Navigaattori

countergear

Hei

Kellään kokemuksia Tomtom-navigaattorista, tai ylipäätään gps-anturista tuulilasin sisäpuolella?
Joissain autoissa gps ei toimi tuulilaskin jonkun rakenteellisen ominaisuuden(?) takia, miten mahtaa olla -05 fokuksissa ja c-maxissa(itsellä)???

9

1597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJL

      Moi,

      Itselläni -05 Focus ja TomTom GO 300 yhdistelmä pelaa mainiosti.

    • focus2001

      otsikon mukainen yhdistelmä löytyy itseltä ja toimii hienosti.

      Itse olen käsittänyt että näiden ikkunoiden takaa ei välttämättä toimi kunnolla, joissa on sisäänrakennettu radioantenni. Mutta eihän se radioantenni koskaan ole tuulilasissa.

      • Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?

        Tuli vain ekana mieleen, ei kokemusta.

        Taikka tuo lämpöä heijastava lasi, kuinka siinä pelittää?


      • Yks vaan
        Rakentelija kirjoitti:

        Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?

        Tuli vain ekana mieleen, ei kokemusta.

        Taikka tuo lämpöä heijastava lasi, kuinka siinä pelittää?

        Ainakin puhelimen navigore toimii moitteetta lämmitettävän tuulilasin kanssa.


      • WaltzingMatilda
        Rakentelija kirjoitti:

        Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?

        Tuli vain ekana mieleen, ei kokemusta.

        Taikka tuo lämpöä heijastava lasi, kuinka siinä pelittää?

        Ainakin isännän TomTom 300 opasti hämmästyksekseni meikäläistä kotiin tuossa juuri eräänä iltana kun poimin miehen kyytiin (autoni on C-Max 2.0 diesel lämmitettävällä tuulilasilla ja navigaattori oli kassissa).


    • MMV

      Ainakaan tuohon seitensatasen TomTomin kanssa ei ole sen kummemmin ongelmia C-Maxin kanssa vaikka pääsääntöisesti asusteleekin Burstner Elegance I 647:n kabiinissa.

    • countergear

      Kiiitoksia asiallisista vastauksista, näiden perusteella uskaltaa tompan tinkauskierrosta lähteä tekemäänkin!

      • focus2001

        Veljekset keskinen juuri hetki sitten mainosti tomtom go 300 sarjalaista hintaan 449e tms.

        myös edullinen tanskalainen kauppa skandinavian kartalla http://www.itwebbuy.net/

        Ihan noin vertailun vuoksi


    • Namiska

      kuulemma heikentää singnaalia, jolloin voi olla ulkoisen antennin tarve.
      Itse hain Keskiseltä Tom tom 300 449€.
      Pääteitten ulkopuolella saattaa mennä 5 vuotta sitten oikaistua tietä väärän kautta. Samoin meiltä kaupunkiin ohjaa "nopein reitti" valinnalla sivutietä pitkin vaikka se on vain vain 300m lyhempi ja käytännössä hitaampi.
      Samoin se ei aina oikein tiedä missä kukin tie muuttaa nimeään. Jos kuuntelee pelkkää ohjetta, eikä katso karttaa, niin ei tiedä kääntyä.
      Kaupungissa erittäin tarkka, näkee hyvin lukea seuraavan poikkikadun nimen ruudulta ja ohjeet pelaa.
      Naisääni ääntää virolaisittain, miesääni OK.
      Käyttö äärettömän helppoa ja nopeaa, kiinnitys tuulilasiin tosi hyvä.
      Kannattaa ostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe