Suomi menetti kolmasosan sokerijuurikaskiintiöstään ja toisen tehtaansa. Ruotsi sai Suomen kiintiön ja säilyttää molemmat tehtaansa. Komissio antoi Suomelle luvan maksaa suomalaiselle viljelijälle hehtaarikorvausta. Missä voitto luuraa?
torjuntavoitto
9
1153
Vastaukset
ulkoistettiin rajojen ulkopuolelle.
- Isäntä
Maksattaa Ranskalaisille viljelijöille kaksinkertaisen ha tuen että se siitä sitten...
- samat
sanoi paperiliiton pueenjohtaja Ahonen kun selitti jäsenilleen viime kesän tappio-sopimusta...voin kertoa teille sen jälkeen alkoi papliiton alasajo,eli teillä on sama kohtalo,tervetuloa globaalin vietäväksi
- ei peltoo
kyl ne nyt taitaa pistää suomalaisen juurikaan suohon. pieni hetki vielä ja sit toinenkin tehdas lopetetaan ! mut samahan se taitaa olla kun aina maksetaan oli juurikaita tai ei ???
- j ahonen
marssii kaikesta huolimatta presitentin vastaan otolle linnaan maha pystyssä...renikat rinnassa..
http://www.soneraplaza.fi/uutiset/artikkeli/0,2936,h-8482_a-29212533_feed-1,00.html
- Veijo
Suomen EU-tuet ovat suurimmaksi osaksi näitä "lupa maksaa kansallisia tukia" -tyyppisiä "eu-tukia" .
Ovatko suomen neuvottelijat niin nyhveröitä vai missä vika piilee?
Taitaa olla niin, että suomen keputtimille on tärkeää vain tuki tukiraha ja rahantulo, ei se kuka sen maksaa.
Aivan sama heille tuleeko raha mistä milloinkin.
Tosi isänmaallinen edustaja siellä hyppisi jo pöydille ja kävisi euroopan unionin yhteisen rahamassin kimppuun eikä rokottaisi alinomaa suomalaisia veronmaksajia ja aiheuttaisi juopaa viljelijöiden ja muun väestön välille.- enää jaksa
kun kaikki tietää mistä kaikki johtuu...
- isänmaan petturi
enää jaksa kirjoitti:
kun kaikki tietää mistä kaikki johtuu...
pahinta luokkaa. Voi helvetin helvetti miten voidaan vääristellä neuvottelutulosta ja kehua omaa osaamattomuutta!! Pieni Suomi on huutolaispoikanen, eikä ministeri osaa mitään muuta kuin valehdella tappion voitoksi. Mikä voitto on maksaa itse itselleen tukea? Mikä voitto on menettää tuhansia työpaikkoja ja toinen tehtaista? HÄPEÄ KORKEAOJA jos edes osaat.
- häveta
isänmaan petturi kirjoitti:
pahinta luokkaa. Voi helvetin helvetti miten voidaan vääristellä neuvottelutulosta ja kehua omaa osaamattomuutta!! Pieni Suomi on huutolaispoikanen, eikä ministeri osaa mitään muuta kuin valehdella tappion voitoksi. Mikä voitto on maksaa itse itselleen tukea? Mikä voitto on menettää tuhansia työpaikkoja ja toinen tehtaista? HÄPEÄ KORKEAOJA jos edes osaat.
vaan valehtelee minkä kerkiää, ja viis veisaa viljelijöistä. Ajaa pelkästään omaa etuaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683