olen harkinnut ostaa 2.0 sierran vm 88. Eihän vanhoista autoista koskaan tiedä mutta kannattaako?
kannattaako ostaa sierra
5
888
Vastaukset
- kannata
jos pitää ostaa joku halpa,osta just leimattu japsi.
tekniikka on niissä luotettavampi.- 3:n Sierran omistaja
Sierran OHC kaasari malli on maailman halvin huoltaa! Varaosiksi käy Taunuksen osat, niin vanhaa ja luotettava tekniikka siinä on.
- mondeo+++
3:n Sierran omistaja kirjoitti:
Sierran OHC kaasari malli on maailman halvin huoltaa! Varaosiksi käy Taunuksen osat, niin vanhaa ja luotettava tekniikka siinä on.
Oli nimittäin aikoinaan sierra, jonka huollot tulivat maksamaan reippaasti enemmän kuin sen hankintahinta (ostettaessa 7 vuotias). Fordista en ole kuitenkaan luopunut, nyt on menossa jo toinen mondeo ja seuraavakin on takuuvarmasti mondeo!
mondeo+++ kirjoitti:
Oli nimittäin aikoinaan sierra, jonka huollot tulivat maksamaan reippaasti enemmän kuin sen hankintahinta (ostettaessa 7 vuotias). Fordista en ole kuitenkaan luopunut, nyt on menossa jo toinen mondeo ja seuraavakin on takuuvarmasti mondeo!
Itellä oli 1,6 Sierra yli 10 vuotta ja 180 tkm.
Varsinainen ikiliikkuja, ei kertaakaan jättänyt tienpäälle.
Samoin varaosat halpoja ja alkuperäisosat usemmiten tarvikeosia halvempia.
Helppo tekniikka, lähes kaiken huollon ja korjauksen pystyy tekemään itse.
PS. autossa oli 230 tkm mittarissa kun vaihdoin sen. Esim. kaikki nivet alkuperäisiä tuossa km määrässä.- 2xriesa
Rakentelija kirjoitti:
Itellä oli 1,6 Sierra yli 10 vuotta ja 180 tkm.
Varsinainen ikiliikkuja, ei kertaakaan jättänyt tienpäälle.
Samoin varaosat halpoja ja alkuperäisosat usemmiten tarvikeosia halvempia.
Helppo tekniikka, lähes kaiken huollon ja korjauksen pystyy tekemään itse.
PS. autossa oli 230 tkm mittarissa kun vaihdoin sen. Esim. kaikki nivet alkuperäisiä tuossa km määrässä.Jos ostat sierran, niin osta se ruiskutekniikalla!
Meikäläisen ex-sieraimessa oli aina pientä säätöö sen kaasarin kanssa, joku ihmeen sähkövekotin. Parin vuoden traumojen jälkeen vaihdoin taas sierraan, jossa on ruiskutekniikka ja hyvin on pelannut!
Onhan sierrassakin omat tyyppiviat, niinkuin joka autossa! kannattaa ostohetkellä kuunnella ainakin, että pitääkö nokka-akseli kauheaa ääntelyä. Omaan autoon laitatin nokan, muistaakseen 120€ työ pikkupajalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437