Enemmän kuin sanat
kirjoitukseni kätteni alla
suljen kuin kirjekuoren
suudelmin sinetin
huuleni sinisin
kätesi muistan
niin kovan ja tylyn
kätesi muistan
niin lämpimän hymyn
Palelee -
sisimpäni tulessa palelee
kaipuu repii asfaltin altani
ja korkea nosturi joka vetää
betonilaatoja ylöspäin
ihmisenvoimasta - sähköstä
joita miljoonat valopylväät saavat aikaan
siellä pienen pienet talvilinnut
istuvat höyhenet pörröllään
katsellen alas - ihmisen elämää
Enemmän kuin ajatukset
pysähtyy mieli
kuuntelemaan paperin rapinaa
ja kyynel värjää
valkoisen pinnan
sanani punaiset - huulilleni
Enemmän
2
224
Vastaukset
- Lio
lukenut muitakin runojasi ja pitänyt, ei vain ole tullut vastattua aikaisemmin
Tämä oli tosi kaunis ja herkkä!- runis
Kiitos sinulle Lio!
Kun puet sisimpäsi
kirjaimin ja jaat ajatuksesi toisten kanssa
rakentaen ja lohduttaen.
Maailmassa on niin paljon pahuutta
että yksikin kaunis sana
tuo hymyn ;)
Siunausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368702Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5371824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701277Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17946Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72754- 46735
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657