Onko kokemusta tai ajatuksia asiasta, että olemme menossa naimisiin ilman kihlautumista (6 v seurustelu) ja tarkoitus olisi hankkia vain vihkisormukset, nämäkin hyvin yksinkertaiset. Onko olemassa jotain "kirjoittamattomia sääntöjä" siitä että avioparilla pitäisi olla kihla ja vihkisormukset tai jos moersiolla on vain sormessaan yksi sormus? Kuulostaa tosi hölmöltä, mutta mietin vaan tätäkin asiaa.
Vain vihkisormus?
4
1165
Vastaukset
- sille
mitään estettä ole, että pidetään vain yhtä sormusta...
Tiedän muutamia, jotka eivät ole ostaneet kihloihin mennessä sormuksia ja ovat sitten hankkineet vain vihkisormuksen.
Jokainen tyylillään- Moi
Mulla on kihlasormus mutta ajattelin luopua siitä kun mennään naimisiin ja käyttää vain yhtä sormusta kun tähän on vähän vaikea mitään yhdistää. Toinen vaihtoehto on jatkaa tämän sormuksen kanssa, kaivertaa vaan toinenkin päivämäärä. En tiedä vielä.
- ent. eelia-76
Moi kirjoitti:
Mulla on kihlasormus mutta ajattelin luopua siitä kun mennään naimisiin ja käyttää vain yhtä sormusta kun tähän on vähän vaikea mitään yhdistää. Toinen vaihtoehto on jatkaa tämän sormuksen kanssa, kaivertaa vaan toinenkin päivämäärä. En tiedä vielä.
Minulla ei ole enää kihlasormusta, kun menimme naimisiin. Molemmilla on vain vihkisormus.
- Emäntä
Me, tai minä tein ja halusin niin että sain kihlasormukseksi jo sellaisen jota käytän toivottavasti lopun ikäni. En halunnut kahta sormusta. En tosin vielä tiedä kuinka teemme häissä. Maistraatissa kai ei ole niin väliä kuinka sormusta on jo aiemmin käytetty...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993