Mites saisi tietää onko kannettavani USB portit viallisia rauta puolella vai onko joku softa vika niissä?
Laitehallinta näyttää niiden olevan kunnossa mutta mikään kolmesta portista ei toimi.
Kone on Acer 2023wlmi.
Kone meni jumiin oltuaan jonkun aikaa virran säästö tilassa, kun sain uudelleen käyntiin sen niin USB portit oli pimeinä. USB hiirestä hokasin sen kun se oli siinä kiini ja ei toiminut käynnistyksen jälkeen.
USB portit ei toimi
jopeli
2
577
Vastaukset
- Minä.vaan.
Päivitä ajurit ja BIOS. Kokeile USB-hiirtä toisessa koneessa ja toimivaa USB-muistia koneessasi. Aja PC-Doctor ohjelma läpi vian diagnostisoimiseksi. Jos ei pelitä edelleenkään niin vika on kyllä hardware-puolella mikä kannettavan kohdalla tarkoittaa usein emolevyn vaihtoa.
- harza
Älä ensimmäisenä lähde päivittelemään BIOSia ette joudu päivittelemään todella vaan mene SETUPiin ja katso sieltä siellä pitäisi löytyä kohta jossa kysytään USB:n päällä olo tai ei. Parempi katsoa kuin katua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574