Kunnon naisella on Visa.

Aatami

Jos naiselta puuttuu voimassaoleva Visakortti eikä hän näin ollen pysty kastantamaan miestä esim. ulkomaille, on nainen mitääntekemätön. Rupsuuskin menee jos visalle riittää vingutusta.

25

1610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aatami

      Nainen myöskin perheessä tehköön työt, mies on luomakunnan kruunu eikä hänen näin ollen tarvitse suotta rasittaa itseään.

      • Aatami

        Mielelläni ottaisin sellaisen parikymppisen heilakseni mutta kun ovat köyhänpuoleisia. Siinä viiskymppisillä alkaa olla jo visaa ja omaa kämppää pyllyn alla, nimittäin jos ovat tehneet miehen eteen ahkerasti työtä ja säästäneet.


      • Eeva
        Aatami kirjoitti:

        Mielelläni ottaisin sellaisen parikymppisen heilakseni mutta kun ovat köyhänpuoleisia. Siinä viiskymppisillä alkaa olla jo visaa ja omaa kämppää pyllyn alla, nimittäin jos ovat tehneet miehen eteen ahkerasti työtä ja säästäneet.

        sitten on? Taiteiletko kaiken päivää?
        Sanoit olevasi taiteilija, mutta taiteen laji ei oikein selvinnyt. Sekö se on performanssitaide sinun lajisi?


      • tarkoitat
        Aatami kirjoitti:

        Mielelläni ottaisin sellaisen parikymppisen heilakseni mutta kun ovat köyhänpuoleisia. Siinä viiskymppisillä alkaa olla jo visaa ja omaa kämppää pyllyn alla, nimittäin jos ovat tehneet miehen eteen ahkerasti työtä ja säästäneet.

        varmaankin, että kunnon naisella on miehen visa-kortti. Eihän kunnon nainen omaansa miehen passaamiseen tietenkään käytä. Tuppaa nuo perusasiat Aatamilta unohtuvan. Kunnon nainen on koskematta omaan visaansa viisaasti, ei siis vinguta edes äärimmäisessä hätätapauksessa, sillä onhan hänellä miehen visa.


      • Laiskis1
        tarkoitat kirjoitti:

        varmaankin, että kunnon naisella on miehen visa-kortti. Eihän kunnon nainen omaansa miehen passaamiseen tietenkään käytä. Tuppaa nuo perusasiat Aatamilta unohtuvan. Kunnon nainen on koskematta omaan visaansa viisaasti, ei siis vinguta edes äärimmäisessä hätätapauksessa, sillä onhan hänellä miehen visa.

        Mitenkäs sitten kun vaimolla ja ukolla on rinnakkaiskortit? Samalle tilille.
        Olenko menettänyt jotain?
        Kerran olen kesken matkan joutunut nostamaan luottorajaa. Olikin turhan alhaalla.
        Nyt se vaimo heiluu yhteisen Visan kanssa Berliinissä eikä minua edes huoleta. Vaimo on sentään älykäs ja vastuuntuntoinen ihminen.
        Se Visahan on myös hänen Visansa.

        Minä en seuraa tiliotteita, hän tekee sen.
        Kerran jouduin ostamaan jumppapaidan kotiin unohtuneen tilalle.
        Visayhteenvedon tultua alkoi kuulustelu: Mille naiselle on ostettu tämä pikeepaita. Halvin sattui olemaan mammuttikokoinen naisten paita.


      • Sadomasokiewitz (nimi ex-toimittajan lanseeraama) kiinteistön hoitajana talvella:

        Vaimo lehtiä laatikosta hakiessaan testaa lumityötarpeen.
        Jos varttikumisaappaissa selviää; hän tekee pienkiinteistön lumityön.

        Onneksi "säänhaltija" katsoo Adaminkin parasta


      • capt.cöpenick kirjoitti:

        Sadomasokiewitz (nimi ex-toimittajan lanseeraama) kiinteistön hoitajana talvella:

        Vaimo lehtiä laatikosta hakiessaan testaa lumityötarpeen.
        Jos varttikumisaappaissa selviää; hän tekee pienkiinteistön lumityön.

        Onneksi "säänhaltija" katsoo Adaminkin parasta

        Te visakalloiset sonnit! (Aleksis kivi)


    • mihin hän muita miehiä tarvitsee?

      • Laiskis1

        Hankkimaan tilille saldoa!


    • Hintriika

      Aatami hyvä, nimesi ei ole Kunto. Mitä tekemistä sinulla Kunnon naisen kanssa? Tai arvataanhan se, mitä ainakin yrität!

    • uzma-m

      on mies ulkomailla,eipa tarvii kustantaa ulkomaanmatkoja,rupsuuskin voi peitella huivilla.

    • aurinkomyrsky

      hyvät naiset Aatamia.Eeva kun saattoi hänet turmioon ja hän menetti kaikki hedelmäpuunsa siellä paratiisin yrttitarhassa, paitsi vaatteitaan( mutta niitähän hänellä ei ollutkaan)(:

    • Eevastiina

      Pitää hyvää huolta naisestaan tuo Kunto.

      • Pääsky64

        on yhtä hyvä mutta ei sitä tarvitse kun kaikkea on ,paitsi hyväksi käyttäjä miestä.
        Ei se Aatmikaan tosissaan vasiten naisia kiusaa,
        Teidä miten pehmo mies sieltä löytyy.
        Jos joku halusta liikoja rahoja haluaa käyttää köyhään mieheen niin oma asia.
        Miksi rahat ovat jaettu niin epäoikeuden mukaisesti,että haaveillaan vain toisen kukkarosta.
        Jos pitää mies saada eikä muuten saa niin on sekin tyhjää parempi kun ilman.


    • aadu

      Jotkut niistä kuulemma maksavat myös karvavisalla.

      • Aatami

        vaon ja ainoastaan pahvinen visä, mutta sen kylkiäisenä tietysti muutakin ellei kortin omistaja ole kovin rupsahtanut.


      • ehkäpä VISAnsakin
        Aatami kirjoitti:

        vaon ja ainoastaan pahvinen visä, mutta sen kylkiäisenä tietysti muutakin ellei kortin omistaja ole kovin rupsahtanut.

        joten: aiheetta enempään!


      • Aatami kirjoitti:

        vaon ja ainoastaan pahvinen visä, mutta sen kylkiäisenä tietysti muutakin ellei kortin omistaja ole kovin rupsahtanut.

        Se VISA-kortti muuten on muovia.
        Jos luet kuin piru raamattua - sen määritelmäkin löytyy Ilmestyskirjan 2. luvun 17. luvussa.
        Paimenille kun ei voinut muovista ja tunnusluvuista puhua, oli kivi ja uusi nimi..
        Raha oli kouriintuntuvaa, mutta salattu manna oli tilillä olevaa ;-)


    • Sinisilmä

      Kylläpä s Aatamilla on suuret luulot itsestään.
      Ei kukaan itseään kunnioittava tyttö päästä Visaasi vinguttamaan markkinaraossa. Usko se!

      Ilmeisesti sinulla sinne jonnekin tatuoitu jotakin kun kauppaat itseäsi. Arkioloissa siinä siis lukee Adam ja juhlahetkinä Amsterdam.

      • aadu´

        Useimmitenhan käyttöhäiriön syy on siinä, että vaikka kortti on käyttökunnossa, niin kortin lukulaitteessa se kuitenkin takertelee eikä mene perille.
        Tämä on vanhojen lukulaitteiden ongelma, ja siksi niiden käyttöyritys on osoittautua pettymykseksi.


      • Sinisilmä
        aadu´ kirjoitti:

        Useimmitenhan käyttöhäiriön syy on siinä, että vaikka kortti on käyttökunnossa, niin kortin lukulaitteessa se kuitenkin takertelee eikä mene perille.
        Tämä on vanhojen lukulaitteiden ongelma, ja siksi niiden käyttöyritys on osoittautua pettymykseksi.

        Visasi ei sittenkään ole kunnossa, siinä lukee aina vain Adam, toimiakseen hyvin pitäisi lukea Amsterdam! Korjaamolla olisi töitä.


    • soilike

      Aatami olis Adonis, ilman viagraa ja muutenkin hyvin tottelevainen.
      Pitäis myös olla
      ”inas kiukkunen
      hiukka vilunen,
      pikkasen näläkänen,
      niin työn saatto olis paraimmillaan”

    • Huono on miehellä itsetunto, vai tyhjä(tkö) pussi(t) kun naisen pitää Visaa vinguttaa?

      Siivellä eläjä pitää tiputtaa siiveltä, eli vaihtaa markkinoilla, sillä kulisseja ei kannata raahata matkalle mukaan.

      Vai tarkoititko Aatami, että nainen kustantaa Sinut aurinkorannikolle?
      Jos niin, olen valmis ostamaan Sinulle menolipun!

      • Aatami

        VISA. Josko lähdettäisiin yhdessä matkalle.


    • tähdenlento

      Visalla on kunnon nainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe