Miten voi poistaa skype tilin eli jos haluan vaihtaa kaikki tietoni skypestä (Myös skype tunnuksen) niin miten saan vanhan skype nimen roskiin. Jos poistan koko skypen koneelta niin eikö silti tiedot säily .
Tilin poisto
3
1709
Vastaukset
- profiili,
vanhaa ei ilmeisesti voi poistaa, se poistuu ajanmyötä ihan itsekseen jos et käy sitä kurkkimassa.
- toimintatapa
Tää on yleinen ilmaisten massoille suunniteltujen palvelujen toimintatapa.
On oikeastaan surkeaa, että käyttäjä ei voi itse poistaa omaa tiliään, vaan poistaminen perustuu vanhenemiseen. Kyllä jokaisella pitäisi olla omien tietojen tuhoamisoikeus- ja mahdollisuus ilmaisistakin (ja varsinkin niistä) palveluista.
- Pitäkää tunkkinne
Olisiko kuluttajalautakunnalla töitä tilin irtisanominen on tehty maalikolle ja kieliä taitavalle mahdottomaksi koska asianmukaiset tukisivut puuttuvat tältä härmänkieleltä eipä ole ensimmäinen tälläinen tapaus tietoja kyllä kerätään ja vakoillaan jokapaikassa . Nimimerkkinne Pitäkää tunkkinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423