koiravero

hiski

Itelläni vasta pentu mistä ei tarttee maksaa veroa. Oon tässä miettinytkin, mitä vastinetta saan rahoilleni, jos rupen maksamaan aikanaan veroa. Kaupungissa on 1 koirapuisto, sekin sen verran kaukana että on fiksumpaa olla menemättä sinne. Koirankakka roskiksia oon keskustassa muutaman nähnyt. Mitä muuta kaupunki tarjoaa? Ei tuu mitään mieleen...

5

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krb

samaa mietin tänään jo yleistä koirista palstalle ennen kuin huomasin, että verollehan on ihan oma.
      Lähetin itseasiassa tänään palautetta Tampereen Kaupungille kyseisestä asiasta ja toivon, että he kertovat mistä maksan.
      Pentuni on nyt 4kk ja sitäkin mietin, että kun jouluaattona tulee se 5kk ja koiraverosta sanotaan, että se maksetaan siitä vuodesta, kun koira täyttää 5kk. Maksanko siis vuoden 2005 veron, kun koirani on ruhtinaallisen viikon siinä iässä tämän vuoden puolella?
      Olen kotoisin Tampereen naapurikunnasta ja siellä ei makseta koiraveroa, joka on ihan ymmärrettävää, koska ei ole kakkaroskiksia eikä koirapuistoakaan. Tampereella toki on puistoja. mutta hieman kaukana, kun ei tuota autoakaan ole. Kyllä mielelläni maksan, eihän se paljon ole (35e/vuosi), mutta haluan myös tietää mistä maksan.

• hiski

kerroppa sitten mitä kaupunki vastaa. miun koiruus nyt 19 vk! =)

• vaikkapa...

Kuka maksaa kunnallisesta terveydenhoidostasi tai kuka makselee sulle sosiaaliavustuksia tai aurailee pyöräteitä joita sä sitten lannoitat rakillasi??? MIETI TOOPE VÄHÄN!!!!!

• Pussi-Jussi

Kaikennäkösiä saakelin tomppeleita täällä käy vinkumassa. Mä en tajua, et jos ei ole koiraa, ni eikö ole muuta mihin keskittyä, kun muiden tekemisiin. Meidän naapurustosta ainakin löytyy kusipäätä moneen lähtöön.

Tuskin kukaan lannottamalla lannottaa katuja, kyllä nykyään on niin toimivat paskalaatikot tienpielissä, mihin ainakin meidän pennun torttuterveiset joutuu.

Voi luoja, ootte väsyneitä elämäänne.

• maksavat

Kunnallisen terveydenhoidon maksajia ovat kaikki Suomessa kirjoilla olevat ja asuvat,samoin sosiaaliavustusten ja teiden,niin kävely-kuin ajoteidenkin maksajina.Siis jokainen työtä tekevä,työtön ja eläkeläinen,mukaanlukien erilaisia avustuksia saavat henkilöt.Yksinkertaisesti sanottuna me kaikki maksamme kaikesta välillisten,tai välittömien verojen muodossa.Käytimme sitten julkisia palveluja tai emme.Teitähän jokainen tallaa kukin omalla tavallaan.
        Joten nimimerkki "no koitas miettiä vaikkapa..." tässä sinun esittämääsi kysymykseen vastaus.Selvisikö ketkä ovat maksajia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe