Onko kaikki kaksosnaiset samanlaisia?? Onko heillä paljon mieskavereita, tulevatko he paljon paremmin miesten kanssa toimeen kuin naisten??Flirtaileevatko he jatkuvasti ja vannovat kuitenkin olevansa vain yhden miehen naisia??Onko heillä vain yksi tai kaksi naiskaveria??
Juovatko alholia normaalia enemmän?? Tuntuuko, että kosiskelevia miehiä on joka nurkalla?? Valehtelevatko he paljon?? Tuntuuko tutulta??
Onko kaksosnaiset??
34
4879
Vastaukset
- Kaksoinen..
-ei ole
-on
-tulee
-flirttailee, vannoo ja onkin
-ei ole, enemmän
-ei juo
-joka toisella nurkalla
-ei
-tuntuu ja ei tunnu - Tii
Kaksosnaisella on miesystäviä, mutta huom. vain ystäviä. Kaksonen ei tarvitse alkoholia edes estojen poistoon, koska on yleensä seurassa kuin seurassa kotonaan. Flirttalemisesta väittäisin, että ei kaksonen välttämättä flirttaile, hän vaan tykkää jutella ihmisten kanssa ja ainakin minut on ymmärretty usein väärin ("mennäänkö teille vai meille tyyliin") koska hyvin harvoin kaksonen menee sen pitemmälle. Kaksonen on horoskooppimerkeistä kaikista vähiten seksin perään. Miehessä kiinnostaa enemmän se mitä on korvien välissä. Komeat kukkopojat ei kiinnosta, vaan kivat, hauskat ja huumorintajuiset miehet. Oletko kenties ymmärtänyt väärin jonkun kaksosen kohelluksen. Ei mielestäni petä, sitten kun löytää oikean, jonka kanssa on hyvä olla ja joka antaa tarpeeksi läheisyyttä ja huomiota.
- nöö
Mulla on noi kaikki just TOISIN.
- 2405
Olen myöskin horoskoopinmerkki kaksonen ja olen sun kanssa samamieltä....
- magnon
Onko heillä paljon mieskavereita, tulevatko he paljon paremmin miesten kanssa toimeen kuin naisten??
- ehdottomasti
Flirtaileevatko he jatkuvasti ja vannovat kuitenkin olevansa vain yhden miehen naisia??
- kyllä, mutta onneksi ne eivät ole ristiriidassa keskenään! flirttailla voi, mutta sen ei tarvits emennä minnekään. olen yhden miehen flirttinainen :)
Onko heillä vain yksi tai kaksi naiskaveria??
- ei, todella monta hyvää ystävää, erilaisia tosin, ja lukuisia kavereita - kohdalta
Kaksosena joka on nouseva leijona. Eivät ole.. Enemmän naispuolisia kavereita.. Miespuoliset kaverit valitettavasta haluavat enemmän kuin olla kavereita. Olen yhden miehen nainen.. En halua satuttaa toista.. Flirttailen, mutta minulla on rajani. Enemmän kuin kaksi naiskaveria. Juon normaalia vähemmän alkoholia. Olen avoin luonne. En tarvitse alkoholia vapautuakseni estoista. Miten pääsisin noista kosiskelevista miehistä? Tuntuu, että niitä tulee vastaan jopa työelämässä. Kaipaan vain yhtä ainoaa, jota voisin rakastaa. En valehtele. Ja ei todellakaan tuntunut tutulta.
- täällä
myös kaksonen nousevalta leijona. kiinnostaiskin tietää millasia muut nousevat leijonat on luonteelta? miten leijona vaikuttaa kaksosen merkkiin? ite oon tosi herkkä ja kaipaan aika paljon huomiota, ainakin kumppanilta. olen tosi avoin ja puhelias,ainakin tutussa seurassa,tykkään keskustella syvällisiä ihmisten kanssa. mulla on nykyään enemmän naispuolisia hyviä ystäviä, nuorempana oli enemmän miehiä. toki myös miehistä löytyy läheisiä ystäviä,jotka ovat vain ystäviä. minusta on mukava jutella ja harvemmin haluan muuta, monet miehet usein ymmärtävät sen väärin. en mielestäni erityisemmin flirttaa, muut voivat kyllä luulla niin. olen yhden miehen nainen, jos tunnen oloni varmaksi ja turvalliseksi. en valehtele, ennemminkin pyrin olemaan hyvin rehellinen.
- kohdalta
täällä kirjoitti:
myös kaksonen nousevalta leijona. kiinnostaiskin tietää millasia muut nousevat leijonat on luonteelta? miten leijona vaikuttaa kaksosen merkkiin? ite oon tosi herkkä ja kaipaan aika paljon huomiota, ainakin kumppanilta. olen tosi avoin ja puhelias,ainakin tutussa seurassa,tykkään keskustella syvällisiä ihmisten kanssa. mulla on nykyään enemmän naispuolisia hyviä ystäviä, nuorempana oli enemmän miehiä. toki myös miehistä löytyy läheisiä ystäviä,jotka ovat vain ystäviä. minusta on mukava jutella ja harvemmin haluan muuta, monet miehet usein ymmärtävät sen väärin. en mielestäni erityisemmin flirttaa, muut voivat kyllä luulla niin. olen yhden miehen nainen, jos tunnen oloni varmaksi ja turvalliseksi. en valehtele, ennemminkin pyrin olemaan hyvin rehellinen.
Ystävieni mukaan itsevarma. Toisaalta ystäväni arvostavat luotettavuutta ystävänä. En tieten tahtoen loukkaisi ketään. Mietin tarkkaan tekojeni seuraukset. Olen herkkä - liiankin ja sitä ei tunnu toiset välttämättä ymmärtävän. Vaistoan hyvin toisten ihmisten tunnetilat. Olen myös avoin ja vilkas. Se on kai syy, miksi miehet kiinnostuvat. Joskus kauan sitten joku mies kutsui jellonanpennuksi. Toinen puolestaan superälykkääksi. Itseäni kiinnosta hyvin harvat - sellaiset tarpeeksi voimakkaat ja älykkäät yksilöt. Sellaiset, joiden kanssa pystyn keskustelemaan syvällisesti ja joiden seurassa on turvallista olla. Ehkä mottoni suhteessa olisi rakastaa ja saada rakkautta. Ja naispuolisten ystävieni kanssa pidämme toisistamme huolta - kannustamme, jaamme surut jne.. Toisaalta työelämässä teen haasteellisia asioita - olen tutkija. Harrastuksissa saa olla vauhtiakin. Sellaista, jossa ajatukset unohtuvat ja voi keskittyä hetkeen. Eli tällaista elämää vietän kaksosena, joka on nouseva jellona.
- tutulta
kohdalta kirjoitti:
Ystävieni mukaan itsevarma. Toisaalta ystäväni arvostavat luotettavuutta ystävänä. En tieten tahtoen loukkaisi ketään. Mietin tarkkaan tekojeni seuraukset. Olen herkkä - liiankin ja sitä ei tunnu toiset välttämättä ymmärtävän. Vaistoan hyvin toisten ihmisten tunnetilat. Olen myös avoin ja vilkas. Se on kai syy, miksi miehet kiinnostuvat. Joskus kauan sitten joku mies kutsui jellonanpennuksi. Toinen puolestaan superälykkääksi. Itseäni kiinnosta hyvin harvat - sellaiset tarpeeksi voimakkaat ja älykkäät yksilöt. Sellaiset, joiden kanssa pystyn keskustelemaan syvällisesti ja joiden seurassa on turvallista olla. Ehkä mottoni suhteessa olisi rakastaa ja saada rakkautta. Ja naispuolisten ystävieni kanssa pidämme toisistamme huolta - kannustamme, jaamme surut jne.. Toisaalta työelämässä teen haasteellisia asioita - olen tutkija. Harrastuksissa saa olla vauhtiakin. Sellaista, jossa ajatukset unohtuvat ja voi keskittyä hetkeen. Eli tällaista elämää vietän kaksosena, joka on nouseva jellona.
paitsi mielestäni en ole itsevarma, aika epävarma ennemminkin. ainakin suhteessa,toki johtuneeko huonoista kokemuksista. olen kuullut näyttäväni itsevarmalta. nään myös ihmisten tunnetilat, niin läheisten kuin tuntemattomien. "aavistan" asioita. olenkin miettinyt mistä tämä voisi johtua.minun ystävyyssuhteeni samanlaisia kuin sinun. olen luotettava ja lojaali, haluan olla ystävieni ystävyyden "arvoinen".kukaan ei ole sanonut olevani leijonamainen, itsekin sain aika äskettäin sen tietää ja miettinytkin siksi miten se ilmenee.hymyilen lähes aina, tuttua?
- kohdalta
tutulta kirjoitti:
paitsi mielestäni en ole itsevarma, aika epävarma ennemminkin. ainakin suhteessa,toki johtuneeko huonoista kokemuksista. olen kuullut näyttäväni itsevarmalta. nään myös ihmisten tunnetilat, niin läheisten kuin tuntemattomien. "aavistan" asioita. olenkin miettinyt mistä tämä voisi johtua.minun ystävyyssuhteeni samanlaisia kuin sinun. olen luotettava ja lojaali, haluan olla ystävieni ystävyyden "arvoinen".kukaan ei ole sanonut olevani leijonamainen, itsekin sain aika äskettäin sen tietää ja miettinytkin siksi miten se ilmenee.hymyilen lähes aina, tuttua?
Minulle tuo varmuus on tullut iän myötä. Mitä enemmän olen riskeerannut elämässä, sitä varmemmaksi olen tullut. Oikeastaan monikaan asia ei enään hätkähdytä. Sen olen huomannut, että miessuhteissa olen liiankin kiltti. Koskee myös työkuvioita eli jonkinlainen työnarkomaani. Tuosta liiallisesta kiltteydestä yritän päästä eroon. Lähentelee joskus marttyyrimäisiä piirteitä. Olen muuten sisustusmaultani minimalisti ja muutenkin minulla on hyvin tarkka maku. Tuo leijonamaisuus on tullut iän myötä. Hymyilen ja kuulemma aina hyvällä tuulella. Mutta jos olenkin pahalla tuulella, niin en kaada huonoa oloa toisten niskaan. Ainoa, joka on saanut minut raivon partaalle hyvin pitkään aikaan, oli kalat -mies, jota tapailin vuoden verran.
- kohdalta
kohdalta kirjoitti:
Minulle tuo varmuus on tullut iän myötä. Mitä enemmän olen riskeerannut elämässä, sitä varmemmaksi olen tullut. Oikeastaan monikaan asia ei enään hätkähdytä. Sen olen huomannut, että miessuhteissa olen liiankin kiltti. Koskee myös työkuvioita eli jonkinlainen työnarkomaani. Tuosta liiallisesta kiltteydestä yritän päästä eroon. Lähentelee joskus marttyyrimäisiä piirteitä. Olen muuten sisustusmaultani minimalisti ja muutenkin minulla on hyvin tarkka maku. Tuo leijonamaisuus on tullut iän myötä. Hymyilen ja kuulemma aina hyvällä tuulella. Mutta jos olenkin pahalla tuulella, niin en kaada huonoa oloa toisten niskaan. Ainoa, joka on saanut minut raivon partaalle hyvin pitkään aikaan, oli kalat -mies, jota tapailin vuoden verran.
Tuli vain mieleeni. Olin ujo lapsi. Joskus vielä ujous tulee pinnalle, mutta kuten jo aiemmin kerroin elämä on muuttanut pois ujouden suunnasta. Ehkä tämä on kaksosominaisuutta eli kaksinaisuus. Samaan aikaan olla ujo ja itsevarma. Ja tuo kalat-mies yritti muuttaa minua omien toiveidensa kaltaiseksi. Kaiken sain aina kuulla jäljestäpäin, siis arvostuksen.. Muuten hänellä oli kauhea kiire muuttaa hiuksia, pukeutumista, työuraa, ruuanlaittoa jne.. Eli ei ihme, että raivostuin välillä. No, onneksi se on nyt lopullisesti ohi. Ja tuo leijonan ominaisuus tulee parhaiten kai esille sellaisten arvojen ja asioiden kohdalla, joita haluan puolustaa. Lenkillä koirieni kanssa vastaan tuli irrallinen dobermanni.. Arvaat varmaan kuka meni väliin? Onneksi auktoriteettini riitti.. Ja jos ei olisi riittänyt, niin siinä vaiheessa, kun jokin uhkaa koiriani, niin puolustan heitä. Olen eläinrakas ja suhtaudun elämään positiivisesti.
- ei pidä
Mistä moinen kokemus kaksosista....me vaan jutellaan...on vain miehiä,jotka tän väärin tulkihtee..hymy.yhden miehen nainen,ainakin itse oon,jos kyseinen mies tarpeeksi huomiota antaa...
- me, myself and I
itse oon just tuon kuvauksen kaltainen, niinkuin pari muuta kaksos-naista, jotka tunnen. Eli pitää ihan paikkansa, kaikki kaksoset on flirttejä.
Toisaalta kaikki neitsyet on kuivakkaita tiukkapipoja, jotka ei anna. Kauriit kykenemättömiä hoitamaan parisuhdettaan...jne.
Kanattaakin olla vaan ihan yksin, niin ei joudu tekemisiin ikävien horoskooppien kanssa. - kaksosnainen_85
Kyllä, kaksosnaisella on enemmän miespuolisia ystäviä ja tuttuja, mutta vain pari hyvää naispuolista ystävää.
Miehiä riittää ympärillä ja nautin siitä. En voi sitoutua tai sitten en vain ole löytänyt sitä oikeaa, jos sellaista edes on. Joskus haluaisin oman nallekarhun jota voisin helliä, mutta toisaalta on parempi olla yksin kun kuitenkin tulee mokattua. - .......
Olen miesvaltaisella alalla, joten useimmat työkaverit ainakin on miehiä ja tuntuu,että niiden kanssa tulen paremmin toimeen.Parhaimmat kaverit ovat kuitenkin naisia...
Olen myös kauhea flirtti, harrastan sitä parisuhteessakin. Jos petän, suhde on jo muutenki loppumassa... Ja mitä alkoholiin tulee, olen kova juhlimaan mutta en voi sanoa että joisin sen enempää kuin muutkaan, fiilis on muutenkin hyvä :) Kosiskelevia miehiä on tarpeeksi. Ongelma on myös se, että usein haluan tutustua mieheen ihan kaverina mutta toinen ymmärtää sen iskuyrityksenä.
Ja lopuksi vielä se, että läheisimmät ihmiset saavat kyllä kuulla minulta totuuden koska olen aika suorapuheinen...
Joten ei ihan kaikki pitänyt paikkaansa :) - Manta23
Tutulta kuulostaa kaikin puolin.
-mieskavereita 8 kpl
-naiskavereita 2 kpl
-flirttailen aina kuin mahdollista
-juon itseni humalaan useinmiten 1-2 krt viikossa
-tuntuu että kyllä iskijöitä riittää
-valhe lipsahtaa suustani helposti - kaksosnainen : )
ainakin on paljon miespuolisia kavereita. niitten kanssa mä vaan tulen todella hyvin juttuun. pientä flirttiäkin siinä aina on mukana, mutta ei mitään semmosta suurta, että siitä pitäisi tulla jotakin. kyllä minä uskollinen olen sille omalle kullalleni... : )
minä en valehtele. en ainakaan yritä. itse asiassa se on useammin niinpäin, että kun minä puhun totta, niin minua ei uskota.
sitä mä en kyllä ymmärrä... rehellinen mä pyrin kuitenkin aina olemaan. - Sivusilmällä
Joka ikinen tuntemani kaksosnainen on valtavan ylipainoinen.Syövät kai suruunsa...Kavereita heillä on, mutta epäilen onko todella hyvää ystävää yhdelläkään.Liehuvat kaikkien kanssa. Eikös sitä sanota, että jos on kaikkien ystävä ei ole kenenkään ystävä?
- Lumina
Mä en ainakaan ole ylipainoinen vaan tosi hoikka niinku kaikki muutki mun kaksos kaveritjoita on jotain kymmenen..
siis minä olen myös kaksosnainen, ja olen 166cm pitkä, ja painan 49 kiloa.
ja jos sinä alat yleistämään kaksosia, niin ei hyvä heilu. jokainen on kuitenkin loppujen lopuksi ihan erilainen, eikä minulla ole monia miehiä, enkä hillu kaikkien kanssa.
ja minulla on vain ja ainoastaan pari tosiystävää, kymmenen vuoden takaa.
- Julie X
MOi! Toivottavasti jaksat kuunnella tätä..niin no mun mielipide on et kyl kaksoset on ihan samlaisii kun muutkin...siis onhan se silleen et luonteenpiirre on vähän erilainen mut juomiset ja tämmöset...kyllä ne riippuu ihan itestä. Ei tarvii vastata
- melli¤
Kaikki ihmisethän ovat erilaisia, mutta kyllä saman horoskoopin edustajilta löytyy aina jotain pientä yhteistä.
Aika monet kaksosnaiset tulevat hyvin juttuun poikien kanssa. Itse tykkään flirttailla paljon, mutta minut on myös usein ymmärretty väärin. Kaksoset ovat kovia juttelemaan muiden kanssa ja joskus jos olen itsekkin vain jutellut miespuolisen henkilön kanssa, hän on saattanut käsittää että flirttailen, vaikka en ole niin tehnytkään. Kaksosnaisten flirttailu on erittäin suraa ja näkyvää, joten mukava jutustelu ei häneltä tarkoita välttämättä mitään suurempaa.
Flirttailu on erittäin hauskaa ja harrastan sitä silloin tällöin ihan leikkimielessä, mutta olen silti vannoutunut vain yhdelle miehelle, enkä ikinä pettäisi häntä. Kaksosnaisen flirttailu ei siis usein johda sen pitemälle.
Minulla on yksi erittäin hyvä ystävä, pari hyvää ystävää ja paljon kavereita.
Alkoholia kyllä kuluu paljon, mutta on myös sellaisia kaksosnaisia, jotka eivät juo juuri koskaan. Olen huomannut että kaksosia on kahta eri tyyppiä, hillittyjä ja villejä.
Monilla kaksosnaisilla kieltämättä tuntuu olevan ottajia joka nurkalla, koska kaikki pitävät meidän iloisuudesta ja sosiaalisuudestaan.
Emme valehtele.
Tuntuu erittäin tutulta, paitsi viimeinen kysymys :) - jakaa,
antavat eestä ja takaa.huutomerkki.
- Kaksosnainen
Eivät tosiaan ole samanlaisia. Kaksosnaiset tulevat paremmin miesten kanssa toimeen. Flirtti kuuluu varmaankin muihinkin horoskooppimerkkeihin, mutta kaksosten vaan sanotaan olevan enemmän flirttailevampia, ehkä siitä syystä, että he ovat aina äänessä, juttua tuntuu riittävän, välillä turhankin höpinää.
Flirtti on elämän eliksiiri, mutta ei tarkoita mitään sen enempää ja kaksosnaiset ovat vain yhden miehen naisia, he eivät petä, ovat uskollisia.
He tulevat hyvin juttuun kaikkien kanssa, mutta todellisia ystäviä heillä on vähän.
Eivät kaksosnaiset sen enempää juo kuin muutkaan. Itse en tarvitse alhoholia hauskanpitoon vaan osaan pitää hauskaa ilmankin, mutta hyvässä seurassa voin ottaakin.
Eivät kosiskele miehiä joka nurkalla.
Eivät valehtele, päinvastoin ovat rehellisempiä ja luotettavampia, sanansa mukaisia.- linjoilla
olen minäkin kaksosnaisena, ikää on kertynyt ja kokemuksia kuitenkin melko vähän, mutta miespuoliset kaverit ovat elämässäni ollut lapsuudesta asti, ne on paljon reilumpia, kuin naispuoliset, sen sain jo nuorena kokea, kai se kateus siinä piinasi muita tyttöjä, kun olin suosittu poikien keskuudessa, eikä "antamisesta" ollut kyse, vaan reiluudesta eikä turhasta kikattelusta. Avioliitto on ja lapsia tehty.Olen tasoittunut elämän karikoissa, annan kaikkeni, mutta haluan myös saada ja tuntea itseni uskolliseksi ystäväksi, niin miehelle, kuin naisellekin. En halua aina antaa periksi ja myöntyä toisen tahtoon.Flirtaten elämälle ja hymyä kasvoille, saan vastaan hymyn, joka ei maksa mitään.
- kaksosnaisen hyvä ystävä
Kaksosnaiset ovat pelureita, hyvä ystäväni on kaksonen, eli erittäin älykäs, kova flirttailemaan ja sillä testaa vastapuolen, sanoo usein että baarit taas notkullaan "helppo heikkejä" kenet kuka vaan sais himaansa, mutta kaksosnainen ei sellaista huoli...eli testaa flirtillään kuinka "helppo" eli tyhmä vastapuoli on...ja helppoa/tyhmää kumppania kaksonen ei sänkyynsä halua..
- Tiialiina
kaksosnaisen hyvä ystävä kirjoitti:
Kaksosnaiset ovat pelureita, hyvä ystäväni on kaksonen, eli erittäin älykäs, kova flirttailemaan ja sillä testaa vastapuolen, sanoo usein että baarit taas notkullaan "helppo heikkejä" kenet kuka vaan sais himaansa, mutta kaksosnainen ei sellaista huoli...eli testaa flirtillään kuinka "helppo" eli tyhmä vastapuoli on...ja helppoa/tyhmää kumppania kaksonen ei sänkyynsä halua..
Se on totta, että flirtti on kaksoselle peliä, miehet menee helposti siihen lankaan ja pitää kaksosta pettäjänä, mutta meidän sänkyyn ei niin vain pääsekään. Flirtti voi olla myös tahatonta, toinen osapuoli käsittää kaksosen innostumisen flirttailuksi. Minä ainakin tykkään keskustella älykkään miehen kanssa ja juttua syntyy vaikka mistä, mutta olen uskollinen siipalleni. En ole koskaan pettänyt, enkä tule pettämään.
- JousiMiesNainen80
jouskarina, niin voin allekirjoittaa kysymästäsi kaiken, vaikken siis kaksonen olekaan.
Lienevätkö piirteet sitten samanlaisia kaksosilla ja jouskareilla, ei harmainta haisua..- Kysymysten tekijä
Samaa mieltä olen kanssasi ja mielenkiinnolla olen seurannut vastauksia. Hassua, että ihmiset ja kuinka ollakaan, naiset, laittavat painoa sille mikä kukakin horoskoopissa on. Ihmisiähän vain tässä kaikki ollaan ja erilaisia, horoskooppimerkistä riippumatta. Erilaiset on kaikilla lähtökohdat ja erilaiset tavat ja luonteet. Hienoa tämä erilaisuus, sehän meitä rikastuttaa, eikö?? Ja eiköhän meille kaikille lähestulkoon se oma kulta löydy, horoskoopeista huolimatta. Hyvää joulua ja joulunodotusta kaikille!!!
- JousiMiesNainen80
Kysymysten tekijä kirjoitti:
Samaa mieltä olen kanssasi ja mielenkiinnolla olen seurannut vastauksia. Hassua, että ihmiset ja kuinka ollakaan, naiset, laittavat painoa sille mikä kukakin horoskoopissa on. Ihmisiähän vain tässä kaikki ollaan ja erilaisia, horoskooppimerkistä riippumatta. Erilaiset on kaikilla lähtökohdat ja erilaiset tavat ja luonteet. Hienoa tämä erilaisuus, sehän meitä rikastuttaa, eikö?? Ja eiköhän meille kaikille lähestulkoon se oma kulta löydy, horoskoopeista huolimatta. Hyvää joulua ja joulunodotusta kaikille!!!
*Hassua, että ihmiset ja kuinka ollakaan, naiset, laittavat painoa sille mikä kukakin horoskoopissa on.*
Niinhän se taitaa olla. Ja hassua on myös se, että naiset kaikkein kärkkäimmin puolustelevat itseään, ja edustamaansa horoskooppimerkkiä! Horoskoopithan ovat vain viitteitä antavaa tietoa, hyvinkin yleisellä tasolla.
Mutta IRL, tuntemani jousimies-ja kaksosnaiset hyökkäävät kuin hyeenat ihmisen kimppuun, joka kertoo tai kysyy jotain negatiivista ko horoskoopeista. Ironista siinä on se että heidän käytöksensä tai tapansa toimia on ollut juuri sitä, mitä toinen on antanut ymmärtää, tai josta on tietoa halunnut...
Itse otan faktat faktoina ja myönnän toimintani ja tunnstan piirteeni, vaikkeivat ne aina niitä kaikkein ihanimpia olisikaan !
Välillä horoskooppien veitsenterävät kuvaukset saavat kunno hymyn huulille ! :D
- Kaksonen-Skorppari
No, olen itse naispuolinen Kaksonen (nouseva merkki Skorppari) eikä minulla ole ainuttakaan miespuolista ystävää, vaikka täytyy myöntää, että miehet ovat paljon hauskempia ja rennompia kuin naiset.
Flirttailusta en sitten tiedä. Ainakin toivoisin, että kaikki miehet pitäisivät minusta enemmän tai vähemmän.
Tunnen usein tarvetta, että joka paikassa pitäisi tekaista jotain huumorintapaista ja pyrin olemaan ystävällinen kaikille. Mutta osaan olla myös juonikas valehtelija, joka haluaa hyötyä itse kaikesta. Tarpeen vaatiessa kivikova, petollinen julmuri ja kova manipuloimaan ihmisiä puheella. Teen kaiken niin kuin itse lystään enkä siedä muiden neuvoja/mielipiteitä, ainakaan jos olen vakaasti tiettyä mieltä.
Alkoholia en juo lainkaan. - Nimetön
Sanotaan että kaksosnaiset ovat ailahtelevaisia ja he kyllästyvät kaikkeen helposti-niin miehiin kuin vaikkapa vaatteisiin. Itselläni on aina ollut paljon miespuolisia kavereita, mutta veikkaan että niin jokaisella naisella..naisten on paljon helpompi tulla miesten kanssa toimeen kuin naisten, koska naisten välistä ystävyyttä leimaa helposti kateellisuus jne..eli ei kannata niin paljoa tuijotella horoskooppeja, koska kaikista naisista löytyy varmasti samankaltaisia piirteitä..totta on että kaksoset ovat seurallisia ja flirttailevia, mistä ehkä johtuu vilkas yöelämä ja halu juhlia..pitää myös muistaa että tähtimerkkeihin ei aina kannata uskoa, sillä enemmän ihmisestä kertoo nouseva merkki, mikä määräytyy minuutilleen syntymäajankohdan mukaan..itse olen nousevalta merkiltä skorpioni, mikä kuvastaa enemmän persoonaani kuin kaksoset..
en juo, muuten samaa mieltä:)
- kaksonen
Mielestäni olen ihan normaali ihminen niinkuin sinäkin.Huumori meillä on kivempaa ja siksi miehet pitävät seurastamme, myös olemme kiinnostuneita toisista ihmisistä: olemme sosiaalisia yksilöitä; siinäkö syy, että meidät leimataan flirteiksi?Meidän on helppoa ottaa kontakti toiseen yksilöön, kukin sitten eläköön niinkuin haluaa. . .Rohkeesti vaan tutustumaan jos olet se oikea saat tosi fantastisen elämäntoverin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691559
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80948
- 68881
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808