähänkin palstaan. Kaikilla kova kiire avata uusi aihe, niin ettei lukemaan kerkiä. Ei oo sun osassa tänään kadehtimista. Tsemppiä.
Jospa sittenkin hyödynnän sun ideaa ja laitan kisan... Kenen ketju täyttyy ekana... Nyt kyllä palsta kaatuu mutta saanpa syötyä edes sillä välin :D
- nina
Ota ihan rauhallisesti BB loppuu torstaina, joten kohta kirjoittelu huomattavasti vähenee ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan.
Että sikäli... - töitä
sinäkin...
- leipätyökin!!!
seriffin tehtävät ovat vapaaehtoistyötä ja piste!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514