Olisi tarkoitus laittaa 80-luvun taloon koneellinen ilmastointi. Miten huonekohtainen ilmastointi toimii?
Puhaltaako ja imeekö katossa oleva putki, mistä tulee korvausilma? Pystyykö ilmastoinnin itse asentamaan esim upon muoviputkijärjestelmällä?
miten huonekohtainen toimii?
3
1260
Vastaukset
- Raikku
Koneellisessa ilmanvaihdossa LTO-koneella osa venttiileistä tuo raitista ilmaa taloon - nämä venttiilit ovat yleensä asuinhuoneissa kuten makuuhuoneissa ja olohuoneessa. Osa venttiileistä imee sitten 'likaisen' ilman ulos WC:stä, keittiöstä, kylppäristä jne. Ilma virtaa huonetilasta toiseen mm. ovien alta, joten kynnykset täytyy jättää auki.
Minä asensin itse pari vuotta sitten ilmanvaihdon talooni. Melkoinen työ, mutta kun mies on sen mallinen, että itse pitää kaikki osata tehdä, niin siinä sitä ollaan. Järjestelmä toimii hyvin, ja pahimmat mokat on piilotettu villojen ja paneelien alle :-)
Jälkeenpäin tarkasteltuna seuraavasta järjestelmästä tulisi vielä parempi. Kykysi asentaa järejestelmä riippuu ihan omista taidoistasi. Uskaltaisitko remontoida itse koko saunan tai keittiön? Homma on samaa vaikeusastetta. Lukemalla etukäteen ja tekemällä hitaasti ja huolellisesti oppii ajoissa. - parasta
saunaan saa kunnon ilmanvaihdon.
- ilmaa
Meillä on vain saunassa huonekohtainen ilmanvihto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734436- 332531
- 402344
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211825Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401702Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251562- 821553
- 1501371
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155