Navigaattori

countergear

Hei

Kellään kokemuksia Tomtom-navigaattorista, tai ylipäätään gps-anturista tuulilasin sisäpuolella?
Joissain autoissa gps ei toimi tuulilaskin jonkun rakenteellisen ominaisuuden(?) takia, miten mahtaa olla -05 fokuksissa ja c-maxissa(itsellä)???

9

1546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJL

Moi,

Itselläni -05 Focus ja TomTom GO 300 yhdistelmä pelaa mainiosti.

• focus2001

otsikon mukainen yhdistelmä löytyy itseltä ja toimii hienosti.

Itse olen käsittänyt että näiden ikkunoiden takaa ei välttämättä toimi kunnolla, joissa on sisäänrakennettu radioantenni. Mutta eihän se radioantenni koskaan ole tuulilasissa.

• Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?

Tuli vain ekana mieleen, ei kokemusta.

Taikka tuo lämpöä heijastava lasi, kuinka siinä pelittää?

• Yks vaan
        Rakentelija kirjoitti:

Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?

Ainakin puhelimen navigore toimii moitteetta lämmitettävän tuulilasin kanssa.

• WaltzingMatilda
        Rakentelija kirjoitti:

Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?

Ainakin isännän TomTom 300 opasti hämmästyksekseni meikäläistä kotiin tuossa juuri eräänä iltana kun poimin miehen kyytiin (autoni on C-Max 2.0 diesel lämmitettävällä tuulilasilla ja navigaattori oli kassissa).

• MMV

Ainakaan tuohon seitensatasen TomTomin kanssa ei ole sen kummemmin ongelmia C-Maxin kanssa vaikka pääsääntöisesti asusteleekin Burstner Elegance I 647:n kabiinissa.

• countergear

Kiiitoksia asiallisista vastauksista, näiden perusteella uskaltaa tompan tinkauskierrosta lähteä tekemäänkin!

• focus2001

Veljekset keskinen juuri hetki sitten mainosti tomtom go 300 sarjalaista hintaan 449e tms.

myös edullinen tanskalainen kauppa skandinavian kartalla http://www.itwebbuy.net/

Ihan noin vertailun vuoksi

• Namiska

kuulemma heikentää singnaalia, jolloin voi olla ulkoisen antennin tarve.
      Itse hain Keskiseltä Tom tom 300 449€.
      Pääteitten ulkopuolella saattaa mennä 5 vuotta sitten oikaistua tietä väärän kautta. Samoin meiltä kaupunkiin ohjaa "nopein reitti" valinnalla sivutietä pitkin vaikka se on vain vain 300m lyhempi ja käytännössä hitaampi.
      Samoin se ei aina oikein tiedä missä kukin tie muuttaa nimeään. Jos kuuntelee pelkkää ohjetta, eikä katso karttaa, niin ei tiedä kääntyä.
      Kaupungissa erittäin tarkka, näkee hyvin lukea seuraavan poikkikadun nimen ruudulta ja ohjeet pelaa.
      Naisääni ääntää virolaisittain, miesääni OK.
      Käyttö äärettömän helppoa ja nopeaa, kiinnitys tuulilasiin tosi hyvä.
      Kannattaa ostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe