Harry viilteli ninjamiekalla Voldemortin kaulan auki ja joi hänen verensä. Voldemort otti puukon ja hakkasi sillä Harry päähän. Harry potkaisi Voltsun puukon hänen kädestään. Harry oli tappanut Voldemortin. Harry lähti Malfoyn luo.
"Olen keittiössä, Malfoy" Harry sanoi ja hiipi keittiön oven takana. "Minä saan sinut" Harry kuiskasi ja hakkasi oven rikki kirveellä. Draco oli piiloitunut pesukoneeseen. Harry avasi pesukoneen luukun ja hakkasi Draco Malfoyn pään massaksi. Hän koristeli hänen aivonsa rusinasopalla.
Sirius hiiviskeli käytävässä Harrylta. Sirius näki Harryn ja lähti pakoon. Harry sai Siriuksen kiinni ja viilteli hänet täyteen haavoja.
Sarjamurhaaja Harry Potter
tlank
4
537
Vastaukset 4
- vampirena
*nauraa ja putoaa tuolilta*
- Nagi
Hei sä muuntelit mun ehdotusta!! Paremmaks... =) Loistavaa!!! Perkele!!
- falcon
Aivan perseestä tuo novelli, niinku kaikki muutkin...
- wolfy_91
hohhoijjaaaaaaaaa...............
falcon, mitäs tässä enää voi paljo tehä???
paskiaisia kaikki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2721091Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "233876- 98831
- 87744
- 69732
- 103636
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429