Mistä johtuu, että joka kerta kun hurahtaa tarmostaatti päälle kuuluu jääkaapin takaa omituista "naksumista"
AEG santo-jääkaappi/pakastin
3
3639
Vastaukset
- Naksuttaja
Mun aeg-santo naksutti oven ollessa auki pari kuukautta ja samalla sisävalo välkähteli. Sitten koko masiina rupes n. sekunnin välein kytkee itseään päälle ja pois (siis kun ovi oli auki).
Soitin huoltoon ja homma oli kerrasta selvä - se kaapin ylälaidassa oleva ohjausyksikkö vaihtoon, vika on 95 %:sti siinä sano huoltomies ja lasku oli jotain 300 e. Nyt taas toimii. Näitä vikoja on kait ollu aika runsaasti, toivottavasti sulla menee takuuseen (2v). - vikahan
toi on .Noissa laitteissa elektroniika sekoilee, ei auta muu kuin vaihtaa uusi. Ota yht. huoltoon.
- repe
Jääkaappiin vaihdettiin takuuseen vuonna 2005
kyseinen sisävaloa itsekseen sammutteleva ja käynnistävä "napsuva" elektr.paketti - nyt alkoivat samat oireet jotka ilmenevät iltasella n. 1-2 tunnin ajan, jonka jälkeen kaappi toimii normaalisti - näyttää olevan tyyppivika jota valmistaja ei osaa korjata pysyvästi - onko uusissa varaosapaketeissa parempi kesto - vai olisiko viisainta vaihtaa merkkiä ?onko vastaavia kokemuksia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214