Olen tulossa parolaan armeijaan ja kyselisin minkälainen paikka, viihtyykö siellä ja mitenkä kapiaiset / siviilityöntekijät ovatko inhimillisiä???
parola
56
4710
Vastaukset
- Dark Fear
kunniakkaaseen panssariprikaatiin.Ota oikea asenne,älä luumuile,ole rehellinen ja reipas,tulet saamaan loistavan koulutuksen ja ikuisia ystävyyssuhteita elämäsi varrelle.
- Näin.ainakin.ennen
Satunnaista seksiä unohtamatta.
- PsItPtri
Joo onhan se ihan hyvä paikka, joka paikassahan kapiaiset on v:mäisiä. Ei siellä kuitenkaan kannata kuitenkaa puolta vuotta kauempaa lusia.
- vith
Olet kyllä oikeassa .ovat tosi v.mäisiä liika on liika sielä hermoiua kyllä olen kuullu vaikka en ole ollu sielä .olin muualla .mutta pojat koittakaa vaan kestää kyllä se alkaa menee..
- äöd
Eikös parola ole hyvä paikka armeejan tulevalle minä olen pojan äiti olen huolissani .toivon kuitenki kaikilla tovereilla menee hyvin semppiä voimia kaikille miehille kyllä se siitä menee kun tottuu armeejan tapoihin
- ElämästäKiinni
Miksi olet pojasta huolissasi? etkö usko että poikasi pärjää vai mikä on huolesi syy??
Päinvastoin, poikasi saattaa itsenäistyä ja kasvaa isommaksi kun pääsee ottamaan omaa osaansa vastuusta ja saamaan paikkansa yhteisöstä.
Ei se armeija sentään mikään keskitysleiri ole, heikoimmatkin siellä pärjää jos hiukkaakin on itsellä halua ottaa ohjat omasta elämästään! - Kategorisointia
Uskotko tuota itsekään?
- vxt
En usko mitään se on kyllä outo paikka ilmastointi huono .moni on kertonu kuka on käyny sen armeejan..muuten ok😊
- chöä
ElämästäKiinni kirjoitti:
Miksi olet pojasta huolissasi? etkö usko että poikasi pärjää vai mikä on huolesi syy??
Päinvastoin, poikasi saattaa itsenäistyä ja kasvaa isommaksi kun pääsee ottamaan omaa osaansa vastuusta ja saamaan paikkansa yhteisöstä.
Ei se armeija sentään mikään keskitysleiri ole, heikoimmatkin siellä pärjää jos hiukkaakin on itsellä halua ottaa ohjat omasta elämästään!Vähemmästäkin vielä kysyt mene itse paikan pääle koe se ja kerro sit meille .muutenha on ok mutta .???👮
- h999
vxt kirjoitti:
En usko mitään se on kyllä outo paikka ilmastointi huono .moni on kertonu kuka on käyny sen armeejan..muuten ok😊
Ei tosiaan kaikkea siel on ikävää. alokkaat voi huonosti sairastelee .jatkuvasti mistä moinen johtuu .
- spsk
h999 kirjoitti:
Ei tosiaan kaikkea siel on ikävää. alokkaat voi huonosti sairastelee .jatkuvasti mistä moinen johtuu .
Totta mutta pitäähän mennä päästä lääkäriin kait nyt sielä on terveyden hoitaja jos sairastuu ei sielä sairaana tartte olla .vai ... Terveys pitää ollla kunnossa ei jaksa muute olla sielä.toivottavasti asiat tulee kuntoon .alokkaan kuuluu päästä lääkäriin kun on sairas .
- w21
Kiitos vastauksesta totta kai pärjää kaikki äidit jännittää aina armeejan menoa näin alussa se on normaalia.
- ÄidinHuoli
En käsitä, kumpi teistä nyt oikein on armeijaan menossa....vaikuttaa että sinä menet ja poika jää kotiin!
No sorii, tämä oli vitsi, älä ota tosissasi! :)
Poikasi on ryhdikäs ja pärjää varmasti, siitä osoituksena sekin että ei hakeutunut sivariksi!
Arvostukseni hänelle siitä!
- txr
Semppiä vain kaikille jotka meni tänää armejaan olipa se mies tai nainen.👨👩
- Hyvääkesää
Hajotkaa mortit!Saatte juuri sitä mitä olette. Kunto ja huumori kun riittää, niin hyvin menee. Hitaat vässykät ja yksinkertaiset,teillä on rankkaa hommaa henkisesti,kuten suoraan äidin tissiltä tulevilla.
- typ19
Hajoo itse mortti sielä älä liiottele ei tässä kukaa ole seppä syntyessä eikä kovistella ..ei tässä minnekkää olla menossa .jokainen tietää mitä tekee .taitaa sulla olla tosi rankkaa😊 jossain sielä
- vxm
typ19 kirjoitti:
Hajoo itse mortti sielä älä liiottele ei tässä kukaa ole seppä syntyessä eikä kovistella ..ei tässä minnekkää olla menossa .jokainen tietää mitä tekee .taitaa sulla olla tosi rankkaa😊 jossain sielä
Ei sielä kukaan viihdy huono kohtelu simputusta liian kovaa menoa rankka välil sairastuu toiset on mukavia ok.
- alt221
vxm kirjoitti:
Ei sielä kukaan viihdy huono kohtelu simputusta liian kovaa menoa rankka välil sairastuu toiset on mukavia ok.
Eiköhän sit kun vaan valittaa kovasta kohtelusta rohkeesti vaan .kaikki väärä on kielletty laissa simputusta ei hyväksytä kova huutaminen liika juoksuttamin .jos ei terveys kestä voi lähteä pois lääkärin kautta moni on lähtenyt⁉ ???😠
- tupasiivooja
Kyyllä siellä aina yhdestä ujosta pojasta panopatja tehdään..pitäähän tuvassa yks panopatja olla johon purkaa paineet
- hyt
Hulluja puhetta hyi hävetkää kyllä teitä on sika puheet sellaset siat siperiaa jotka puhette hävyttömiä kyllä armeeja teitä vielä opettaa tavoile tai sit .juokse minne lystää homot
- tak.w
Hei lopettakaa tollaset puheet ja höpinät mitkä ei tosiaan pidä paikkaansa tollaset puheet ja uhkailut ei kuulu tänne
- armankin
Mä kans vanhana sivarina voisin ottaa kontaktia näihin nuoriin varusmiesnaisiin. Kovaa painia ja lähitaistelua, eiks jee?
- res.alik
Täys ylöspito. Hyvä paikka.
- äiti68
Parola on ihan hyvä paikka. Perinteitä piisaa. Oikea asenne vie pitkälle. Kun sinne on mentävä kannattaa asenne olla kohdallaan eli tehdä mitä käsketään mutta ei nipottaen.
Onnea matkaan pojat. - evei
Aika outoa nipotusta ja haukutaa toisia olen kuullu kaikkea sieltä ihme touhua
- VapautettuÄlynVuoksi
Vain idiootit menee enää nykyisin armeijaan.
- koe
Aivan oikeen kyllä se totta on 👮
- halveksittavia
Kaikkein idiooteimmat miehet on pelkureita ja vastuunpakoilijoita eli sivareita. Oletko mies vai vellihousu?
- xxp
nipotusta ja kiire ettei kuselle kerkii kauheaa
- KiireOnSodassakin
Kusella seisoskelijat ammuttiin talvisodassa. Kuse housuus!
- iir
Kyllä alokkaat kärsii joku simpittaa sielä jo nyt on ihme touhua se pitää loppua sairasta homeista huoneet valitettavaa ikävää
- Nipottajameininki
Nipo paikka. Ite kävin.
- ihmu
Tosi epä mukava paikka liian kova kuri ja raskasta
- VoiVoiVoiVoiVoiVoi
Olet sitten niitä mamman passaamia pullapoikia!
- VoiVoiSentäänKunRaskasta
Kastuiko sukat marssilla. Oi voi sentään, hellanlettas, äiti lohduttaa ja pesee sukkas ja alushousus.
- eeq7
VoiVoiSentäänKunRaskasta kirjoitti:
Kastuiko sukat marssilla. Oi voi sentään, hellanlettas, äiti lohduttaa ja pesee sukkas ja alushousus.
Säännöt oltava oikeat simputtat se on kieletty ja uhkailut
- LaatuKoulutus
Siellä kasvatetaan reippaita poikia miehiksi eikä valittajiksi. Mammanpojilla voi tulla äitiä ikävä!
- isänmaallinenNainen
Miten joku kehtaa tunnustaa, ettei ole armeijaa käynyt? Työnantajatkaan eivät arvosta tuollaisia nössöjä yhtään. Kirjastossa sivarit pistävät kirjoja hyllyyn, jos osaavat edes aakkoset. Sillä taidollako maata puolustetaan tarvittaessa? Kyllä aseellinen maanpuolustus on jokaisen miehen ja mielellään naisenkin opittava - jos tarve vaatii.
- isänmaallinenNainen
Lisään vielä edelliseen, että minun poikani ovat armeijan käyneet ja sen päälle vielä res.ups.koulun ja oppineet johtamistaitoa. Siitä on ollut hyötyä työnhaussa. Olen ylpeä heistä. Häpeäisin, jos yksikin pojistani olisi sivari.
- Ohiajo
Korkki kiinni pls.
- FRDF-alikersantti
Joka paikassahan skapparit on hankalia tapauksia. Osa tietysti enempi ja toiset vähemmän mutta kuitenkin.
Ja varuskuntasairaalassa tietysti skapparit on oma porukkansa, eli inhimillistä. Mutta heillä onkin se lääkärietiikka, mikä heitä ohjaa, vaikka nyt ovatkin myös armeijan kantahenkilökuntaa.
Siviilityöntekijät tietysti on eri juttu myös, mutta heitä nyt ei varsinaisesti sidokaan tämä armeijaprotokolla.
Ensi alkuun tietysti armeijassa olo vituttaa kuin pientä rottaa, mutta kyllä siihen äkkiä tottuukin sitten. Alkaa jopa viihtymäänkin. Lähinnä kun talon tavat tulevat tutuksi jne. Ja onhan varuskunnassa aina omat rutiininsa, mitkä tekevät olosta helpompaa. Ja onhan tuo armeijaaika muutenkin aika huoletonta loppuviimeksi. "Firma" kustantaa ruuat, majoitukset, vaatteet, terveydenhuollon jne. Myöskään päiväohjelmasta ei tarvitse itse kantaa huolta. Ja eihän sitä tiedä, vaikka näiden naispuolisten palveluskavereiden kanssa pääsisi panemaankin, jos hyvin käy.
Itse ainakin pääsin aikanaan erään mimmin kanssa vakituseen suhteeseen armeijan loppuvaiheessa. Oli vielä todella hottis mimmi, eli ihan hyvä saavutus, mitä en ehkä siviilissä olisi päässyt puikottamaan.
Ainoa isompi haitta intissä on tuo yksityisyyden puute. Paskallakin olet kaverin kanssa kirjaimellisestikin naamatusten.- Ihanmukavaltavai
No miltäs on vaikuttanut?
- res.JvTvälM
Intti on intti. Oli se sitten Parolan PsPr tai joku muu. Ota vastaan mitä tulee. Älä mieti liikoja vaan toimi aina käskyjen mukaan. Nauti vapaa-ajasta ja myös palveluksesta.Syö probiootteja ja sinkkiä niin pysyt terveenä. Älä röökaa, se vie paukut kun pitää juosta rähinät päällä.Muista nestetasapaino.Älä unohda suoloja.Sairaana otille.Intti on tarkoitus käydä kunnialla loppuun asti, ei keskeyttää tai kuolla sen aikan.
Luo kaverisuhteita. Huumori on varushenkilön paras kaveri. - apta
Hyvin kyllä kerroit on tosiaan hyvä paikka ruoka on hyvää ja vielä se sotilas koti tosi hyvä paikka .ei muuta kun muutama mustelma ruhje vammoja saatu kaikkeen tottuu .pahemmat tapaukset sit lääkäriin vaan .sairaana ei voi tehdä mitään
- Kersantti.Homo
Varo ettet muutu homoksi siellä! Se riski on aina läsnä armeijassa muutenkin, kun pojat ovat keskenään vähissä vaatteissa ja näkevät toistensa pippelit. Peitä peräreikäsi kaikissa tilanteissa, älä päästä ketään yllättämään takaapäin.
- alok.senjanen
Mitä varomista siinä muka on? Siellä sinäkin tulit ulos kaapista, ja ilmeisen onnellista elämää vietät. Ja nautit siitä mitä olet.
- ewl
Hyi empä ole enää armeejassa .aikaa sit kun olin.homot sairaita hoitoon sellaset siat.ei normaalia 😂
- zda
Voi kauheeta.mikähä paikka sekin todella on ????
- tokq
simputusta.simputusta jatkunut.mikä ei kuulu.varastellaan toisten tavarat.uhkailua on.puuttukaa.nyt .ylemmät tahot.kukaan ei kohta viihdy siellä..
- SillanpääJ
Parolassahan on tunnetusti eniten homoja. Sinne homoista haluaa lähes kaikki koska tietävät että siellä sitä saa "pistintä" pyllyyn monen pojan voimin.
- awp
Sairasta kirjotusts kaikki tämä palsta tuskin homot saa hillua kyllä kuri on sitä . Ja ilmi annetaan heti mitä sielä tapahtuu .me ei siedetä sellasta.simputus ja muu kova kohtelu aina tulee ilmi ja uhkailut .näistä on puhuttu paljon joka paikassa.
..- vpkk
Mutta onnex pinkanteosta tulee kohta vapautus ja mersuaminen taitaa olla kielletty jo aiemmin.
- ilrk
Näin on mutta minne näistä voi valittaa .epä kohtia on kaikkea uhkailua.
- xzx1
Kyllä laki ei salli armeejassa mitään väki valtaa.ei kovaa kohtelua .
- jasgnhg
Siinä joku alakouluikäinen haaveilee inttiin pääsystä vai mistä moinen kirjoitusvirheiden tulva?
- tem1111
Etkö osaa lukea mitä ihmiset kirjoittaa😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733