Haluaisin tietoa..
Narsismi, onko kenelläkään kokemusta
7
1256
Vastaukset
- ja tietoa saat
googlesta. Raimo Mäkelän "naamiona terve mieli" on aika kattava ja hyvä teos.
itselläni valitettavasti lähipiirissa narsisti (psykopaatikko) joka saa kyllä kaiken sekaisin ja sotkettua monien ihmisten elämän kaaokseen.
Lue tietoa, keskukstele täällää ja ota kantaa. Mielenkiinnolla odotan miksi kysyt noin?? - Komia mies
Minulla on todettu jo nuorisovankilassa persoonallisuushäiriö. Tuo häiriö esti lomille pääsyn myös tulevilla vankeustuomioilla, joita tuli muutama ja vuosissa aina mitattu.
Vaikea persoonallisuushäiriö jossa täyttyy epäsosiaalisuushäiriö, epävakaa ja narsistinen persoonallisuushäiriö.
Olen psykopaatti.
Mutta.
Kukaan ei huomaa minusta päällepäin mitään enää. Päinvastoin saan helposti tuttavuuksia joihin kuitenkin kyllästyn pian.
Minusta usein kiinnostutaan ja kysytään, missä olet töissä. En ole missään.
En ole mielisairas ja kirves kädessä heiluva hullu. Päinvastoin, kirurgi laittoi palautepostissa toiselle lääkärille; hyvä kuntoinen mies.- huomaan
Et ole psykopaatti. Olet ehkä sosiopaatti. Jos olisit oikea psykopaatti, et tunnustaisi sitä. Psykopaatti ei koskaan kerro, olen psykopaatti. Sinä vain luulet olevasi sellainen.
- tapasimme suomi24:ssä
huomaan kirjoitti:
Et ole psykopaatti. Olet ehkä sosiopaatti. Jos olisit oikea psykopaatti, et tunnustaisi sitä. Psykopaatti ei koskaan kerro, olen psykopaatti. Sinä vain luulet olevasi sellainen.
- Komia mies
huomaan kirjoitti:
Oikein sanoit, minä olen sosiopaatti. Tuonkin lausunnon olen kyllä kuullut psykiatreilta. Terminä nykyään vanhentunut.
C-luokka kutsunnoissa; persona patholigica et asosialis.
Nyt, jo yli neljäkymmentä vuotiaana olen rauhoittunut. Psykiatrian erikoislääkäri sanoi, että nuorena minulla oli persoonallisuuden häiriö. Totta vaikka nuorihan olen vieläkin. - Psykokummi
Komia mies kirjoitti:
Oikein sanoit, minä olen sosiopaatti. Tuonkin lausunnon olen kyllä kuullut psykiatreilta. Terminä nykyään vanhentunut.
C-luokka kutsunnoissa; persona patholigica et asosialis.
Nyt, jo yli neljäkymmentä vuotiaana olen rauhoittunut. Psykiatrian erikoislääkäri sanoi, että nuorena minulla oli persoonallisuuden häiriö. Totta vaikka nuorihan olen vieläkin.On todennäköisesti psykopaatti. Huomaan tavasta yhdistellä sanoja ts. kielellinen ilmaisu on tyypillinen psykopaatille. Kyllä osa on tietoinen sairaudestaan, jos on vielä diagnoosikin.
PK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905489Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553647Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2981889- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363