kannattaako ostaa sierra

aaapuuuaaa

olen harkinnut ostaa 2.0 sierran vm 88. Eihän vanhoista autoista koskaan tiedä mutta kannattaako?

5

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannata

      jos pitää ostaa joku halpa,osta just leimattu japsi.
      tekniikka on niissä luotettavampi.

      • 3:n Sierran omistaja

        Sierran OHC kaasari malli on maailman halvin huoltaa! Varaosiksi käy Taunuksen osat, niin vanhaa ja luotettava tekniikka siinä on.


      • mondeo+++
        3:n Sierran omistaja kirjoitti:

        Sierran OHC kaasari malli on maailman halvin huoltaa! Varaosiksi käy Taunuksen osat, niin vanhaa ja luotettava tekniikka siinä on.

        Oli nimittäin aikoinaan sierra, jonka huollot tulivat maksamaan reippaasti enemmän kuin sen hankintahinta (ostettaessa 7 vuotias). Fordista en ole kuitenkaan luopunut, nyt on menossa jo toinen mondeo ja seuraavakin on takuuvarmasti mondeo!


      • mondeo+++ kirjoitti:

        Oli nimittäin aikoinaan sierra, jonka huollot tulivat maksamaan reippaasti enemmän kuin sen hankintahinta (ostettaessa 7 vuotias). Fordista en ole kuitenkaan luopunut, nyt on menossa jo toinen mondeo ja seuraavakin on takuuvarmasti mondeo!

        Itellä oli 1,6 Sierra yli 10 vuotta ja 180 tkm.
        Varsinainen ikiliikkuja, ei kertaakaan jättänyt tienpäälle.
        Samoin varaosat halpoja ja alkuperäisosat usemmiten tarvikeosia halvempia.
        Helppo tekniikka, lähes kaiken huollon ja korjauksen pystyy tekemään itse.

        PS. autossa oli 230 tkm mittarissa kun vaihdoin sen. Esim. kaikki nivet alkuperäisiä tuossa km määrässä.


      • 2xriesa
        Rakentelija kirjoitti:

        Itellä oli 1,6 Sierra yli 10 vuotta ja 180 tkm.
        Varsinainen ikiliikkuja, ei kertaakaan jättänyt tienpäälle.
        Samoin varaosat halpoja ja alkuperäisosat usemmiten tarvikeosia halvempia.
        Helppo tekniikka, lähes kaiken huollon ja korjauksen pystyy tekemään itse.

        PS. autossa oli 230 tkm mittarissa kun vaihdoin sen. Esim. kaikki nivet alkuperäisiä tuossa km määrässä.

        Jos ostat sierran, niin osta se ruiskutekniikalla!

        Meikäläisen ex-sieraimessa oli aina pientä säätöö sen kaasarin kanssa, joku ihmeen sähkövekotin. Parin vuoden traumojen jälkeen vaihdoin taas sierraan, jossa on ruiskutekniikka ja hyvin on pelannut!

        Onhan sierrassakin omat tyyppiviat, niinkuin joka autossa! kannattaa ostohetkellä kuunnella ainakin, että pitääkö nokka-akseli kauheaa ääntelyä. Omaan autoon laitatin nokan, muistaakseen 120€ työ pikkupajalla..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe