Hero Winner APUA!!!

tontza

olen ostamassa ensi vikonloppuna Hero Winner skootterin ja haluaisin saada siihen talvirenkaat, jotta voin myös talvella ajaa...ja lisäksi tarvitsen uuden akun. JA kysymys kuuluu: mistä mahtaisi saada talvirnekaat, akun ja joitakinnmuita osia Heroon? ja mnkä hintaisia suunnilleen ovat. meilellään jonkin nettisivun linkin jos saisin..

23

16494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimittäin oikeinkirjoitukseen

      niin paljon virheitä noin lyhyessä viestissä.

    • Kiki

      Talvirenkaat alle alitettuna ja vanhat poistettuna jne. 55€/kpl

      70koon pääsuutin 3€ (ota ilmanputsarin törö pois) ja sit noin 7g rullat, tossa heron talvivarustus, itselläni non oin ja hyvin on pystyssä pysynyt!

      Ja kaikki heron osat saa Turun moottoriaitasta ja akun biltemasta!

      Heroon saa siis 12 Ah akun

    • Jorma™
    • !!!!

      Se on niin ruma ettei sillä kehtaa edes ajaa, mut siinä on se hieno et etu- ja takapyörä on samanalisia eli etuvanne käy taakse ja takavanne eteen :)

      • !!!

        Se on tosi hieno, tää yks ei vaan ymmärrä hienoudesta mitään. Hyvä peli ja halpa.


      • ..,.,
        !!! kirjoitti:

        Se on tosi hieno, tää yks ei vaan ymmärrä hienoudesta mitään. Hyvä peli ja halpa.

        Kuluttaa kahdeksan litraa sadalla eikä mene kun 70km/h


      • [Tampio]
        ..,., kirjoitti:

        Kuluttaa kahdeksan litraa sadalla eikä mene kun 70km/h

        Itellä on Hero Winner eikä se kuluta ny kauheen paljoa kun ajelee pintakaasulla. Ite ajoin sata kilometriä pintakaasulla ja oli vain puoli tankkia mennyt. Mutta jos ajaa täydellä kaasulla niin kyllä se sitten vie varmaan sen pikkasen päälle tankillisen satasella ja tankin koko on noin 3.5-4 litraa joten ei se millään voi viedä 8 litraa. Ja kyllä se 70 km/h riittää aika hyvin. Silläkin vauhdilla saa jo kevariverot ja sakot kaupanpäälle.


      • juhisss
        ..,., kirjoitti:

        Kuluttaa kahdeksan litraa sadalla eikä mene kun 70km/h

        mul kulkee 80km/h ja vie vaan sen alle 5 litraa satasella!!


      • juhisss

        jotkut mollaa tota skodee iha turhaan ku ihmiset o nii helkutin ennakkoluulosia eikä tiiä itseasias asiasta hevonhailee!


    • m.i.k.a.

      talvi-renkaat myy salossa baik service
      hero vinner on huono mopo sylinteri ei kestä kesääkään ja on muutenkin huonosti varusteltu
      itselläni on sellainen enkä ole siitä mitenkään ylpeä :kokemusta on

    • juhisss

      jooo tiiän paikan mist saat varaosat ja kaikki tarpeellisen niinku esim 75cc pytyn. se o salossa nimellä sp bikesevice

      • Salmine

        Joo'o itekki etin hero winneriin osia mutta ei mistään netistä löydy osia...Oisko jossain varaosa luetteloa?Bikeservicen luetteloissa ei ole kuvia jotak on huonoja koska ei aina oo samat ku mun herossa ;D


    • 15m0

      älä osta hero winneriä!! se on paska kaverillani on sellane ja se ei kiihdy mihinkää!!

      T:saku

    • yksi pikku linkki
    • Kong

      Pidä sinä akka turpas kiinni

    • Kit Walker

      Onks 200 ekee liikaa 1000 km ajetusta 4v. vanhasta Hero Winneristä? TÄH?

      • Anonyymi

        Hyvä mopo.. Puhukaa mitä puhutte👍


    • DTzki

      Ei sellasta ruoskapaskaa kannata laittaa. Hyytyy autolla vedettäessä alamäkeen.
      Ja niin ruma, jumaliste tytötkin keewaylla ajellessaan nauraa

    • Yx vaihtoehto

      Ei ole ruma ei ja on ainakin erinäköinen sekä paljon harvinaisempi kuin munanmuotoiset sukkula Kinuskit sekä yksinkertainen 2-tahtitekniikka joka toimii,luja ja koko vehkeessä ollut minulla hyvin vähän murheita.
      Bensamittarin olen korjannut=anturia taivuttanut tankissa hiukka toisin ja thats it.
      Lamppuja ja muita kulutusosia tietty ,kuten muissakin vehkeissä, mennyt.
      Persoonallinen peli Intiasta ja siellä tehdään nykyään autoja,prätkiä ja mopoja omille markkinoille kuin vientiinkin,siis kuin Kiinassa jne.
      Puch( lisenssikone )kertoo jo jotakin.
      Osia saa kun viitsii vähän etsiä ja osoitteita tuossa olikin aiemmin netistä löytyy purettuja yksilöitä jos muoviosaa tms tarvis.
      Kulkee muuten vakiona mukavasti ja prikan poistolla 60-70kmh 100 kg kuskin kera...

      • Sankari woittaja

        Mulla on ollu hero jo 12 vuotta, koulussa siitä aina v**tuiltiin mutta sillä pääsi paikasta a paikkaan b. Nyt ostin toisen samanmoisen varaosiksi, kohta mennään taas ja lujaa. Rumahan se on, ei siitä mihinkään pääse mutta pääasia että liikkuu. Hyvin kun pitää niin saa joskus laittaa museorekisteriin.


    • Hero kuski

      Mulla o kans Hero Winner ollu jotai 4-5 vuotta. Ostettiin silloin mökkimopoksi. Oli ajettu kantoon, runko ja haarukka oli vääntynyt ja kumi rikki. Oikastiin haarukka ja runko kera vahvistuksien ja ostettiin uusi kumi, mutta löytyi vain krossin nappula nakki. Nyt mietin saisko sen rekkariin mitekään kun ei oo papereita? Kauppa kirja ja runko numero löytyy. Käykö nappula kumi katsastukseen?
      Ja te jotka haukutte Hero Winneriä niin tuskin ootte yli 20 km kilsaa koko skootterilla! Ja rumuus ei ole ongelma, kauneus on katsojan silmissä!

    • AxcsA

      No itse ostin Winnerin kun 50 e:lla sain puoltoista vuotta sitten, ostin "vara skootteriksi" kun ei ole autonkuljetus lisenssiä tullu hommattua, ja mopoihin en ikäni puolesta sellasta tarvitse, joten v:sta 2012 olen ollut skootteristi. Mut oli pakko pistää jo puolustuspuhetta Hero Winnerin puolesta, ajoin sillä koko toissakesän lumien tuloon saakka ja tänäkeväästä kesäkuun alkupuolelle jolloin sain sen "varsinaisen" skoboni taas ajoon. Mutta mutta,.. Viime vuosi meni winnerin kanssa tyttöystävän kanssa 2-päällä ajeltua, kunnes se oli hukannut näennäisesti tehonsa johonkin, sen sai liki työntää käyntiin liikennevaloista. Syyksi paljastui motot.nettiä ym sivuja selailemalla variaattori, joka menettää aika pian huollon jälkeen "halukkuutensa vaihtaa pienempää", ilmeisesti hihnan purun ym. lian ansiosta joka saa varin jumimaan. Uusi vastapainejousi takavariin ja 5,7 g. rullat etuvariin, kuristin"prikka" etuvarista veks ja winner kulki mäet niin ylä- kuin alamäkeenkin n. 55 km/h. Tänä keväänä kun ajoin sillä olin talveksi vaihtanut 6,5 g. rullat jos tulee pakollisia menoja, ja ne toimivat, mutta variaattori oli likaantunut ja liikkeellelähtö sujui aina huonommin ja huonommin samalla kun huippunopeus kasvoi (alamäessä, luonnollisesti). Lopulta se ei jaksanut 2-päällä tehdä mitään joten silloin aloitin netistä jo urakalla etsimään sitä vikaa, joka siis paljastui variaattorin toiminnasta johtuvaksi. No kesän Kymcoilin kun sain sen (Kymco super 9) ajoon porautuksen jälkeen, leipoi mokoma kiinni... No sillä oli ihan eri meininki ajella 2-päällä etenkin. Mutta mutta.... Kymco on, ja on ollut sitä aina, tehokas ja sen puolesta mukava peli, mutta luotettavuudesta ei voi puhua samana päivänä Winnerin kanssa, joka ei ole edelleenkään jättänyt välille muutoin kuin bensan loppuessa (kyllä, siinä munkaan winnerissä ei toimi bensamittari :) kun kymco taas tekee sitä kun se kuumenee liikaa. Tai jos sataa vettä rankasti. Tai jos automaattiryyppy ei toimi niinkuin pitäisi/ajaja ei ylipäätään tiedä miten automaattiryyppy toimii. Ja Winnerikö ruma?!? No, kauneus on todella katsojan silmässä. Mutta mun silmään se on paaaaaljon siistimmän näkönen kuin se 5 vuotta tuoreempi kymco. Ja siinä ei ole viljelty sitä s-tanan plastiikkaa niinku kymcoissa ja joka ikisessä nk. modernin näköisessä skootterissa... No ehkä mä oon vanhanaikanen. Mut sen lisäksi, Winner on erittäin ketterä ja kevyt ohjata suurien renkaidensa ansiosta, joiden vuoksi se lisäksi ei hidaste ym. töyssyissä täräytä selkään niin pahasti kuin kymco tekee. Ylipäätään Winner on hyvin kevyt skootteri, josta syystä olen ajatellut laittaa siitä muijalle ajopelin. Tätä tukee myös se ettei se tunnu hajoavan tienpäälle, ja jos se sattuisi niin tekemään mun rouvani osaa sen verran todennäköisesti korjatakkin mitä siitä voi hajota, ei joutavaa elektroniikkaakaan jne jne...
      No, onhan niitä huonoja puoliakin, Winner on oikeasti hivenen turhan vähätehoinen, se kun olisi ollut 75 cc tehtaalta lähtiessä, ei mopo. Variaattori on ihan aikuisten oikeasti p***a, mutta sitä on mahdollista parantaa (motot.net foorumilla kerrotaan). Se vie bensaa ja paljon, itse pääsin keväällä tankillisella 85 kilsaa, ja tankki on 4,5 litranen, mut toi mun Winner on väljäkin kuin mikä, tuskin siitä hirveän pieni ruokasta saa mut peruskorjauksen tekemällä uskon että kulutus pienenee jonkun verran. Se keveys ja pienuus ei tietenkään ole hyvä isommille kuskeille. Tehoputkia tai mitään viritysosia on HYVIN vaikea löytää. Etulamppu on mitätön, siihen kannattaa vähintään vaihtaa H4-polttimo, ja aina parempi jos osaa kytkeä sen akusta virtansa ottavaksi, näkee vielä syksylläkin ajaa :) Mutta kaikkiaan Hero Winner on mielestäni mitä persoonallisin (jopa luonteen omaava) pikku skootteri, jolla on taas mukava ajella nyt syksyllä kun kymco on taas vaihteeksi hajalla ja osina. Jos ei pelästy variaattorikopan ja varien purkamista ja omaa vähänkään tee-se-itse-henkeä siitä saa pikkurahalla ostettua ja pikkurahalla laitettua aivan hyvän skootteerin, luotettavan, helppohoitoisen ja mukavan ajaa. Suosittelen! Jopa niin paljon että useammalle ihmiselle luultavasti suosittelisin sellaisen ostamista ku sen Kymcon, on silläkin mukava ohitella autoja ja pitemmälle matkalle voi ainakin 100 kilsan säteellä harkita lähtevänsä koska se kulkee 70-80 emännän kanssa, mutta mutta... En siinä tapauksessa ettei kiinnosta perehtyä 2-tahtisten skootterien, kaasarin säätelyitten ja variaattorin säätelyitten ihmeelliseen maailmaan, aika monelle peruskäyttöön tarvittavaa ~50 km/h kulkevaa skootteria etsivälle Hero Winner on mielestäni yksi parhaimmista skoottereista mitä tästä maasta on yleensä saanut. Eli suosittelen lämpimästi jos varaukset on tiedostettu ja sitä mahdollista DIY-ulottuvuutta ei ainakaan pelkää :)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe