Kuka v*ttu

kjhy

Kuka vee vei mun autostereot.
En ollu ku vähän aikaa poissa ja joku vee oli käyny repäsemässä mun mp3 sterkat.
Pitäiskö jonnekkin laitta ilmoitus et halutaan ostaa sellaset ja sen merkkiset ja jos omat tulee vastaan, ni lyödä ja lujaa.
Pikkasen hatuttaa.
Miksi vanhoista autoista varastetaan?
Varastaisitte mersuista ja muista. Kehtaattekin multa köyhältä varastaa.
Mitä kehoittaisitte minua tekemään??

10

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyöjä

      Muakin pikkasen ihmetyttää miten joku uskoltaa riskeerata henkensä jonkun auton tai autostereon tekia?
      Jos mun autosta joku veis stereoita ja näkisin, ni ottaisin kaverin tai kaverit kiinni ja löisin oitis. Mäkin painan sata kiloa ja oon vanha ku karhu. Yli sata kiloa nousee penkistä. Eli kun mä jotakin kyön niin siinä kyllä kirkonkellot soi seuraavaksi.
      Jos mulla sattuu olemaan kättäpidempää niin varmasti kellot soi.
      Siis kysymys roistoille, mistä teiltä löytyy rohkeus?
      Ettekö tiedä että omistaja suojelee omaansa paljon voimakkaammin kuin poliisien teille antamat tuomiot.
      Itteni oikein pelottaa että jos saisin jonkun kiinni ja vihassa löisin.Ruumis siinä sntyisi. en tiedä kuika kauan ja lujaa jaksaisin mättä turpaan, mutta kun kerran lyön voipi pää irrota.
      Kyllä mun kokonen kun lyö niin ruumiitahan siinä syntyy.

      • mättöpiiska

        Itseäkin pelottaa ajatus että mitä tapahtuisi jos nappaisin tuommosen velliperserosvon oman tavarani kimpusta. Voipi olla etten osaisi lopettaa hakkaamista ennen kuin on pää siinä kunnossa ettei siinä enää ole mitään lyötävää. Kait se on rosvoilla sitä jännityksen hakua.


      • Tyhmemmin voisi toimia!
        mättöpiiska kirjoitti:

        Itseäkin pelottaa ajatus että mitä tapahtuisi jos nappaisin tuommosen velliperserosvon oman tavarani kimpusta. Voipi olla etten osaisi lopettaa hakkaamista ennen kuin on pää siinä kunnossa ettei siinä enää ole mitään lyötävää. Kait se on rosvoilla sitä jännityksen hakua.

        Tiedoksi, että suurimalla osalla henkilöistä jotka näitä vääntöjä harrastaa on Hiv tai ainakin hepatiitti, et eipä sen veren kanssa paljoa kannataisi läträtä..


    • jossa asut

      mahdollisesti käytettyjen autosoittimien kauppiaita (siis tarkotan oikein myymälää)?
      Tuttavalta pöllittiin autosta kaikki ja yllätys yllätys! ne löytyi eräältä kauppiaalta myynnistä. Kauppias ei tietääkseni ole erityisen "vilunkimies", mutta löytyi kuin löytyikin. Joku kaveri oli käynyt vaihtamassa ne uusiin laitteisiin, eikä myyjä ollut tarkistanut laitteiden taustoja.
      Toikin kuulostaa fiksulta, että pistät ostoilmotuksia ja "haluat" nimenomaan sellaisia, jotka sulta vietiin. Tietty on mahdollista, että on ollut tilauskeikka.
      Mut..pidetään peukkuja!

      • kjhy

        Kiitos vinkistä.
        Poliiselle ku soitin ne sano, pistä rikosilmoitus internetin kautta jos siltä tuntuu.
        Tais olla sitä mieltä et ei kannata mut tee mitä tykkäät.
        Meinasin sanoa et täällä on auton ratissa ja muualla sormenkälkiä siitä rosvosta tulkaa ottaan talteen, mut eipä ne veet välitä.
        No eilen sapetti, niin että piti hakea mäyris ja ottaa ryyppy murheeseen, mut nyt jo naurattaa.
        Toisaalta jos kiinni saan tekijät, ni lyön niin että tukka lähtee, ja hampaat ainakin.
        Kyllä poliisit saa syyttää itteään jos somaleita ja muita rikollisia hakataan, kun ne ei osaa muuta ku hyysätä rikollisia.
        Omankäden oikeude käyttämisestä ei pitäisi ramgaista.
        Saatais Suomikin taas takaisin turvalliseksi maaksi.


    • Elämän kevät

      pallopää pölli kerran minunkin stereoni.
      Pakko oli mennä kuskin ovesta ruuvimeisseln kanssa vaikka takaovi oli auki.
      Kysympä vaan mitä tekee kahdella risalla diskantilla jotka revittiin irti. Entäs kannattaako jättää erillissarjan jakosuotimet ottamatta mukaan?
      kysympä vielä mitä käyttöä on soittimella jonka talinappi oli irroittanut johtojen liittimestä?
      Olisko vieny peräti kaksi sekuntia jos olis ottanu sen johtonipun mukaan?
      Mitä vitun käyttöö on Kaija koon naarmusella cd levyllä joka on pyöriny auton lattialla vuoden?

      • fsdf

        Ai tää on sun Kaija Koo -levy, kiitos!! Hyvin soi!! =)


    • soittiimet

      jhyvät ovat n9iin.sanoteaanko se mahtutat.hjapla hintab sai nistä 40 eroao.en osa somea hjyvin terbeisu pavelotsi&valeeri

      • tutkinta pyynön

        Katsotaan jos Poliisit jaksaa alkaa tarkistelemaan ip osoitteita, mutta tein juuri sähköisen eli netin kautta tutkimuspyynnön susta ja jos se ei auta niin etin itse sinut käsiini.
        Kyllä avoimet ja julkiset foorumit ovat velvolliset antamaan ip-osoitteita herjaus ja muissa tapauksissa. Kysyin juuri lakimies kaveriltani.
        Perästä kuulee ja silloin katsotaan Kauhavan lain ei Kurvin lain mukaan mitä sulle tapahtuu.


      • :DDDD
        tutkinta pyynön kirjoitti:

        Katsotaan jos Poliisit jaksaa alkaa tarkistelemaan ip osoitteita, mutta tein juuri sähköisen eli netin kautta tutkimuspyynnön susta ja jos se ei auta niin etin itse sinut käsiini.
        Kyllä avoimet ja julkiset foorumit ovat velvolliset antamaan ip-osoitteita herjaus ja muissa tapauksissa. Kysyin juuri lakimies kaveriltani.
        Perästä kuulee ja silloin katsotaan Kauhavan lain ei Kurvin lain mukaan mitä sulle tapahtuu.

        vanhat autot houkuttelee enemmän varkaita. ja muute hyvin nää stereot toimii :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe