Onko tiedossa hyviä tantraus asanoita?
TantraJooga
6
2499
Vastaukset
- Revolver
Ylösalaisin päällään seisten on tosi hyvä.
- Sara-Kali
Joskus vuosia sitten joku joogi ilmoitti kuolinvuoteellaan että päällään seisominen on haitallinen asento. Hän sanoi seuraajilleen että asana joka vastaa tuota em. asentoa on sellainen missä ollaan kontillaan ja työnnetään kieli suusta niin pitkälle kuin se yltää.
Joku asanahirmu varmaan osaa paremmin kuvailla tuota asentoa ja tietää sille nimenkin. Olisikohan se "leijona"? - emma
tais olla vitsi aika hauska heitto :) sopiihan kokeilla tosiaan.
mut eiköhän ne parhaat asennot löydy itsestään - Revolver
emma kirjoitti:
tais olla vitsi aika hauska heitto :) sopiihan kokeilla tosiaan.
mut eiköhän ne parhaat asennot löydy itsestäänEi ollut vitsi. Olen käynyt tantrakurssin. Siellä neuvottiin päälläänseisonta, avuksi seksuaalienergian hallitsemiseen. Tantra on näet muutakin kuin nk. tantraseksiä, josta puhutaan iltapäivälehdissä.
- ema
Revolver kirjoitti:
Ei ollut vitsi. Olen käynyt tantrakurssin. Siellä neuvottiin päälläänseisonta, avuksi seksuaalienergian hallitsemiseen. Tantra on näet muutakin kuin nk. tantraseksiä, josta puhutaan iltapäivälehdissä.
sori vaa mielikuvitus tais vähän juosta jolkotella
- Tantra-Yogi
itse tykkään tälläisesta asanasta
http://www.natha.fi/kama2.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481