Jos naiselta puuttuu voimassaoleva Visakortti eikä hän näin ollen pysty kastantamaan miestä esim. ulkomaille, on nainen mitääntekemätön. Rupsuuskin menee jos visalle riittää vingutusta.
Kunnon naisella on Visa.
25
1610
Vastaukset
- Aatami
Nainen myöskin perheessä tehköön työt, mies on luomakunnan kruunu eikä hänen näin ollen tarvitse suotta rasittaa itseään.
- Aatami
Mielelläni ottaisin sellaisen parikymppisen heilakseni mutta kun ovat köyhänpuoleisia. Siinä viiskymppisillä alkaa olla jo visaa ja omaa kämppää pyllyn alla, nimittäin jos ovat tehneet miehen eteen ahkerasti työtä ja säästäneet.
- Eeva
Aatami kirjoitti:
Mielelläni ottaisin sellaisen parikymppisen heilakseni mutta kun ovat köyhänpuoleisia. Siinä viiskymppisillä alkaa olla jo visaa ja omaa kämppää pyllyn alla, nimittäin jos ovat tehneet miehen eteen ahkerasti työtä ja säästäneet.
sitten on? Taiteiletko kaiken päivää?
Sanoit olevasi taiteilija, mutta taiteen laji ei oikein selvinnyt. Sekö se on performanssitaide sinun lajisi? - tarkoitat
Aatami kirjoitti:
Mielelläni ottaisin sellaisen parikymppisen heilakseni mutta kun ovat köyhänpuoleisia. Siinä viiskymppisillä alkaa olla jo visaa ja omaa kämppää pyllyn alla, nimittäin jos ovat tehneet miehen eteen ahkerasti työtä ja säästäneet.
varmaankin, että kunnon naisella on miehen visa-kortti. Eihän kunnon nainen omaansa miehen passaamiseen tietenkään käytä. Tuppaa nuo perusasiat Aatamilta unohtuvan. Kunnon nainen on koskematta omaan visaansa viisaasti, ei siis vinguta edes äärimmäisessä hätätapauksessa, sillä onhan hänellä miehen visa.
- Laiskis1
tarkoitat kirjoitti:
varmaankin, että kunnon naisella on miehen visa-kortti. Eihän kunnon nainen omaansa miehen passaamiseen tietenkään käytä. Tuppaa nuo perusasiat Aatamilta unohtuvan. Kunnon nainen on koskematta omaan visaansa viisaasti, ei siis vinguta edes äärimmäisessä hätätapauksessa, sillä onhan hänellä miehen visa.
Mitenkäs sitten kun vaimolla ja ukolla on rinnakkaiskortit? Samalle tilille.
Olenko menettänyt jotain?
Kerran olen kesken matkan joutunut nostamaan luottorajaa. Olikin turhan alhaalla.
Nyt se vaimo heiluu yhteisen Visan kanssa Berliinissä eikä minua edes huoleta. Vaimo on sentään älykäs ja vastuuntuntoinen ihminen.
Se Visahan on myös hänen Visansa.
Minä en seuraa tiliotteita, hän tekee sen.
Kerran jouduin ostamaan jumppapaidan kotiin unohtuneen tilalle.
Visayhteenvedon tultua alkoi kuulustelu: Mille naiselle on ostettu tämä pikeepaita. Halvin sattui olemaan mammuttikokoinen naisten paita. Sadomasokiewitz (nimi ex-toimittajan lanseeraama) kiinteistön hoitajana talvella:
Vaimo lehtiä laatikosta hakiessaan testaa lumityötarpeen.
Jos varttikumisaappaissa selviää; hän tekee pienkiinteistön lumityön.
Onneksi "säänhaltija" katsoo Adaminkin parastacapt.cöpenick kirjoitti:
Sadomasokiewitz (nimi ex-toimittajan lanseeraama) kiinteistön hoitajana talvella:
Vaimo lehtiä laatikosta hakiessaan testaa lumityötarpeen.
Jos varttikumisaappaissa selviää; hän tekee pienkiinteistön lumityön.
Onneksi "säänhaltija" katsoo Adaminkin parastaTe visakalloiset sonnit! (Aleksis kivi)
mihin hän muita miehiä tarvitsee?
- Laiskis1
Hankkimaan tilille saldoa!
- Hintriika
Aatami hyvä, nimesi ei ole Kunto. Mitä tekemistä sinulla Kunnon naisen kanssa? Tai arvataanhan se, mitä ainakin yrität!
- uzma-m
on mies ulkomailla,eipa tarvii kustantaa ulkomaanmatkoja,rupsuuskin voi peitella huivilla.
- aurinkomyrsky
hyvät naiset Aatamia.Eeva kun saattoi hänet turmioon ja hän menetti kaikki hedelmäpuunsa siellä paratiisin yrttitarhassa, paitsi vaatteitaan( mutta niitähän hänellä ei ollutkaan)(:
- Eevastiina
Pitää hyvää huolta naisestaan tuo Kunto.
- Pääsky64
on yhtä hyvä mutta ei sitä tarvitse kun kaikkea on ,paitsi hyväksi käyttäjä miestä.
Ei se Aatmikaan tosissaan vasiten naisia kiusaa,
Teidä miten pehmo mies sieltä löytyy.
Jos joku halusta liikoja rahoja haluaa käyttää köyhään mieheen niin oma asia.
Miksi rahat ovat jaettu niin epäoikeuden mukaisesti,että haaveillaan vain toisen kukkarosta.
Jos pitää mies saada eikä muuten saa niin on sekin tyhjää parempi kun ilman.
- aadu
Jotkut niistä kuulemma maksavat myös karvavisalla.
- Aatami
vaon ja ainoastaan pahvinen visä, mutta sen kylkiäisenä tietysti muutakin ellei kortin omistaja ole kovin rupsahtanut.
- ehkäpä VISAnsakin
Aatami kirjoitti:
vaon ja ainoastaan pahvinen visä, mutta sen kylkiäisenä tietysti muutakin ellei kortin omistaja ole kovin rupsahtanut.
joten: aiheetta enempään!
Aatami kirjoitti:
vaon ja ainoastaan pahvinen visä, mutta sen kylkiäisenä tietysti muutakin ellei kortin omistaja ole kovin rupsahtanut.
Se VISA-kortti muuten on muovia.
Jos luet kuin piru raamattua - sen määritelmäkin löytyy Ilmestyskirjan 2. luvun 17. luvussa.
Paimenille kun ei voinut muovista ja tunnusluvuista puhua, oli kivi ja uusi nimi..
Raha oli kouriintuntuvaa, mutta salattu manna oli tilillä olevaa ;-)
- Sinisilmä
Kylläpä s Aatamilla on suuret luulot itsestään.
Ei kukaan itseään kunnioittava tyttö päästä Visaasi vinguttamaan markkinaraossa. Usko se!
Ilmeisesti sinulla sinne jonnekin tatuoitu jotakin kun kauppaat itseäsi. Arkioloissa siinä siis lukee Adam ja juhlahetkinä Amsterdam.- aadu´
Useimmitenhan käyttöhäiriön syy on siinä, että vaikka kortti on käyttökunnossa, niin kortin lukulaitteessa se kuitenkin takertelee eikä mene perille.
Tämä on vanhojen lukulaitteiden ongelma, ja siksi niiden käyttöyritys on osoittautua pettymykseksi. - Sinisilmä
aadu´ kirjoitti:
Useimmitenhan käyttöhäiriön syy on siinä, että vaikka kortti on käyttökunnossa, niin kortin lukulaitteessa se kuitenkin takertelee eikä mene perille.
Tämä on vanhojen lukulaitteiden ongelma, ja siksi niiden käyttöyritys on osoittautua pettymykseksi.Visasi ei sittenkään ole kunnossa, siinä lukee aina vain Adam, toimiakseen hyvin pitäisi lukea Amsterdam! Korjaamolla olisi töitä.
- soilike
Aatami olis Adonis, ilman viagraa ja muutenkin hyvin tottelevainen.
Pitäis myös olla
”inas kiukkunen
hiukka vilunen,
pikkasen näläkänen,
niin työn saatto olis paraimmillaan” Huono on miehellä itsetunto, vai tyhjä(tkö) pussi(t) kun naisen pitää Visaa vinguttaa?
Siivellä eläjä pitää tiputtaa siiveltä, eli vaihtaa markkinoilla, sillä kulisseja ei kannata raahata matkalle mukaan.
Vai tarkoititko Aatami, että nainen kustantaa Sinut aurinkorannikolle?
Jos niin, olen valmis ostamaan Sinulle menolipun!- Aatami
VISA. Josko lähdettäisiin yhdessä matkalle.
- tähdenlento
Visalla on kunnon nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504