torjuntavoitto

suuri huijaus

Suomi menetti kolmasosan sokerijuurikaskiintiöstään ja toisen tehtaansa. Ruotsi sai Suomen kiintiön ja säilyttää molemmat tehtaansa. Komissio antoi Suomelle luvan maksaa suomalaiselle viljelijälle hehtaarikorvausta. Missä voitto luuraa?

9

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkoistettiin rajojen ulkopuolelle.

    • Isäntä

      Maksattaa Ranskalaisille viljelijöille kaksinkertaisen ha tuen että se siitä sitten...

    • samat

      sanoi paperiliiton pueenjohtaja Ahonen kun selitti jäsenilleen viime kesän tappio-sopimusta...voin kertoa teille sen jälkeen alkoi papliiton alasajo,eli teillä on sama kohtalo,tervetuloa globaalin vietäväksi

      • ei peltoo

        kyl ne nyt taitaa pistää suomalaisen juurikaan suohon. pieni hetki vielä ja sit toinenkin tehdas lopetetaan ! mut samahan se taitaa olla kun aina maksetaan oli juurikaita tai ei ???


      • j ahonen

        marssii kaikesta huolimatta presitentin vastaan otolle linnaan maha pystyssä...renikat rinnassa..

        http://www.soneraplaza.fi/uutiset/artikkeli/0,2936,h-8482_a-29212533_feed-1,00.html


    • Veijo

      Suomen EU-tuet ovat suurimmaksi osaksi näitä "lupa maksaa kansallisia tukia" -tyyppisiä "eu-tukia" .
      Ovatko suomen neuvottelijat niin nyhveröitä vai missä vika piilee?
      Taitaa olla niin, että suomen keputtimille on tärkeää vain tuki tukiraha ja rahantulo, ei se kuka sen maksaa.
      Aivan sama heille tuleeko raha mistä milloinkin.
      Tosi isänmaallinen edustaja siellä hyppisi jo pöydille ja kävisi euroopan unionin yhteisen rahamassin kimppuun eikä rokottaisi alinomaa suomalaisia veronmaksajia ja aiheuttaisi juopaa viljelijöiden ja muun väestön välille.

      • enää jaksa

        kun kaikki tietää mistä kaikki johtuu...


      • isänmaan petturi
        enää jaksa kirjoitti:

        kun kaikki tietää mistä kaikki johtuu...

        pahinta luokkaa. Voi helvetin helvetti miten voidaan vääristellä neuvottelutulosta ja kehua omaa osaamattomuutta!! Pieni Suomi on huutolaispoikanen, eikä ministeri osaa mitään muuta kuin valehdella tappion voitoksi. Mikä voitto on maksaa itse itselleen tukea? Mikä voitto on menettää tuhansia työpaikkoja ja toinen tehtaista? HÄPEÄ KORKEAOJA jos edes osaat.


      • häveta
        isänmaan petturi kirjoitti:

        pahinta luokkaa. Voi helvetin helvetti miten voidaan vääristellä neuvottelutulosta ja kehua omaa osaamattomuutta!! Pieni Suomi on huutolaispoikanen, eikä ministeri osaa mitään muuta kuin valehdella tappion voitoksi. Mikä voitto on maksaa itse itselleen tukea? Mikä voitto on menettää tuhansia työpaikkoja ja toinen tehtaista? HÄPEÄ KORKEAOJA jos edes osaat.

        vaan valehtelee minkä kerkiää, ja viis veisaa viljelijöistä. Ajaa pelkästään omaa etuaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe