Harvinaisuus

Denperisti?

Minulle tarjottiin ostettavaksi erittäin harvinaista moottoripyörää: merkki oli Denper, venäläinen 2 sylinterinen sivuvaunupyörä, kuulemma 650 kuutioinen. AKE ei tunne yhtään kyseisenmerkkistä pyörää ja myyjä kertoi tämän olevan ainoa suomessa. Pyörä on kuulemma 30-luvulta, mutta siihen on lisätty vilkut ja jotain muuta uudempaa osaa. Pyörä on juuri tuollainen kuin kuvassa: http://home.swipnet.se/ryska_mc/privSvenY.html Kunto vaan on kuvan pyörää hieman heikompi, eikä ole ajokunnossa.

Paljonko tuosta kannattaa tarjota, tietääkseni saisin parilla tonnilla, eli mielestäni todella halvalla. Tuollaisestahan saa käsitääkseni ulkomailla moninkertaisen hinnan?

2

1229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ural setä..

Joo dnepr mt11:han se tossa kuvassa ainakin komeilee,kyllähän näitä itäboksereita on suomen rekisterissä satoja pyöriä(itellänikin jo kolmas niepri työn alla)niitä on merkitty rekisteriin eri nimillä esim,dnepr,k-750,ural.kerhoja löytyy useita suomesta googleta vaikka uralroikka tai mc hehku niin alkaa tietoa löytymään,vaikee sanoo tuosta hinnasta mitään kun ei oo pyörän vieressä,itse olen ostellut noita vehkeitä noin tonnin kappale hintaan ja toinen tonttu menee yleensä siihen kun vehe on ajokunnossa ja rekisteröity,osia löytyy helposti suomesta mutta myös venäjältä tosi halvalla ite toin viimeviikolla uudet kaasarit viipurista ja hinta 20€ kpl,ja oman viehätyksensä tähän harrastukseen tuo rallit ja kokoontumiset on tosi leppoisa meininki viimekesänäkin miliisipukuiset ukot jako "roopuskat" juhla-alueelle ei muuta kun tarvetuloa joukkoon tummaan.

• epäluuloinen

Ettei vaan myyjä puolivahingossa myy huippuharvinaisena dnjeprinä jostain "vähän" tavallisemmasta dnjepristä kyhättyä vehjettä? En suhtaudu epäluuloisesti naapurimaihin, mutta ison maan seppien pajoissa on syntynyt monenlaista ihan käytännön sanelemaa designiä ilman huijaustarkoitusta, niin että älä ihmeessä maksa pyörän harvinaisuudesta yhtään ennenkuin pyörä ja dokumentit on huolella katsottu läpi. Tavallisempien hinnoistsakin kannattaa joltakulta kysyä. Sinänsä nuo itäpyörät ovat minusta hauskoja vehkeitä vaikka kovin toisentyyppisellä ajelen itse.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe