Sefu polvillaan

Tässä vaiheessa on myönnettävä että palsta on liikaa hallittavaksi. Ei voi enään keskustella mistään kun tulee liikaa aloituksia. Turha taistella vastaan.. Luovutan... Jos ei toteuteta mitään muutoksia ylläpidon toimesta, esim ehdottamaani rinnakkaispalstaa, tai rekisteröitymispakkoa tai jotain niin tulevaisuudessa myös minä poistun tältä palstalta.

Eilen tuli 2300 viestiä, ja huolimatta noista kolmesta isosta ketjusta tuo määrä on liikaa yhdelle palstalle. Jos noita yrittää poistaa se aiheuttaa niin paljon sanomista että sen jälkeen kaikki aika menee inttämiseen ja perusteluihin. Tähän menee tälla tavalla yksinkertaisesti liikaa aikaa ainakin minulle... Koitan nyt keskittyä niiden selkeästi törkeiden herjojen poistoon vain... vähintään kerran vuorokaudessa.

16

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on liikaa

      yhdelle miehelle. Kun ihmiset eivät noudata ohjeita, vaan aina aloittavat uuden viestin. Ei siis mitään tolkkua. Kyllä minusta kaikki herjaavat, ainakin törkeät ulkonäköön viittaavat herjat olisi poistettava. Siis voisit lopettaa koko palstan please.

    • ei ole tulevaisuutta

      Koita kestää ylihuomiseen, perjantaina varmaan vielä kovat ruuhkat, voittaja kiistoista. kyllä se sitten viikonlopun aikana hiljenee, ja päättyy pikku hiljaa.

    • alfredjnussi

      Pari päivää enää.. Kyllähän sen nyt jaksaa vai pyydetäänkö ihana saijja takaisin?

      • saijja

        en taijja tulla vaikka maksettais :p
        propsit cesarille kun jakso melkein loppuun asti :)
        saa nähdä kuka jatkaa sen jalanjälkiä, toivottavasti joku marisija joka on valitellut täällä miksei viestejä poistella, niin saa tietää MIKSEI niitä poisteta. >__


    • Siltä?

      Ettei ole enää aikaa omiin "herjaaviin " kommentteihin?

    • vain poistaa viestit

      ja olla kommentoimatta poistoja, eihän sinulla ole valvojana mikään pakko perustella postoja.

      • jos ei perustele viestien poistamisia joissa ei varsinaisesti ketään herjattu niin siitä saa taas uuden mylläkän aikaiseksi.. loputon noidankehä... Jossain vaiheessa jollain menee hermo ja siitä kärsii sitten taas koko palsta ei vain sefu... Tuokin on täällä jo nähty monesti.


      • SELKÄRANKAA
        Cesar kirjoitti:

        jos ei perustele viestien poistamisia joissa ei varsinaisesti ketään herjattu niin siitä saa taas uuden mylläkän aikaiseksi.. loputon noidankehä... Jossain vaiheessa jollain menee hermo ja siitä kärsii sitten taas koko palsta ei vain sefu... Tuokin on täällä jo nähty monesti.

        ETTÄ OTTAA VASTUUN POISTAMISISTA, ET OLE KENELLEKÄÄN SELITYKSIÄ VELKAA. SIIS HERJAT POIS!!!


      • mutta valvojilla
        Cesar kirjoitti:

        jos ei perustele viestien poistamisia joissa ei varsinaisesti ketään herjattu niin siitä saa taas uuden mylläkän aikaiseksi.. loputon noidankehä... Jossain vaiheessa jollain menee hermo ja siitä kärsii sitten taas koko palsta ei vain sefu... Tuokin on täällä jo nähty monesti.

        on täysi oikeus poistoihin, sen voimme kaikki lukea tuolta ohjeista. Ei muuta kuin raaka peli vaan. Tätä palstaa ei todellakaan ole enää kiva lukea.

        "Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.

        Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.

        Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä."

        http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml


      • kaikki sama
        Cesar kirjoitti:

        jos ei perustele viestien poistamisia joissa ei varsinaisesti ketään herjattu niin siitä saa taas uuden mylläkän aikaiseksi.. loputon noidankehä... Jossain vaiheessa jollain menee hermo ja siitä kärsii sitten taas koko palsta ei vain sefu... Tuokin on täällä jo nähty monesti.

        Poista vaan kaikki turha.Valittajille laitat selitykses linkin tähän ketjuun....


      • KANNATETAAN
        mutta valvojilla kirjoitti:

        on täysi oikeus poistoihin, sen voimme kaikki lukea tuolta ohjeista. Ei muuta kuin raaka peli vaan. Tätä palstaa ei todellakaan ole enää kiva lukea.

        "Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.

        Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.

        Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä."

        http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml

        KANNATETAAN


      • Perttu.best
        mutta valvojilla kirjoitti:

        on täysi oikeus poistoihin, sen voimme kaikki lukea tuolta ohjeista. Ei muuta kuin raaka peli vaan. Tätä palstaa ei todellakaan ole enää kiva lukea.

        "Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.

        Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.

        Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä."

        http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml

        Poista kaikki mikä poistettavalta tuntuu, jos tuntee kohdanneensa vääryyttä voi aina yrittää kauniinmin
        uudelleen ja pannaan voi ip myös pistää.

        Minusta ei tarvitse selitellä, sefu päättää
        eli työrauha sefulle ja muut vois hillitä tunteitaan
        kyllä se voittaja noista kolmesta löytyy, eikä sitä ratkaise panettelu vaan äänet


    • Kiia

      Raa'asti vaan asiattomuudet pois. Siivoustasi tarvitaan ja herran pieksut suomi24:n olisi maksettava sinulle kunnon korvaus työstäsi!

      • make

        olisiko joku 4€ per poistettu viesti??


      • Kiia
        make kirjoitti:

        olisiko joku 4€ per poistettu viesti??

        Kolmivuorotyö ja tuntipalkaksi vaikka 12 euroa. Esim.Jeesh.


    • kyylätys

      Ei taida mennä 2000 viestiä per päivä rikki tänä vuonna. Se kertoo jotain eiks je???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe