tytön lähteä Vancouveriin helmikuun alussa? Porukat on tuolloin lähös mut en tiedä onko tuohon vuodenaikaan kiva lähteä sinne. Onko minkälainen yöelämä? Saako merkkivaatteita kuinka edullisesti? Onko luonto kaunis vai jalkakäytävät pelkkää kuravelliä? Näkeekö jänniä eläimiä? Tää nyt kuullostaa pelkältä marinalta, onhan ulkomaan reissu aina valaiseva kokemus mut mietin et säästänkö rahat ja lähtisin muualle.
Kannattaako
2
546
Vastaukset
- Kevätti
Googlaa vaikka: Vancouver weather in february.
Miljoonakaupungista- väkiluku n. 2- 2,5 miljoonaa- löytyy kaikenlaista. Helmikuu on jo aika keväistä. Maisemat upeat. Villieläimiä kaupungissa tuskin näet, vaikka North Shoren vuorilta tulee alas karhuja ja peuroja, sekä joskus vuoristoleijona.
Kurassa mälivät vain rakennusmiehet montuissaan.
Vancouver on viimeisten tietojen mukaan "The most livable city in the world." - MunNimi
Talvisaikaan saattaa Vancossa hiukan olla sateista ja sohjoista, mutta muuten kaupungin alueen näkeminen kyllä kannattaa. Ei oo kaukana totuudesta se arvio, että Vanco on luonnoltaan maailman kauneimmalle alueelle rakennettu kaupunki..
Vaatteiden ostosta en kummemmin tiä, sitä ei tullu harrastettua. Keskustan alueella yökerhoja on kyllä tarjolla joka lähtöön.
Yks Pohjois-Amerikan kolmesta Chinatownista sijaitsee muuten Vancouverissa, siinä yks hyvä käyntikohde. Älä jätä väliin Stanley Parkia, kaunista saarimaista luonnonpuistoa meriakvariumineen ydinkeskustan lähellä, riippusiltaa (olikos nyt Capellano bridge) North Vancouverin liepeillä ym.
Ite kiipesin (kesäkuu 2004) Grouse Mountainille, joka alkaa North Vancouverista. Matkalla törmättiin kahteen maakarhuun 50 m:n päässä. Väistivät kyllä:) Vuorelta alas gondollilla, huikeat oli näkymät.
Ja miksei, tähän vuodenaikaan NHL:n sarjapelitkin on vielä käynnissä ja Canucssissahan pelaa Salo ja Ruutu. Kattomaan vaan jos liput saa ja lätkä kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418