Propecia eli finasteridin käyttö

propecia käyttäjä

moi, onko kokemuksia että tuo hiustenlähdön estämiseen tarkoitettu lääke vaikuttaisi potenssiin? tuntuu nimittäin että meikäläisellä vaikuttaa, ja vaikuttaa myös halukkuuteen.

13

2254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha

On ihan fakta, että joillain miehillä finasteridi vaikuttaa potenssiin ja libidoon negatiivisesti. Rajustikin.

Yahoo:lla on keskustelupalsta, jonka jäsenet kärsivät finasteridin aiheuttamasta PYSYVÄSTÄ impotenssista ja haluttomuudesta.

Jos olet oireita huomannut, kehottaisin lopettamaan finasteridin käytön heti.

Elämänlaatu on varmasti parempaa kun erektiokyky on tallella ja halukkuus on normaali. Vaikka sitten kaljuna.

• Kalju

Minä kysyin ihotautilääkäriltä tuota finasteridiä ja se sano, että ei missään tapauksessa koska se aiheuttaa noita mainittuja sivuvaikutuksia. Niinpä nyt pidän pääni klanina ja kalu pysyy tanassa ;)

• käyttänyt

jo vuosia eikä haittavaikutuksia. Olen mitoittanut annokset pienemmiksi. Käytän proscaria eli 5mg jaettuna neljään osaan. Napsin 1/4 osan tabletista eli 1.25mg about joka toinen päivä. Ei vaikuta mitenkään haluihin tai potenssiin.
        Tänäänkin tullu runkattua jo kaksi kertaa :)

• siis
        käyttänyt kirjoitti:

jo vuosia eikä haittavaikutuksia. Olen mitoittanut annokset pienemmiksi. Käytän proscaria eli 5mg jaettuna neljään osaan. Napsin 1/4 osan tabletista eli 1.25mg about joka toinen päivä. Ei vaikuta mitenkään haluihin tai potenssiin.

samaa ainetta, vain eri nimellä ja halvempaa.

• lisätäkseni
        siis kirjoitti:

samaa ainetta, vain eri nimellä ja halvempaa.

kannattaa alkuun pari kuukautta käyttää sitä norm suositeltua annosta. Mullakin alkuun tuli ekojen kuukausien aikana finnejä ja muutenkin hormonitasapaino tuntui heittelevän. Sitä voi sitten
        vaikkapa puolittaa annos tai tablettien ottoa puolella ja katsella taas pari kuukautta. Toki jokaisesta lääkkeestä löytyy kauhujuttuja ja esimerkkejä jos penkomaan lähtee.

• jaki
        käyttänyt kirjoitti:

Mut onko tukka kasvanut vai vieläkö pälvikalju paistaa. Veikkaisin jälkimmäistä jos oot joutunu turvautumaan lapaseen. Taitaa olla yks vitun hailee onko potenssia vai ei jos ei oo naista, velttoa kulliahan voi runkata ja paukku lentää.

• justjoo
        jaki kirjoitti:

Mut onko tukka kasvanut vai vieläkö pälvikalju paistaa. Veikkaisin jälkimmäistä jos oot joutunu turvautumaan lapaseen. Taitaa olla yks vitun hailee onko potenssia vai ei jos ei oo naista, velttoa kulliahan voi runkata ja paukku lentää.

oon katos vielä ihan alle 30 kymppinen, ja ei ole mitään pälvikaljua edes, vähän vaan ohentunut hiukset, siis vielä ihan suht tallella. Aloitin lääkityksen jo 3 vuotta sitten. Pillua viimeksi nautiskelin viikonloppuna. Mutta kun oon sellanen panomies, niin pitää saada paineet pois ainakin kerran päivään. Joo ja kyllä seisoo, älä sinä sitä hätäile :)

• ole vielä
        justjoo kirjoitti:

oon katos vielä ihan alle 30 kymppinen, ja ei ole mitään pälvikaljua edes, vähän vaan ohentunut hiukset, siis vielä ihan suht tallella. Aloitin lääkityksen jo 3 vuotta sitten. Pillua viimeksi nautiskelin viikonloppuna. Mutta kun oon sellanen panomies, niin pitää saada paineet pois ainakin kerran päivään. Joo ja kyllä seisoo, älä sinä sitä hätäile :)

huomannut hiuksien ainakaan huonompaan suuntaan menneen lääkityksen aikana. Voisin sanoa että pysynyt suht stabiilina. Sitä on paha arvioida kuinka paljon finestredi on auttanut, mutta uskoisin että varmasti tilannne olisi huonompi ilman sitä.

• megan
        justjoo kirjoitti:

Onhan se miehille arka asia tuo hiusten lähtö, jopa potenssiakin tärkeämpi joillekkin. Kannattaako silti vuositolkulla syödä lääkettä niiden yläpään haituvien takia. Voihan ne vähätkin ajaa pois. Naisena voin rohkaista teitä miehet että kalju on paljon seksikkäämpi kuin lääkkeiden avulla kasvatettu liuhuletti.

• klani
        megan kirjoitti:

Onhan se miehille arka asia tuo hiusten lähtö, jopa potenssiakin tärkeämpi joillekkin. Kannattaako silti vuositolkulla syödä lääkettä niiden yläpään haituvien takia. Voihan ne vähätkin ajaa pois. Naisena voin rohkaista teitä miehet että kalju on paljon seksikkäämpi kuin lääkkeiden avulla kasvatettu liuhuletti.

Kannattaa ajaa loputkin haituvat pois. On paljo siistimpi ja helppohoitoisempi pitää klanipää. Nykyään näkee klanipäitä miehissä tosi paljon. Ja useimmat vielä sellasia, joilla ei edes ole hiustenlähtöä. Ja tulee tosi halvaksi kun ostaa trimmerin ja ite voi ajaa tukan pois.

• Anonyymi
        megan kirjoitti:

Monella ressukkalla ei ole naiselle mitään muuta tarjota kuin hiukset, joten niistä on pidettävä kiinni viimeiseen asti. Nämä poloiset finan popsijat eivät ymmärrä, että naisia ei niin paljon kiinnosta miehen hiukset kuin luulevat. Viimeinen niitti tulee finan syöjille naisten kanssa siinä vaiheessa kun petipuuhista ei tahdo tulla löysällä pelillä mitään. Jos nyt edes ymmärtävät sinne makuuhuoneen puolelle siirtyä naisensa kanssa kun haluttomuus vaivaa.

• Anonyymi

Kyllä pysyy pää pystyssä

• Anonyymi

Vuoden verran popsinut Finasteridia mukamas eturauhasta pienentämään.- Haluja tuo lääke pienentää eikä mällit enään lennä, pikku tippa virtsaputken päähän ku nalli palaa :(

Ei naurata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      27
      4735
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      3008
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1249
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      45
      1065
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1034
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      131
      860
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      40
      835
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      112
      789
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      784
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142