olen harkinnut ostaa 2.0 sierran vm 88. Eihän vanhoista autoista koskaan tiedä mutta kannattaako?
kannattaako ostaa sierra
5
888
Vastaukset
- kannata
jos pitää ostaa joku halpa,osta just leimattu japsi.
tekniikka on niissä luotettavampi.- 3:n Sierran omistaja
Sierran OHC kaasari malli on maailman halvin huoltaa! Varaosiksi käy Taunuksen osat, niin vanhaa ja luotettava tekniikka siinä on.
- mondeo+++
3:n Sierran omistaja kirjoitti:
Sierran OHC kaasari malli on maailman halvin huoltaa! Varaosiksi käy Taunuksen osat, niin vanhaa ja luotettava tekniikka siinä on.
Oli nimittäin aikoinaan sierra, jonka huollot tulivat maksamaan reippaasti enemmän kuin sen hankintahinta (ostettaessa 7 vuotias). Fordista en ole kuitenkaan luopunut, nyt on menossa jo toinen mondeo ja seuraavakin on takuuvarmasti mondeo!
mondeo+++ kirjoitti:
Oli nimittäin aikoinaan sierra, jonka huollot tulivat maksamaan reippaasti enemmän kuin sen hankintahinta (ostettaessa 7 vuotias). Fordista en ole kuitenkaan luopunut, nyt on menossa jo toinen mondeo ja seuraavakin on takuuvarmasti mondeo!
Itellä oli 1,6 Sierra yli 10 vuotta ja 180 tkm.
Varsinainen ikiliikkuja, ei kertaakaan jättänyt tienpäälle.
Samoin varaosat halpoja ja alkuperäisosat usemmiten tarvikeosia halvempia.
Helppo tekniikka, lähes kaiken huollon ja korjauksen pystyy tekemään itse.
PS. autossa oli 230 tkm mittarissa kun vaihdoin sen. Esim. kaikki nivet alkuperäisiä tuossa km määrässä.- 2xriesa
Rakentelija kirjoitti:
Itellä oli 1,6 Sierra yli 10 vuotta ja 180 tkm.
Varsinainen ikiliikkuja, ei kertaakaan jättänyt tienpäälle.
Samoin varaosat halpoja ja alkuperäisosat usemmiten tarvikeosia halvempia.
Helppo tekniikka, lähes kaiken huollon ja korjauksen pystyy tekemään itse.
PS. autossa oli 230 tkm mittarissa kun vaihdoin sen. Esim. kaikki nivet alkuperäisiä tuossa km määrässä.Jos ostat sierran, niin osta se ruiskutekniikalla!
Meikäläisen ex-sieraimessa oli aina pientä säätöö sen kaasarin kanssa, joku ihmeen sähkövekotin. Parin vuoden traumojen jälkeen vaihdoin taas sierraan, jossa on ruiskutekniikka ja hyvin on pelannut!
Onhan sierrassakin omat tyyppiviat, niinkuin joka autossa! kannattaa ostohetkellä kuunnella ainakin, että pitääkö nokka-akseli kauheaa ääntelyä. Omaan autoon laitatin nokan, muistaakseen 120€ työ pikkupajalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560