eli ku ajaa 15 vuotiaana mt-kortin niin saako ajaa traktoria liikenteessä?? tai jos ostais traktorin "huviajoon" nii saako sillä ajaa yleisillä teillä 15 vuotiaana???
tietoa kaivataan!!!!!
5
1500
Vastaukset
- Kunttajussi
Ainaki täs kaupungis klopit ajeloo ehtoosin ja hyppytunniilla pimppirallia. Ja takavuosina oli harva se kuukausi komea jontikan kaatokuva tai raatokuva(joskus ne meni lunastuskuntoon asti) paikallisleheres ja jolloinkin joku putosi ohjaamosta takapyörän eteen ja kuoli. Vähän vain vaarallinenkin ajoneuvo keskenkasvuusille.
- MB-320s
varaudu siihen ,et voi ajaa huviajeluja "tupaöljyillä" .
Nimittäin jos jäät kiinni ratsiassa , voi vääränlaiset löpöt p-aine tankissa tuoda kivan pikavoiton ! - karhu III
siinä huviajelu traktorikin pitää olla sitten liikennöitävässä kunnossa. Eli rekisteröity, vakuutettu, valot merkinantolaitteet, jarrut kunnossa. Ja jos on hytitön kone, niin turvakaari kannattaa laittaa.
Paras olisi ensin opetella ajoa jossain pellolla tms. sitä jos kortti on ajaa tielläkin, mutta se "huviajo" maksaa pian maltaita ja paljon.
Käyppä AKE.n sivuilta lukemassa, niin saat oikean käsityksen millainen polttoaine pitää milloinkin olla traktorin tankissa. Vääränlainen voi tulla TOSI kalliiksi.- HUVIAJOO
Onkohaa täsäki eeuula sormet pelisä ,rattorilla hupiajoo huh huh, meinate hevoosella kyntäny leiväneteen, että rattorilla iha vaa ajelua.Ei pe****es!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122