Tällä palstalla on huono Cesar. Poistelee mielivaltaisesti ne viestit jotka eivät itseään miellytä. Jos Pertusta tulee liikaa viestejä niin hän poistaa osan. Viestit pitäisi poistaa tasapuolisesti eli suhteessa saman verran jokaisen hehkutuksen kohdalla. Esim. 30% jokaisen kilpailijoiden kohdalle tulleista viesteistä jotta ihmiset näkisivät kuka oikeasti saa eniten viestejä eikä niin että vaikka Perttu saisi sata kertaa enemmän viestjä niin hänestä näytetään vain yhtä monta viestiä kuin muistakin!
huono Cesar
4
296
Vastaukset
ja niinkö ei voi ajatella että ketjun pituus jotain kertoisi, ja niiden viestien sisältö... Kilpa-aloituksiksi menee jos yritetään valita voittaja aloitusten määrällä... Tämä on KESKUSTELUPALSTA! Armotta vaan pois sisällöttömat turhat aloitukset.
- antista totuuden
kertovan viestin minkä minä laitoin,? monikin kyseli et miten se antti oli haukkunut kehitys-vammaisia ja minä vastasin siihen ihan asiallisesti niin heti otit pois sen viestin.
- kommentti...
Eiköhän se viestien poistamisperiaate ole ihan vaan siinä, että mikäli samanlainen keskustelu on muualla jo avattu, voi uuden ja turhan poistaa. Eihän se kilpailijoiden suosio uusien aloitusten määrällä oo mitattavissa. Voihan niitä kannatusviestejä kirjottaa jo valmiisiin ketjuihin jatkoks? Jos vaikka mitattais tästä lähtien kuka on suosituin sillä kenellä on pisin ketju?
- t:ss
Juuri näin pitäisi toimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471