Annetaan koira

TuleeIkävä

Annetaan koira hyvään kotiin vantaalta allergian vuoksi. Koira on sekarotuinen, puoliksi lapinkoiraa ja puoliksi kollieta. Tottelee tosi hyvin lähes kaikkia perus käskyjä. Ei edes karkaa vaikka pitäisi ulkona vapaana.
Nimi: Minik
Ikä:4v
Rokotukset kunnossa. Toivoisin saavani mahdollisimman pian halukkaita ottajia, ettei koiraa tarvitse lopettaa.

44

27074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi

      koiralle koti,toiselle koiralle kaveriksi..

      Annatko yhteystietojasi niin soitan tai laitan spostia...

      • TuleeIkävä

      • HUOM IHMISET TÄMÄ VIESTI ON PÄIVÄTTY JO 2005!!!!

        lieneekö hurtta enää edes elossa, ja kaikki vaan jakelee yhteystietojaan tähän :D


      • evi hein
        TuleeIkävä kirjoitti:

        [email protected] kirjoita sinne. Vastaa mahd. pian.

        ottaisitko yhteyttä 0465459794


    • Jenni

      Löysin viestisi ja nyt toivoisinkin tietoja, vieläko koira edes vailla kotia? Tuleeko toimeen kissojen kanssa? Mahdollista saada kuva?
      Vastaathan mahdollisimman pian!

    • minna kallio

      hei.onko sinulla mahdollisuutta lähettää koirasta kuvaa sähköpostiini? asumme helsingissä,omakotitalossa.meillä on ennestään kissa ja perheeseen kuuluu lapsi.Meillä on kokemusta koirista ja uskon että pystymme tarjoamaan koiralle parhaan mahdollisen kodin.

    • koira hyvään kotiin

      Moi! Kiinnostuin sun tarjoamasta koirasta.. Oliko sillä joku hintakin?? Pistä viestii osoitteeseen : [email protected] asun muuten itsekkin vantaalla;)

    • ..PimPELiPOM..

      mitä rotuja koirassa on..? en ole kyllä kiin. ostamaan,mutta olemme hankkimassa koiraa ja haluaisin vain tietää.. entä säkä ja paino?

    • nensku

      hei meidän perhe olisi kiinnostunut tästä koirasta on tämä koira vielä leikkisä entä kiltti nimittäin meillä on lapsi perhe ja etsitään koiraa
      t:mimi

    • nioni

      moikka.. taal olisi yksi alavutelainen tyttö..joka haluaisi oman koiran.. saisiko sen teidän koiran ilmaiseksi?? soittele.. num_ 0405203864 ja voisitteko tuoda sen meille tänne näin?

    • MIRAJJI

      Moi! onko sulla kuvii koirasta lähettää mun sähkärii? mun sähkäri on [email protected]

    • Minnaa12

      Onko koiralla jo koti?

    • Ilman koiraa

      Olisimme ko. koirasta kovin kiinnostuneista. Olisiko mahdollista nähdä kuva vai onko se mennyt jo

    • markkis

      vieläkö sinulla se koira on??
      jos on niin olisin siitä tosi kiinnostunut..

    • Yenny

      Hei!

      Minulla oli itselläni aivan saman rotuinen koira jonku jouduimma lopettamaan koska hän oli niin vanha. Jäin ikävöimään koiraa ja nyt haluisin uuden. Olen todella eläin rakas ja ahkera ulkoiluttaja. Olisin valmis ottamaan koiran. Vastaa sähköpostiin. [email protected]

    • suski09

      olisin halukas ottamaan itselleni koiran, vieläkö sinulla on se? koiran ottaisin itselle lenkki kaveriksi ja pihalle peuhaamaan ja uilkoilemaan ja harrastelemaan. asun toistaiseksi kerrostalossa, kunnes löydän rivitalo asunnon. aikaa löytyy paljon ja omistautumista. =)

      • ohoh

        ohhhoh en huomannutkaan että kaksi vuotta vanha ilmoitus xD


    • ponsu

      HEI,
      Onkos teidän koira vielä kotia vailla? Etsin koirakamua kissalleni ja koiralleni. Tuleeko Minik toimeen toisten eläinten kanssa? Oma koirani on n. vuoden ikäinen erittäin leikkisä uros. Varmuuden vuoksi tässä puhelinnro. sillä en päivittäin pääse nettiin 041-5802490
      Anna Kastari

    • jeeeeemuuliii

      hei olen jenni niin oletteko antamassa koiraanne jos olette niin soittakaa tähän numeroon 0449150982 sieltä löytyisi iloinen koira halukas mutta teidän pitää vaan viedä koira sinne hänen luokseen ja antaa vähän ruokaa mukaan huomenna tai tänään tai yli huomenna

    • -michael20hki-

      olen juuri ajatellut ottaa koiran, ja ottaisin koirasi mielelläni. voin tulla katsomaan sitä / noutamaan koska vain. Asun itse Helsingissä. Koira asuisi solukämpässä elokuun loppuun asti, jolloin muutan vuokrakämppään. Toivon pikaista yhteydenottoa. maili on [email protected]

    • -michael20hki-

      olen juuri ajatellut ottaa koiran, ja ottaisin koirasi mielelläni. voin tulla katsomaan sitä / noutamaan koska vain. Asun itse Helsingissä. Koira asuisi solukämpässä elokuun loppuun asti, jolloin muutan vuokrakämppään. Toivon pikaista yhteydenottoa. maili on [email protected]

    • tanja ja demi

      moi minä ja mun mies ystävä ollaan etsitty meidän tanskandogille kaveria meijän koira on 1,2kk vanha ja erittäin kiltti tulee toimeen kaikkien koirien kanssa asumme espoossa.kohta muuttamassa rivitaloon.meille poika olisi erittäin terve-tullut demille ystäväksi. t.tanja ja mika

    • sofiia

      Hei onko koirasi saanut vielä uutta omistajaa? vaikka tässä kyselenkin aluksi niin en tarkoita että voisin ottaa koia:D. Mutta tykkään itse lapinkoirista ja colliesta:Donko koirasi ilmainen?. olen 12 vuotias tyttö=)

    • sini ja heini

      näimme ilmoituksenne ja olisimme kiinnostuneita koirasta.ottkaa sähköpostiin mahdollisimman pian yhteyttä.
      heini ja sini

    • nenna89

      onko koira vielä sinulla? olisin kiinnostunut.

    • api

      hei olisin kiinostunut koirasta koirakkemusta löytyy ja saisinkopuhelin numeron että voitaisiin ottaa paremmin yhteyttä

    • itsellä myös koira kaveriksi

      asumme helsingin ja vantaan rajalla aikuisia 1 aina kotona

    • katjuska|

      olisko kuvaa ?

    • Kiinnostunut koirastasi

      olisin kiinnostunut koirastasi! voisitko lähettää sähköpostiini kuvia? tuleeko toimeen muiden koirien kanssa? tottunut lapsiin???
      sopeutuuko kerrostalo elämää?
      kiitos
      [email protected]
      0505507999

    • kimi_f

      olisimme vaimoni kanssa kiinnostuneita koirasta otatko yhteyttä puh:046-6494966

    • t.toivo

      onko ilmeisesti tyttökoira? tulisi toiselle kaveriksi (uros koiralle) noin 1.5 v.

    • jone.p

      Hei. Olen etsimässä koiraa itselleni. Asun munkkiniemessä ja käyn viikonloppuisin mökillä Pohj-Karjalassa.
      Olen 43-vuotias yksityisyrittäjä munkkiniemestä. Olisin kiinostunut koirastanne jos se ei vielä ole saanut uutta kotia. Otatteko yhteyttä [email protected] tai puhelimitse 040-5201021 Jouni Pappinen

      • menijo

        Tää ilmoitus on jätetty v. 2005 joten veikkaampa että koiralla on jo uusi koti............


    • koira rakas

      onkohan koirasi jo annettu? olisin hyvin kiinostunut.asun yksin ja liikun paljon.koira olisi hyvä.pitkiä lenkkejä,hyvää huolenpitoa.ota yhteyttä jos koira ei ole mennyt tai voisin olla mahdollinen uusi omistaja.(olen nainen,40v)p.0466231507 tai sähköpostiosoite [email protected] asun itä helsingissä.kiitos vastauksesta jo etukäteen.t.jaana aaltonen

    • milskuli

      hei!vieläkö koira on sinulla? onko tuuheakarvainen?minun sähköposti on [email protected] jos haluat sinne vastata..

      • nyt nukkumaan

        Johan siitä on muuan päivä yli neljän vuoden, kun ketjun aloittaja koiraansa tarjosi...


    • haluankoiran
      • hahahahahahahahaha

        hahhahahah tyhmät ihmiset kun eivät tajua katsoa milloin on ilmoitus jätetty hihihiih xD sain makiat naurut tästä.


    • paula s

      hei,onko koira vielä vailla kotia?olemme etsineen koiraa lapsiperheeseemme,joten tuleeko lapsien kanssa toimeen?olemme erittäin eläinrakkaita ja aikasemmin meillä ollut koiria.ja onko koira missäpäin?itse asumme savonlinnassa. paula s 0417268642

      • laskutaito

        HEI HALOO! Aloituksesta jo melkei viisi (5) vuotta.. "onko koira vielä kotia vailla..?" Voi jeetuna.


    • tane222

      Me olisimme miesystäväni kanssa kiinnostuneita tarjoamaan koiralle PYSYVÄN LOPPUELÄMÄN KODIN.millainen luonne koiralla on?onko allergioita?eroahdistusta?tykkääkö olla autossa? miten suhtauttuu toisiin koiriin? me asumme espoossa luhtitalossa jossa oma piha ja teemme pitkiä kävely lenkkejä ja olemme viikonloppuisin mökillä.mitä rotuja koirassa on?onko rokotukset kunnossa?kokemusta koirista löytyy meillä on aina ollut koira lapsuuden kodista asti t.tanja ja mika ps.mun sähköpostiosoite on [email protected] ja

      • mitteli98

        Ei enää kannata kysellä!


    • lölleröö

      mitä se koira oikeen maksaa????????????? :D

    • IST0

      Ni vieläkönä se koira on tarjolla terveisin. Isto

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe