Kotiaresti

Maija

Kirjotan tätä kotiarestissa? Isosiskoni sai mennä bileisiin, missä oli alkoholia ja poikia. Okei hän on jo 19.v. Mäkin olin siellä ku mutsi tuli hakeen sieltä ja autossa kotiin se anto kaks viikkoo kotiarestia vaikka en juonu mitään. Oon jo 17.v. Onko kokemuksia turhista aresteista.

21

4140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkoinen haukka

Se saattaa näyttää siltä, kun vanhemmat ovat säikähtäneet jostain vaarallisen näköisestä lapsensa elämäntapahtumasta, että he käyttävät vahvemman oikeutta ja alistavat.

Jos hiemankaan pohdit tilannetta, mistä mikäkin asia saattaisi johtua, huomaat että aresti jossa aiheellisesti olet, ei ole halu näyttää auktoriteetin oikeutta, vaan laajentaa käsityskykyäsi pohtimaan syiden ja seurausten lakia.

En usko vanhempiesi pistäneen juhlia pystyyn sen takia että 19v siskosi kävi bileissä, hän on kuitenkin täysi-ikäinen ja vastuu elämästä on siirtynyt hänelle itselleen. Luulenpa, että he ovat yhtä huolissaan siskostasi kuin sinustakin.

Tiedätkö, että näpsäytys jonka sait on Välittämistä ja Rakkautta. "Me välitetään sinun tulevaisuudestasi ja halutaan ettet joutuisi huonoon seuraan" oli palaute joka sinulle annettiin kotiarestinasi.

Ota heidän huolenpitonsa ymmärryksellä vastaan.

• Gandhi

Sinun tulee löytää rauha sielullesi. Ota lasi punaviiniä, laita huoneeseen kynttilöitä ja aloita levitaatio. Anna sielusi lentää ja muuta olomuotoasi kuin lapin shamaanit tekivät. Tee sydämmestäsi tulen roihu ja anna sen palaa täydellä liekillä. Paina paha olo pois kehostasi ja tunne kuinka uusi energia virtaa läpi kehosi.

Jos meinaat lentää, on sinun opeteltava miten mato mönkii mullassaan. Näin sanoi eräs viisas guru Intiassa... Mieti mikä on tuon sanoman tarkoitus ja pohdiskele sitä.

• addaada

mulla onihan sama juttu.. oon kyl vasta 16 ja tiiän että vanahuksia ontoteltava.. mut ja mut.. kiinostaa kilo paskaa.. ne ei vaan tajua että sillonko pistää arestiin ja huutaa ni voisivat ees kertoa sen ihan ilman mitään äänenkorotuksia ja kertoa käyttäytymisensä syyn.miksi aresti tullee jne?? iha sillä vaan että ei aina välittämiseltä näytä..ja pikkuhiljaa alkaa tunttuu että niien elämässä ei ole muuta nautintoa ku tuottaa toiselle tuskaa ja komennella ja määräillä iha innoissaan eikä tionen voi sanoa juuta eikä jaata asiaan.. että KIVAAAA!!!

• Iinu

Niin oliko sulla edes lupaa mennä?
      JOs oli niin minkä takia tuli kotiarestii?

• Marjo

Kun mä olin ysillä, niin jäin välkällä kiinni näpistyksestä. Pöllin röökii ja poliisitkin kutsuttiin paikalle! Koulussa sain 1,5 tuntii jälki-istuntoo ja kotona tiukan puhuttelun ja päälle kuukauden kotiarestia! Se ei ollu kivaa mut arestissa oli aikaa miettiä tekosia ja nyt jälkeenpäin ajatellen se oli ihan oikein. Oon jo 20.vuotias ja koita sinäkin oppia omasta arestistasi!

• Kaikkitietävä

Ole onnellinen että sinulla on vanhemmat jotka välittävät. Minun vanhempani eivät ole koskaan mitään välittänyt mitä teen. Olen aina rellästänyt ja tehny kaikkea eikä minkää laisesta rangaistuksesta tietoakaan. Olen 13-vuotiaasta saakka ryypännyt isäni kanssa ja sillai. Toisaalta olen onnellinen että ei ole ollut kauhean tiukkaa mutta toisaalta pettynyt siihen että eivät ole eväänsä heilauttanut mitä olen tehnyt. Mutta kumminkin minusta ei ole tullut mikään isin ja äidin evällä elävä pentu. Olen kokenut kaiken kovimman kautta ja uskon että oppinut paljon paremmin kuin niin että vanhemmat olisivat ''opettaneet''. Toki olisin melkovarmasti välttänyt monet putka reissut ja monet turpaan saamiset jos olisivat opastaneet mutta tehokkaamin minä ainakin olen oppinut kantapään kautta kuin niin että vanhemmat olisivat antaneet ''neuvojaan''.

• s.k.

oli hauskaa pienenä kuh ei tartenu komentaa välillä aikuiset on ärsytäviä mut välil helpotuneita eikö niin marjo oletko enää kottarissa vai asutko yksin mäkin haluaisin asuu yksin tule joku päivä käymää meillä t sun paras viesti kaveri t sanna marjo onko nyt helvetin hauskaa minusta on t. sanna

• Millariini

On kokemusta aresteista, turhista ja vähemmän turhista. Yleensä ne on kyllä tulleet ihan aiheesta ja ne ymmärrän. Turhat arestit kyllä harmittaa ja itkettää mut minkäs teet jos vanhemmat ei usko.

• hanneva

Kyllä on kokemust< turhasta arestista.jos yhteen lasketaan tänä vuonna niin ehkä 2kk ellei enemmän.ihan vittumaista.Mut oot jo varmaa 18v että ei enää koske sua.

• sdgsdgsdg

hahahahahah kotiarestia :DDDDD plz kuka oikeesti tottelee ku joku äiti sanoo " oot 9viikkoo kotiarestissa"

• GAmu

Kuule, oon 15v ja sama homma. 2 viikkoa kotiarestia vaikka en edes juonut mitään. Vituttaa, ei oo tekemistä. Pitäs päästä naisiin..

• verho

vai naisiin... lol you wish

• ei kuulu sulle

vittu vähä kauhee ämmä

• -.-

samajuttu mut sain 2 viikkoo lisää ku olin pottanu käden olivaa pien jälki

• ahahhaah vitun pelle

en saakoskaa koti arestii ahahahahahhahahaahhahahahah vitun pellet

• Nuori elämänopettaj

Paska selityksiä! ei noi oo mitään syitä! Sä sait arestii koska vanhemmat on nii paska väkee että anto arestii ku ite oli käskeny s eon aikuisten tapa kurittaa lapsista sylikoiria!!!!!!!!!!!!!!!! Elä vapaasti ja opi että lapset ovat oman elämänsä opettajia joille pitää opettaa vaan käymään vessassa, syömään hampurilaisia ja opettaa laihduttamisen taitoja ;) No ei nyt noin mut Ihsm. Mäki karkasin penskana joskus kotoo mutta menin vaa kavereille yöksi ja tulin next day takas! No sain arestii mut vanhemmat lähtee klo 5 töihi aamulla ja mä lähen ku herään nii kylille ja haen kaveritki kylille (jos ne on jättäny esim lapun (Nimi. Kotiarestia ei saa poistua pihasta missään tapauksessa) korjaan sne kirjoittamalla päälle;) (Nimi. Ulkoarestia pitää poistua pihasta missään tapauksessa ei saa jäädä) HEHEE mä rankaisen mun vanhempia turhista aresteista ja huudan jos ne huutaa mulle mut oon mä kyl niin laiska ettten jaksa nousta ennenku joku on tullu kotii TERVEISIN NUORISO N OPETTAJA NUORISO :)

• -

Jee, pitkä viesti uhoavalta lapselta! :D

Eikun hieroglyfejä tulkitsemaan.

• wait3

• rgereh

:-(

• blingi

itekki oon kotiarestissa pitäskö vaa karkaa

• Piekon bilehile

Voish :DD ku turhaa mie oon arestissa kuukauden ku myöhästyin puoltuntii ja oli jtn 5 lonkeroo laukussa :DDDDD xDDD vittu hajoon noille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1721
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1556
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1280
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1244
    Aihe