Navigaattori

countergear

Hei

Kellään kokemuksia Tomtom-navigaattorista, tai ylipäätään gps-anturista tuulilasin sisäpuolella?
Joissain autoissa gps ei toimi tuulilaskin jonkun rakenteellisen ominaisuuden(?) takia, miten mahtaa olla -05 fokuksissa ja c-maxissa(itsellä)???

9

1597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJL

      Moi,

      Itselläni -05 Focus ja TomTom GO 300 yhdistelmä pelaa mainiosti.

    • focus2001

      otsikon mukainen yhdistelmä löytyy itseltä ja toimii hienosti.

      Itse olen käsittänyt että näiden ikkunoiden takaa ei välttämättä toimi kunnolla, joissa on sisäänrakennettu radioantenni. Mutta eihän se radioantenni koskaan ole tuulilasissa.

      • Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?

        Tuli vain ekana mieleen, ei kokemusta.

        Taikka tuo lämpöä heijastava lasi, kuinka siinä pelittää?


      • Yks vaan
        Rakentelija kirjoitti:

        Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?

        Tuli vain ekana mieleen, ei kokemusta.

        Taikka tuo lämpöä heijastava lasi, kuinka siinä pelittää?

        Ainakin puhelimen navigore toimii moitteetta lämmitettävän tuulilasin kanssa.


      • WaltzingMatilda
        Rakentelija kirjoitti:

        Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?

        Tuli vain ekana mieleen, ei kokemusta.

        Taikka tuo lämpöä heijastava lasi, kuinka siinä pelittää?

        Ainakin isännän TomTom 300 opasti hämmästyksekseni meikäläistä kotiin tuossa juuri eräänä iltana kun poimin miehen kyytiin (autoni on C-Max 2.0 diesel lämmitettävällä tuulilasilla ja navigaattori oli kassissa).


    • MMV

      Ainakaan tuohon seitensatasen TomTomin kanssa ei ole sen kummemmin ongelmia C-Maxin kanssa vaikka pääsääntöisesti asusteleekin Burstner Elegance I 647:n kabiinissa.

    • countergear

      Kiiitoksia asiallisista vastauksista, näiden perusteella uskaltaa tompan tinkauskierrosta lähteä tekemäänkin!

      • focus2001

        Veljekset keskinen juuri hetki sitten mainosti tomtom go 300 sarjalaista hintaan 449e tms.

        myös edullinen tanskalainen kauppa skandinavian kartalla http://www.itwebbuy.net/

        Ihan noin vertailun vuoksi


    • Namiska

      kuulemma heikentää singnaalia, jolloin voi olla ulkoisen antennin tarve.
      Itse hain Keskiseltä Tom tom 300 449€.
      Pääteitten ulkopuolella saattaa mennä 5 vuotta sitten oikaistua tietä väärän kautta. Samoin meiltä kaupunkiin ohjaa "nopein reitti" valinnalla sivutietä pitkin vaikka se on vain vain 300m lyhempi ja käytännössä hitaampi.
      Samoin se ei aina oikein tiedä missä kukin tie muuttaa nimeään. Jos kuuntelee pelkkää ohjetta, eikä katso karttaa, niin ei tiedä kääntyä.
      Kaupungissa erittäin tarkka, näkee hyvin lukea seuraavan poikkikadun nimen ruudulta ja ohjeet pelaa.
      Naisääni ääntää virolaisittain, miesääni OK.
      Käyttö äärettömän helppoa ja nopeaa, kiinnitys tuulilasiin tosi hyvä.
      Kannattaa ostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe