Astraalimatkat

jok*

hei, minulla ei ole suurempaa tietoa astraaliamatkoista, mutta nakojaan voin tehda niita erittain helposti. rentoudun, hetken kuluttua tunnen ..hmmh.. eraanlaista jannitysta kehossa. semmoinen tunne tulee vaan, pulssi nousee jarkyttavan suureksi, ja tunnen kun alan nousta.(nousuvaiheessa olen taas rentona) mutta jotenkaan en paase irti kehosta kokonaan, paitsi silloin kun en edes yrita. joskus koen astraalimatkan ihan yllattaen. ensin en tajunnut mika tama tila on. muistan etta irtauduin kehostani ja yritin aina hadissani juosta aitini makuuhuoneeseen samalla huutaen( en saanut aanta aikaiseksi) yleensa jarkytyksesta johtuen palasin kehooni ennen aitini huoneeseen paasya. nyt ku olen ymmartanyt etta tama kokemus oli astraalimatka, haluaisin kokea sen kunnolla. onko mitaan perusohjeita miten paasisin kokonaan irti kehostani? yleensa paasen alkuun vain rentoutumalla ja ajattelemalla ylos leijumista. vahan tyhma kysymys, mutta haittaako jos on peitto paalla :D? jos makaan ilman peittoa, en paase edes alkuun.yritin googlettaa, mutta en loytanyt suomalaisilta enka englantilaisilta sivuilta hyvaa, selkeaa ja tiivistettya vastausta.

23

6190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hartsa

      Toisilla irtoaminen onnistuu luonnostaa helposti ja toisille menee kuukausia, vuosia tai ei sittenkään onnistu ikinä irtoamiset. Olet onnellisessa asemassa! ;)

      Mutta vastataksesi kysymykseen, ei peiton pitäisi mitään haitata, paitsi jos itse oletat sen haittaavan niin siinä tapauksessa voit psykologisesti pitää itseäsi kiinni ruumiissa ajatellen että peitto pitää paikoillaan tai jotain vastaavaa. Eli kyllähän sitä peitosta läpi pääsee ongelmitta kulkemaan kunhan irtoaa, mutta näissä hommissa normaalisti on parasta tehdä se mikä toimii omalla kohdalla. Jos peitto haittaa niin irtoa ilman sitä. Kannattaa kuitenkin pitää huolta että huoneessa on muuten lämmin jos ilman peittoa irtoilet, jottet nyt turhaan vilustuta itseäsi.

      Ja tuosta pulssin nousemisesta.. Se ei muuten ole sydän joka siellä sykkii kauheaa vauhtia vaan sydän chakra. Itsekin alussa säikähdin sitä sen verran että lopetin yritykset kesken kun ajattelin että tätä tahtia pumppu pettää väkisinkin :)

      Mutta itse irtoaminen taitaa olla onnistua sinulla viimeistä silausta lukuunottamatta. Luulen että sinulla tyssää yritys siihen jos säikähdät tuota sydän chakran tykytystä tai muuten vain rupeat liikaa yrittämään irtoamista. Eli Mieli pitäisi koittaa pitää tyhjänä loppuun asti. Voit toki visualisoida/tuntea nousevasi ylös kokoajan vaikka, mutta muuten ajatukset pitäisi pitää kurissa.

      -Hartsa

      • Inca

        Voitko kertoa lisää sydän chakrasta. Koska jos tuo syke ei ole sydämestä, niin kuin olen luullut, niin se on pirun kova ja valtaa täysin ajatukset. Todella pelottavan oloinen tunne. Kuin myös irtoamisvaihe, jota pelkään koko ajan enemmän, mikä voi johtaa siihen etten hereillä ollessani voi vaipua niin syvään tilaan että pääsisin irti. Ja jos jotain parantavia keinoja, niin mielelläni otan vastaan..
        Kiitos!


      • Hartsa
        Inca kirjoitti:

        Voitko kertoa lisää sydän chakrasta. Koska jos tuo syke ei ole sydämestä, niin kuin olen luullut, niin se on pirun kova ja valtaa täysin ajatukset. Todella pelottavan oloinen tunne. Kuin myös irtoamisvaihe, jota pelkään koko ajan enemmän, mikä voi johtaa siihen etten hereillä ollessani voi vaipua niin syvään tilaan että pääsisin irti. Ja jos jotain parantavia keinoja, niin mielelläni otan vastaan..
        Kiitos!

        En tiedä paljonko tiedät chakroista noin yleensäkin, mutta ihmisellä on 7 pää chakraa jotka ovat energiakehon keskuksia ja jokaisella on oma toimintonsa. En nyt ulkoa muista mitä mikin chakra toimitti, mutta jokatapauksessa irtoamisvaiheessa chakrat aktivoituvat ja alat tuntea energiakehoa kun ruumiisi "nukahtaa" jolloin sydänchakran ryöpytys rupeaa tuntumaan. Mitään pelättäväähän tässä ei ole ja siitä pitää vaan oppia olemaan välittämättä, ei tietysti mikään helppo homma, mutta jos pääset siihen asti että tunnet sydänchakran niin et ole kaukana irtoamisesta.

        Kyllä siihen tottuu kunhan.. en ainakaan itse tiedä muuta apua tuohon kun että opettelet vaan olemaan välittämättä siitä. Energiaharjoitukset ja chakrojen aktivointi ennen irtoamisyritystä saattaisi vähentää tuntemuksia..

        -Hartsa


      • dididii
        Hartsa kirjoitti:

        En tiedä paljonko tiedät chakroista noin yleensäkin, mutta ihmisellä on 7 pää chakraa jotka ovat energiakehon keskuksia ja jokaisella on oma toimintonsa. En nyt ulkoa muista mitä mikin chakra toimitti, mutta jokatapauksessa irtoamisvaiheessa chakrat aktivoituvat ja alat tuntea energiakehoa kun ruumiisi "nukahtaa" jolloin sydänchakran ryöpytys rupeaa tuntumaan. Mitään pelättäväähän tässä ei ole ja siitä pitää vaan oppia olemaan välittämättä, ei tietysti mikään helppo homma, mutta jos pääset siihen asti että tunnet sydänchakran niin et ole kaukana irtoamisesta.

        Kyllä siihen tottuu kunhan.. en ainakaan itse tiedä muuta apua tuohon kun että opettelet vaan olemaan välittämättä siitä. Energiaharjoitukset ja chakrojen aktivointi ennen irtoamisyritystä saattaisi vähentää tuntemuksia..

        -Hartsa

        Mitäs sellainen kova ääninen hengitys ääni on? Joku toinen chakra? Se ei ainakaan kovin pelottavaa ole...


      • Hartsa
        dididii kirjoitti:

        Mitäs sellainen kova ääninen hengitys ääni on? Joku toinen chakra? Se ei ainakaan kovin pelottavaa ole...

        En ainakaan omalla kohdalla muista että olisi hengittelyääniä kuulunut irtoamisyrityksissä..
        Tosin noita irtoamistuntemuksia nyt on niin monenlaista, että eipä ihmekään..

        -Hartsa


      • dididii
        Hartsa kirjoitti:

        En ainakaan omalla kohdalla muista että olisi hengittelyääniä kuulunut irtoamisyrityksissä..
        Tosin noita irtoamistuntemuksia nyt on niin monenlaista, että eipä ihmekään..

        -Hartsa

        Ääh, mun olis kai pitänyt selventää... Se ääni kuuluu silloin kun on jo jossain muualla.

        No olisko se sitten joku kurkku chakra?


      • Catju
        dididii kirjoitti:

        Mitäs sellainen kova ääninen hengitys ääni on? Joku toinen chakra? Se ei ainakaan kovin pelottavaa ole...

        Itse olen tuota irtaantumista yrittänyt, sellainen tunne on ollut että saan esimerkiksi käden nostettua irti, mutta siihen se jääkin. Mullakin on lähtenyt sydän hakkaamaan tosi lujaa, ja en siksi ole osannut rentoutua, kiinnostavaa kuulla että siinä olisi kyse ihan irtoamiseen liittyvästä chakrasykkeestä.

        Mutta sitten se hengitysongelma. Mulla meinaan tuntui että happi loppuu kesken. Mulla on aika paksu ja painava peitto, ja alkoi tuntumaan että se painaa kauheasti rintakehää. En tiedä sitten jos peiton vaihtaisi irtautumisharjoitusten ajaksi ohuempaan..?


      • Hartsa
        Catju kirjoitti:

        Itse olen tuota irtaantumista yrittänyt, sellainen tunne on ollut että saan esimerkiksi käden nostettua irti, mutta siihen se jääkin. Mullakin on lähtenyt sydän hakkaamaan tosi lujaa, ja en siksi ole osannut rentoutua, kiinnostavaa kuulla että siinä olisi kyse ihan irtoamiseen liittyvästä chakrasykkeestä.

        Mutta sitten se hengitysongelma. Mulla meinaan tuntui että happi loppuu kesken. Mulla on aika paksu ja painava peitto, ja alkoi tuntumaan että se painaa kauheasti rintakehää. En tiedä sitten jos peiton vaihtaisi irtautumisharjoitusten ajaksi ohuempaan..?

        Suosittelen kokeilemaan kevyempää peittoa jos paksu tuntuu pahalta, en oikein usko että chakrasykkeet siitä mihinkään muuttuu(jos nyt ei oikeasti satu peitto ahdistamaan), mutta tietääpähän sitten itsekin ettei se ole henki joka siinä ahdistaa, ja se on taas askel eteenpäin ;)

        Muttajuu, totisesti tutun kuuloista ahdistusta. On ollut omalla kohdalla ja vaivannee vieläkin toisinaan, että ei siinä mitään. Yrityksiä vaan kehiin niin kyllä se siitä, ja jos joku ahdistaa niin heivatkaa se, mikä lieneekin siinä vaiheessa vaikeuttaa, pois. Itse asiassa projektiohan olisi parasta suorittaa istueltaan vaikka sohvalta, ja silloin kuin ei ole menossa nukkumaan. Tosin siinä vaiheessa että viitsii aikaa siirtää sivuun päivästä irtoamisyrityksen vuoksi niin pitänee olla jo oikea dedikaatio irtoamiselle. (jolloin se lienee todennäköisemmin onnistuukin) Muutta moinen omistautuminen lienee monelle vaikeaa. .. Itseni mukaanluottuna _o/

        - Hartsa


      • _........_
        Hartsa kirjoitti:

        Suosittelen kokeilemaan kevyempää peittoa jos paksu tuntuu pahalta, en oikein usko että chakrasykkeet siitä mihinkään muuttuu(jos nyt ei oikeasti satu peitto ahdistamaan), mutta tietääpähän sitten itsekin ettei se ole henki joka siinä ahdistaa, ja se on taas askel eteenpäin ;)

        Muttajuu, totisesti tutun kuuloista ahdistusta. On ollut omalla kohdalla ja vaivannee vieläkin toisinaan, että ei siinä mitään. Yrityksiä vaan kehiin niin kyllä se siitä, ja jos joku ahdistaa niin heivatkaa se, mikä lieneekin siinä vaiheessa vaikeuttaa, pois. Itse asiassa projektiohan olisi parasta suorittaa istueltaan vaikka sohvalta, ja silloin kuin ei ole menossa nukkumaan. Tosin siinä vaiheessa että viitsii aikaa siirtää sivuun päivästä irtoamisyrityksen vuoksi niin pitänee olla jo oikea dedikaatio irtoamiselle. (jolloin se lienee todennäköisemmin onnistuukin) Muutta moinen omistautuminen lienee monelle vaikeaa. .. Itseni mukaanluottuna _o/

        - Hartsa

        Täytyy todeta että onkohan tässä kyse todellisista matkoista vain jostakin muusta saivartelusta, ja anteeksi, veikkaan jälkimmäistä.
        Jos kyse on jostakin todellisesta asiasta niin ei kysytä että onko peitto aitoa hanhenvillaa tai jotain jyskin sekoitusta.
        Matka järjestyy tai ei, eli matka syvästi harkiten järjestetään tai sitten ei. Ja jos järjestyy niin se ei se ole itsestään selvää omaehtoista toimintaa ja jotenkin epäselvää unenomaisuutta.


      • Catju
        _........_ kirjoitti:

        Täytyy todeta että onkohan tässä kyse todellisista matkoista vain jostakin muusta saivartelusta, ja anteeksi, veikkaan jälkimmäistä.
        Jos kyse on jostakin todellisesta asiasta niin ei kysytä että onko peitto aitoa hanhenvillaa tai jotain jyskin sekoitusta.
        Matka järjestyy tai ei, eli matka syvästi harkiten järjestetään tai sitten ei. Ja jos järjestyy niin se ei se ole itsestään selvää omaehtoista toimintaa ja jotenkin epäselvää unenomaisuutta.

        Suo anteeksi mutta mulla meni sun pointti tässä nyt hieman ohi?


      • TheOneAndOnly
        _........_ kirjoitti:

        Täytyy todeta että onkohan tässä kyse todellisista matkoista vain jostakin muusta saivartelusta, ja anteeksi, veikkaan jälkimmäistä.
        Jos kyse on jostakin todellisesta asiasta niin ei kysytä että onko peitto aitoa hanhenvillaa tai jotain jyskin sekoitusta.
        Matka järjestyy tai ei, eli matka syvästi harkiten järjestetään tai sitten ei. Ja jos järjestyy niin se ei se ole itsestään selvää omaehtoista toimintaa ja jotenkin epäselvää unenomaisuutta.

        Tai miten sen todellisuuden nyt määrittää..

        Sen verran voin kertoa että yleensä ensimmäinen asia mitä kannattaa tehdä kun oppii irtoilemaan on tehdä testi jolla todistaa itselleen ilmiön olevan aito. Siis siten aito että kaikki ei ole vain "omassa päässä" kuten monet luulevat.

        Yleensä testi tehdään näin: Otetaan korttipakasta yksi kortti, jota ei tietenkään katsota. Sitten se teipataan vaikka kattoon kuvapuoli ylöspäin. Eli nyt sitä ei voi nähdä kuin katon "sisältä".

        Sitten vaan irti kehosta ja pää katon läpi ja katsomaan että mikä kortti siellä on. Heti takaisin ruumiiseen, kirjoita näkemäsi kortti lapulle ja eikun vertailemaan tuloksia. Kun tuon tekee niin asia on harvinaisen selvä.

        Tämä testi onnistuu kun se tehdään mahdollisimman nopeasti irtoamisen jälkeen, kun ollaan vielä "lähellä" fyysistä tasoa.

        Irrottaessa siis ei liikuta enää tässä samassa fyysisessä tasossa, missä me näillä fyysisillä ruumiilla venkoilemme, vaan värähtelytasoltaan läheisellä astraalitasolla. Tämä läheisin taso on kuitenkin niin läheinen kopio tästä fyysisestä tasosta, että toi kortin katsominen onnistuu.

        Mitä pidempään haahuilee ympäriinsä, sitä todennäköisempää on, että ympäristö alkaa "muuttua " kun irtoilija alkaa valua korkeammille astraalitasoille, eli perinteisesti sanoen uneen. Eli tuo testi pitää tehdä ripeästi ja keskittyneesti.

        -Pete


      • hattara
        Catju kirjoitti:

        Suo anteeksi mutta mulla meni sun pointti tässä nyt hieman ohi?

        En halua millään tapaa latistaa tai pysähdyttää keskusteluanne, päinvastoin, mutta haluaisin tuoda erään pienen näkökulman aiheeseenne.

        Olen vakaasti ymmärtämäsä että "sielunmatkassa" on kyse ns. luvanvaraisesta toiminnasta, joihin kokematonta sieluparkaa ei valmistelemattomasti altisteta.

        Se mihin sairaalloiset vahinkoirtoamiset kuuluvat on hyvin rajallisesti sijoittuvaa kokemusta, ja tuskin harjoittelukaan on kovin vaarallista, mutta tieto ja vastuu kulkevat aina mahdollisuuksien ja oikeutusten edellä.

        Ne jotka jotakin omakohtaisesti joutuvat kokemaan niin he ovat ankaran valaehtoisen vaitiolovelvollisia. Voisi sanoa jollain tapaa odotusten vastaisesti että henkinen voitto on aineellinen tappio.

        Yksi asia on ylitse muiden eli ihmisen vapaa tahto, itsemääräämisoikeus, siksi se on määritety ihmisyyden suurimmaksi tuntomerkkiksi, eli se on seikka jota enkelitkin himoitsevat.
        Tämä valtava tahdon vapaus, niin oikeassa kuin väärässäkin, on seikka jonka yli ei kävele juuri jumalatkaan.
        Siispä kulissien takana ei liiku kukaan ihmiseksi syntynyt ns. aineellinen hyöty mielessä, mutta joitakin poikkeuksia on.

        Yksi matkailun riskitekijä on esim. tämä, että joku valmistautumaton suunnistaa vaikeille alueille, kerrostumille, ja koska täällä hän ilman muuta joutuu kohtaamaan tunteiden sekä halujensa kahlitsemattoman alastomuutensa, joten näiden viemänä hän saattaa auttamattomasti riistäytyä saattajaltaan, tuhoisin seurauksin.


      • patu
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        Tai miten sen todellisuuden nyt määrittää..

        Sen verran voin kertoa että yleensä ensimmäinen asia mitä kannattaa tehdä kun oppii irtoilemaan on tehdä testi jolla todistaa itselleen ilmiön olevan aito. Siis siten aito että kaikki ei ole vain "omassa päässä" kuten monet luulevat.

        Yleensä testi tehdään näin: Otetaan korttipakasta yksi kortti, jota ei tietenkään katsota. Sitten se teipataan vaikka kattoon kuvapuoli ylöspäin. Eli nyt sitä ei voi nähdä kuin katon "sisältä".

        Sitten vaan irti kehosta ja pää katon läpi ja katsomaan että mikä kortti siellä on. Heti takaisin ruumiiseen, kirjoita näkemäsi kortti lapulle ja eikun vertailemaan tuloksia. Kun tuon tekee niin asia on harvinaisen selvä.

        Tämä testi onnistuu kun se tehdään mahdollisimman nopeasti irtoamisen jälkeen, kun ollaan vielä "lähellä" fyysistä tasoa.

        Irrottaessa siis ei liikuta enää tässä samassa fyysisessä tasossa, missä me näillä fyysisillä ruumiilla venkoilemme, vaan värähtelytasoltaan läheisellä astraalitasolla. Tämä läheisin taso on kuitenkin niin läheinen kopio tästä fyysisestä tasosta, että toi kortin katsominen onnistuu.

        Mitä pidempään haahuilee ympäriinsä, sitä todennäköisempää on, että ympäristö alkaa "muuttua " kun irtoilija alkaa valua korkeammille astraalitasoille, eli perinteisesti sanoen uneen. Eli tuo testi pitää tehdä ripeästi ja keskittyneesti.

        -Pete

        Onko tällaiseen olemassa joitakin rentoutus- tai harjoitusohjelmia, kiinnostaisi?


      • Hartsa
        patu kirjoitti:

        Onko tällaiseen olemassa joitakin rentoutus- tai harjoitusohjelmia, kiinnostaisi?

        http://www.astraldynamics.com/tutorials/?BoardID=65

        Tuossa on selitetty aika kattavasti mikä on astraaliprojektio ja asioita sen ympäriltä, sekä sieltä löytyy myös paljon harjoituksia jne.

        Nettihän on pullollaan kaikennäköistä opastusta ja harjoituksia, mutta edellämainitut jutut olen kokenut parhaiten toimivaksi tähän mennessä.


      • Mää vaan
        Hartsa kirjoitti:

        http://www.astraldynamics.com/tutorials/?BoardID=65

        Tuossa on selitetty aika kattavasti mikä on astraaliprojektio ja asioita sen ympäriltä, sekä sieltä löytyy myös paljon harjoituksia jne.

        Nettihän on pullollaan kaikennäköistä opastusta ja harjoituksia, mutta edellämainitut jutut olen kokenut parhaiten toimivaksi tähän mennessä.

        Mä tässä varmaan 10 vuotta sitten kun nukuin mutta tiesin olevani sängyssä ajattelin että poistunpa ruumiista silleen ihan rauhallisesti niin kun kävelin pitkin meidän taloa niin kaikki tuntu todelta. Mutta mä en nähny mun vanhempii niien sängyissä enkä ketään missään. Ja oon joskus muullonkin tehny sillee.

        Kerran mä näin oman ruumiini mun sängyssä ja se näytti siniseltä.


      • kiinnostunut--
        Mää vaan kirjoitti:

        Mä tässä varmaan 10 vuotta sitten kun nukuin mutta tiesin olevani sängyssä ajattelin että poistunpa ruumiista silleen ihan rauhallisesti niin kun kävelin pitkin meidän taloa niin kaikki tuntu todelta. Mutta mä en nähny mun vanhempii niien sängyissä enkä ketään missään. Ja oon joskus muullonkin tehny sillee.

        Kerran mä näin oman ruumiini mun sängyssä ja se näytti siniseltä.

        Tuo kuullostaa kiinnostavalta, onko kukaan onnistunut tuossa että laittaa teipillä kortin kattoon kiinni? Ja olisiko jotain hyviä ohjeita aloittelijoille?
        Kiitos jo etukäteen!


    • vieras3435

      älkää kokeilko! koska jos joudutte henki mailmaan niin tarpeeksi vahva henki voi viedä kehosi ja joudut ikuisiksi ajoiksi henkimailmaan vaeltelemaan! pääset takaisin vain silloin jos joku sinua heikompi ihminen kokeilee astraali matkaa!

      • --jee--

        moi!
        Mulle on sanottu, että on helppoa päästä takaisin.
        En minä sitä kyllä tarkalleen tiedä, koska en ole
        mikään expertti...
        Mun mielestä se on ihan turvallista kokeilla.
        (Astraalimatka on yhdyssana)


      • Pappamönkijäinen
        --jee-- kirjoitti:

        moi!
        Mulle on sanottu, että on helppoa päästä takaisin.
        En minä sitä kyllä tarkalleen tiedä, koska en ole
        mikään expertti...
        Mun mielestä se on ihan turvallista kokeilla.
        (Astraalimatka on yhdyssana)

        Näin olen kuullut, että ennenkuin lähtee edes yrittämään astraalimatkaa... niin pitäisi tehdä suojarukous. Se sitten suojaa kehoasi sillä aikaa kun olet "matkoilla".


      • Oppaan
        Pappamönkijäinen kirjoitti:

        Näin olen kuullut, että ennenkuin lähtee edes yrittämään astraalimatkaa... niin pitäisi tehdä suojarukous. Se sitten suojaa kehoasi sillä aikaa kun olet "matkoilla".

        kanssa. Olen sen kokenut, monet kerrat. Ei pettoja, ei pelkoa. Samalla luotettavaa opetusta "tuoltapuolen"


      • Enne
        --jee-- kirjoitti:

        moi!
        Mulle on sanottu, että on helppoa päästä takaisin.
        En minä sitä kyllä tarkalleen tiedä, koska en ole
        mikään expertti...
        Mun mielestä se on ihan turvallista kokeilla.
        (Astraalimatka on yhdyssana)

        Heippa 27.7.2009

        Olen kuullut, että se olisi vaarallista ja niin olen kokenutkin. Ainakin ruumiin ollessa hereillä, jos ei vaivu transsiin. Itse olen tehnyt astraalimatkoja nukkuessani, eikä se ainakaan silloin ole ollut kovin vaarallista. Sitä vaan tulee tietoiseksi itsestään ruumiin ulkopuolella ja jos ruumis on heräämässä, saan henkeä pitkin viestin palata ruumiiseeni heti. Olen kokenut muutamia kauhuntäyteisiä hetkiä, kun ruumis on herännyt ilman sielua.

        Jos niin käy, ja jos se ruumiin ja sielun yhdistävä henkiside katkeaa, niin ihminen kuolee. Siksi olen kehittänyt itse sellaisen ajatuksen, että olen siellä, missä ajatuksenikin ovat. Kun sen keksin, sen jälkeen ei ole ollut ongelmia ruumiiseenpaluun kanssa. Ajattelen vain: "Että olen ruumiissa." Ja olen siellä.

        Saatan vaeltaa kauaskin, (200 - 500 km) mutta kun saan viestin, sieluni muuttuu kuin pieneksi palloksi ja palaa ruumiiseen hirvittävää vauhtia. Se kulkee kaiken materian läpi, puiden, talojen, seinien ja ikkunoiden. Alussa sydän jyskytti hirveästi ja niin vieläkin, jos tulen kaukaa ja ruumiini on jo lähes herännyt. Tai siis ruumis herää sielun paluuseen.

        Jos ruumis on heräämässä, esim: herätys-, ovikello, puh tai jokin muu häiriötekijä uhkaa herättää ruumiin, niin tällöin saan sen käskyn henkeä pitkin.

        Transsiin en osaa vajota, enkä ole sitä koskaan oppinut.
        Mutta jos käyn kovin kaukana, (esim: ulkomailla) minulla on saattaja (enkeli) mukanani.


      • 426
        Enne kirjoitti:

        Heippa 27.7.2009

        Olen kuullut, että se olisi vaarallista ja niin olen kokenutkin. Ainakin ruumiin ollessa hereillä, jos ei vaivu transsiin. Itse olen tehnyt astraalimatkoja nukkuessani, eikä se ainakaan silloin ole ollut kovin vaarallista. Sitä vaan tulee tietoiseksi itsestään ruumiin ulkopuolella ja jos ruumis on heräämässä, saan henkeä pitkin viestin palata ruumiiseeni heti. Olen kokenut muutamia kauhuntäyteisiä hetkiä, kun ruumis on herännyt ilman sielua.

        Jos niin käy, ja jos se ruumiin ja sielun yhdistävä henkiside katkeaa, niin ihminen kuolee. Siksi olen kehittänyt itse sellaisen ajatuksen, että olen siellä, missä ajatuksenikin ovat. Kun sen keksin, sen jälkeen ei ole ollut ongelmia ruumiiseenpaluun kanssa. Ajattelen vain: "Että olen ruumiissa." Ja olen siellä.

        Saatan vaeltaa kauaskin, (200 - 500 km) mutta kun saan viestin, sieluni muuttuu kuin pieneksi palloksi ja palaa ruumiiseen hirvittävää vauhtia. Se kulkee kaiken materian läpi, puiden, talojen, seinien ja ikkunoiden. Alussa sydän jyskytti hirveästi ja niin vieläkin, jos tulen kaukaa ja ruumiini on jo lähes herännyt. Tai siis ruumis herää sielun paluuseen.

        Jos ruumis on heräämässä, esim: herätys-, ovikello, puh tai jokin muu häiriötekijä uhkaa herättää ruumiin, niin tällöin saan sen käskyn henkeä pitkin.

        Transsiin en osaa vajota, enkä ole sitä koskaan oppinut.
        Mutta jos käyn kovin kaukana, (esim: ulkomailla) minulla on saattaja (enkeli) mukanani.

        Tää kaikki on täysin totta! Myös teidän, jotka ette meinaa uskoa henkiin, kokeilkaa! Tässä teille todistus myös Jumalan olemassaolosta. Tällaiset asiat eivät ole voineet syntyä yksin... :)


      • omg123
        426 kirjoitti:

        Tää kaikki on täysin totta! Myös teidän, jotka ette meinaa uskoa henkiin, kokeilkaa! Tässä teille todistus myös Jumalan olemassaolosta. Tällaiset asiat eivät ole voineet syntyä yksin... :)

        Ootsä Ny Iha Varma Sä Meet Psyykiseen Uneen Jolloin Ihmisen Sielu Siirtyy Ulos Ruumiistas Ja Sama Tapahtuu Ku Nukut Eli Siis Ei Se Todista Sitä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe