Minulle tarjottiin ostettavaksi erittäin harvinaista moottoripyörää: merkki oli Denper, venäläinen 2 sylinterinen sivuvaunupyörä, kuulemma 650 kuutioinen. AKE ei tunne yhtään kyseisenmerkkistä pyörää ja myyjä kertoi tämän olevan ainoa suomessa. Pyörä on kuulemma 30-luvulta, mutta siihen on lisätty vilkut ja jotain muuta uudempaa osaa. Pyörä on juuri tuollainen kuin kuvassa: http://home.swipnet.se/ryska_mc/privSvenY.html Kunto vaan on kuvan pyörää hieman heikompi, eikä ole ajokunnossa.
Paljonko tuosta kannattaa tarjota, tietääkseni saisin parilla tonnilla, eli mielestäni todella halvalla. Tuollaisestahan saa käsitääkseni ulkomailla moninkertaisen hinnan?
Harvinaisuus
2
1206
Vastaukset
- ural setä..
Joo dnepr mt11:han se tossa kuvassa ainakin komeilee,kyllähän näitä itäboksereita on suomen rekisterissä satoja pyöriä(itellänikin jo kolmas niepri työn alla)niitä on merkitty rekisteriin eri nimillä esim,dnepr,k-750,ural.kerhoja löytyy useita suomesta googleta vaikka uralroikka tai mc hehku niin alkaa tietoa löytymään,vaikee sanoo tuosta hinnasta mitään kun ei oo pyörän vieressä,itse olen ostellut noita vehkeitä noin tonnin kappale hintaan ja toinen tonttu menee yleensä siihen kun vehe on ajokunnossa ja rekisteröity,osia löytyy helposti suomesta mutta myös venäjältä tosi halvalla ite toin viimeviikolla uudet kaasarit viipurista ja hinta 20€ kpl,ja oman viehätyksensä tähän harrastukseen tuo rallit ja kokoontumiset on tosi leppoisa meininki viimekesänäkin miliisipukuiset ukot jako "roopuskat" juhla-alueelle ei muuta kun tarvetuloa joukkoon tummaan.
- epäluuloinen
Ettei vaan myyjä puolivahingossa myy huippuharvinaisena dnjeprinä jostain "vähän" tavallisemmasta dnjepristä kyhättyä vehjettä? En suhtaudu epäluuloisesti naapurimaihin, mutta ison maan seppien pajoissa on syntynyt monenlaista ihan käytännön sanelemaa designiä ilman huijaustarkoitusta, niin että älä ihmeessä maksa pyörän harvinaisuudesta yhtään ennenkuin pyörä ja dokumentit on huolella katsottu läpi. Tavallisempien hinnoistsakin kannattaa joltakulta kysyä. Sinänsä nuo itäpyörät ovat minusta hauskoja vehkeitä vaikka kovin toisentyyppisellä ajelen itse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289