BB-varjobileet

Nyt sitten varmistui että meillä olisi mahdollisuus katsoa finaali isommalla porukalla virvokkeita nauttien; Tällainen paikka kuin "Stadin tähti" Helsingissä. Paikka on muutama sata metriä Sörnäisten metroasemalta osoitteessa Mäkelänkatu 2. He ovat lupautuneet näyttämään skriiniltä finaalilähetystä viimeistään klo 21:15 lähtien, ja baarin hinnat ovat happyhour-hintoja juuri sopivasti ohjelman lähetysaikana.

Lähteekö kukaan messiin? Kirjoittelen vähän paremman kutsun myöhemmin jos paikka saa kannatusta ainakin niiden keskuudessa joiden kanssa olemme jo asiaa pohtineet...

http://www.stadintahti.fi/

7

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellu

joo kaikki stadin tähteen! kannatetaan!

• mr nobody

menen firman pikkujouluihin et pidä sinä varjo bileet missä lystäät

• Hesek

Joskus sitä vain hämmästyttää joidenkin ihmisten kyky olla nurisemassa asiasta, johon ei edes halua ottaa mitään kantaa tai millään tavalla osallistua.

• mitä ihmettä?

En kyllä oikeen ymmärtänyt tätä kommentointia? Eriasia jos kyseistä henkilöä oltaisiin kysytty varjobileisiin mutta ei? hän vapaaehtoisesti tuli tänne kattomaan että mitkä varjobileet ja luettuaan vähintään turhautui ja tiuskasi vastauksensa? Mietin vain miten hän olisi suhtautunut firman pikkujouluihin jos olisi ensin luvannut mennä varjobileisiin? Tiuskaissut pomolle että pidä sinä vaa pikkujoulujas missä lystäät mää meen bb:n varjobileisiin?

• baari

Eihän ole mikään k-18 teinipaikka?

• Mutta ei tuo mikään teinimesta ole. Enempi sellanen rento paikallinen / lounasravintola päivisin. Muutaman kerran olen vain käynyt kylläkin.

• Pik Pratör

Mutta kun välimatkaa on 438 km, niin pakko jättää väliin.

Tietysti jos joku järjestää Joensuussa samanlaiset kinkerit, niin hyvä ois. Sentään Pertun systeri asustelee täällä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe