Minulle tarjottiin ostettavaksi erittäin harvinaista moottoripyörää: merkki oli Denper, venäläinen 2 sylinterinen sivuvaunupyörä, kuulemma 650 kuutioinen. AKE ei tunne yhtään kyseisenmerkkistä pyörää ja myyjä kertoi tämän olevan ainoa suomessa. Pyörä on kuulemma 30-luvulta, mutta siihen on lisätty vilkut ja jotain muuta uudempaa osaa. Pyörä on juuri tuollainen kuin kuvassa: http://home.swipnet.se/ryska_mc/privSvenY.html Kunto vaan on kuvan pyörää hieman heikompi, eikä ole ajokunnossa.
Paljonko tuosta kannattaa tarjota, tietääkseni saisin parilla tonnilla, eli mielestäni todella halvalla. Tuollaisestahan saa käsitääkseni ulkomailla moninkertaisen hinnan?
Harvinaisuus
2
1249
Vastaukset
- ural setä..
Joo dnepr mt11:han se tossa kuvassa ainakin komeilee,kyllähän näitä itäboksereita on suomen rekisterissä satoja pyöriä(itellänikin jo kolmas niepri työn alla)niitä on merkitty rekisteriin eri nimillä esim,dnepr,k-750,ural.kerhoja löytyy useita suomesta googleta vaikka uralroikka tai mc hehku niin alkaa tietoa löytymään,vaikee sanoo tuosta hinnasta mitään kun ei oo pyörän vieressä,itse olen ostellut noita vehkeitä noin tonnin kappale hintaan ja toinen tonttu menee yleensä siihen kun vehe on ajokunnossa ja rekisteröity,osia löytyy helposti suomesta mutta myös venäjältä tosi halvalla ite toin viimeviikolla uudet kaasarit viipurista ja hinta 20€ kpl,ja oman viehätyksensä tähän harrastukseen tuo rallit ja kokoontumiset on tosi leppoisa meininki viimekesänäkin miliisipukuiset ukot jako "roopuskat" juhla-alueelle ei muuta kun tarvetuloa joukkoon tummaan.
- epäluuloinen
Ettei vaan myyjä puolivahingossa myy huippuharvinaisena dnjeprinä jostain "vähän" tavallisemmasta dnjepristä kyhättyä vehjettä? En suhtaudu epäluuloisesti naapurimaihin, mutta ison maan seppien pajoissa on syntynyt monenlaista ihan käytännön sanelemaa designiä ilman huijaustarkoitusta, niin että älä ihmeessä maksa pyörän harvinaisuudesta yhtään ennenkuin pyörä ja dokumentit on huolella katsottu läpi. Tavallisempien hinnoistsakin kannattaa joltakulta kysyä. Sinänsä nuo itäpyörät ovat minusta hauskoja vehkeitä vaikka kovin toisentyyppisellä ajelen itse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2006142Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1645705BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2474267- 2333589
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1323408Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j523360Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1273234Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai113107HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212966Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22419