Kumman kaa...

sinä haluaisit silmätysten seurustella ja miksi:

Jari Sarasvuon vai Hannu Taanilan?
(minä valitsisin Taanilan, koska haluaisin kuunnella hänen näkemyksiään erilaisista asioista)

Hannele Laurin vai Lenita Airiston?

6

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä uskon vakaasti, että sekä Jari Sarasvuo että Hannu Taanila osaavat molemmat kertoa näkemyksiään erilaisista asioista, mutta Hannu Taanila ilmeisesti tekee sen halvemmalla. Verotietojen perusteella Jari Sarasvuon tulot ovat niin suuret, että hän ei varmasti avaa suutaan kovin pienellä rahalla, joten Hannu Taanila on Sinulle varmasti edullisempi valinta.

Jos minun miehenä pitäisi valita se, keskustelenko mieluummin Lenita Airiston vai Hannele Laurin kanssa, niin taitaisin silloin jättää keskustelutuokion kokonaan väliin ja menisin Essolle kaljalle. Molemmat mainitut naiset vaikuttavat niin turhamaisilta, että ei minulla ole heille mitään annettavaa. Eivät nämä naiset ollenkaan ymmärtäisi viisaan kansanmiehen järkeviä puheita, joten on oikein hyvä, että koskaan ei samaan kahvipöytään jouduta.

• keskustella?

Kenen kanssa sinä haluaisit oikeasti keskustella?
        Ja kenet tahtoisit tavata ihan muissa merkeissä? - Noista kauniista, julkisista naisista meinaan.;))

• Pirre*

tietenkin, tykkään hänen perusteellisuudestaan, jolla hän kertoo asioista ja ilmiöistä ennen ja nyt... ilmeisesti hän ei julkaise mitään ns. mutun pohjalta...hänellä tuntuu olevan laaja tietämys melkein kaikista maailman asioista...lisäksi hän pystyy viiltävään sarkasmiin, on jopa ivallisen tuntuinen..

Joskus on tuntunut melkein siltä, ettei nyt Aatamiin ja Eevan asti tarvitsisi mennä, kun hän ryhtyy jotain asiaa perustelemaan..:)

Joskus nuorempana en tykännyt hänestä yhtään, ehkä antipatiani olivat perua hänen muinoisista televisio esiintymisistään, radiossa hän on minusta parhaimmillaan..

Lenitanhan mie valitseisin, hän on viisas lörpöttelijä, jota ei varmaan pidä erehtyä aliarvioimaan ulkokuoren ja "kevyen" ensivaikutelman perusteella...ja hän on varmasti hauskakin...jos haluaa..

• LPolku

Sarasvuo on pelkkä pelle.

• rosalii

esiintyvät taiteilijat ovat, varmaankin, yksityiselämässään aivan eri kuin mitä julkisesti näyttävät
      saattaisi tulla aikamoinen mielikuvien ja todellisuuden törmäys jos
      ihan seurustelu asteelle johtaisi tuttavuus

jos tarkoitat tätä?

no Taanilan kanssa kirkossa voisi olla mahtavaa, hänhän soittaa urkuja.
      jotain "tokkaataa"...aaah ( termeistä ei hajuakaan)

• Tunnen molemmat

Olen joutunut tekemisiin molempien kanssa. Molemmat ovat varsin epämiellyttäviä ihmisiä.

Jari Sarasvuon kanssa olen joutunut tekemisiin työni kautta. Hän on erittäin rahanhimoinen ihminen. - Hänen alaisensa Trainers' Housessa eivät pidä hänestä. Hän vaatii pelkkää myyntiä, myyntiä, myyntiä! Palvelun laadulla ei ole väliä.

Taanilan olen tavannut muuten. Hän oli samassa koulutuksessa kuin minä. Hän on paitsi ruma myös omituinen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5850
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3497
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      157
      2023
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      223
      1948
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      173
      1709
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      981
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      980
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe