olen joskus aijemminkin tästä asiasta höpöttänyt täällä:)
mutta olen harjoitellut näkemään auroja mutta lähemmäs näen vain läpinäkyvää hataraa valoa vaikka yhdessä vaiheessa harjoittelin pitkään ja hartaasti.
vai estääköhän muut "kykyni" tämän "näkemisen". luvin ainankin jostain silleen että jos tietää asioita etukäteen näkee hahmoja jne. että sitten ei olisi mahdollisuus nähdä auroja.
mutta siis oikeastaan ajan vietteenä "harjoitan" tätä sillon tällön enää nykyään:)
aurat
30
3546
Vastaukset
- Hartsa
Jaa, minkälaista valoa sinä näet? Ihan väreinä vai sellainen valkea/läpinäkyvä ohuehko kerros joka ympäröi kehoa? Siis jos tausta on samanvärinen niin näkyykö eri värejäkin? Ai niin ja oletko ihmisistä koittanut nähdä auroja vai esineistä vai molemmista? Ja sitten vielä että jos olet nähnyt värillistä auraa niin eihän se ole ollut ihmisen vaatteiden tai esineen vastavärinä?
Tuo valkea kerros on käsittääkseni eteerikeho, joka on suhteellisen helppo vielä nähdä, mutta auran näkeminen lienee hieman vaikeampaa. Ei ainakaan itseltä onnistu. Eteerikehon näkee helposti vaikka jos pistät monitoriin jonkun valkea taustan ja sormet harallaan katsot sormien välistä tai vierestä monitoria vähän aikaa niin rupeaa nopeastikin väreilemään sellainen kerros siinä ympärillä ja sitten rupeaa näkymään valkeana.
-Hartsa- aave nainen
toistaiseksi valkoista valoa. ja harjottelin kirjan mukaista harjoitusta joissa pitäisi sormien välille muodostua valo "linja" kyllä olen katsonut kasveja sun muuta. mutta itseltäni olen havainnut "kokeiden aikana" tiettyä valaistusta:D kun en ole toistaiseksi hirveästi kehdannut tuijotella ihmisiä.
mutta sama ilmiö kävi koiraa tujottaessa. ja näin kerran neon sinisen väläyksen. ja vaatteista ei tosin mitään ole heijastunut.
- aapo
Kerro mistä löytyy tietoa miten auran oppii näkemään ja vaatiko se pitkääkin harjoittelua, että jonkin näköisen auran alkaa nähdä??
- aave nainen
kirjastosta löytyy materiaalia parapsykologia osastolta:) ja sanottiinkohan siinä että niinkin pitkään voi mennä kun 7vuotta ennen kyn mitään näkee.
- aapo
aave nainen kirjoitti:
kirjastosta löytyy materiaalia parapsykologia osastolta:) ja sanottiinkohan siinä että niinkin pitkään voi mennä kun 7vuotta ennen kyn mitään näkee.
No menee siihen hemmetin pitkä aika. Ei malttaisi odottaa seitsemää vuotta, että alkaa oppia näkemään auroja.
- aapo
aapo kirjoitti:
No menee siihen hemmetin pitkä aika. Ei malttaisi odottaa seitsemää vuotta, että alkaa oppia näkemään auroja.
Löysin netistä jonkun ohjeen miten voi nähdä auroja ja yllätys yllätys ei mennyt kuin minuutti kun näin käteni ympärilä himmeästi loistavan auran ja samoin päänpäällä vähän kirkkaaman kun katson peilistä itseäni. Kaunis satumainen näky ihan kuin käteni ja pään ympärillä loistaisi revontulia. Sellainen päältä sininen, alta vihreä ja ihan pinnalla hieman keltaista.
- late
Näihin muihin kykyihin ei taida kuulua äidinkielen osaaminen?
- aave nainen
minä en valitettavasti nipota "äidinkielestäni":P
- Saag Paneer
Voit todellakin nähdä "auran", kun laitat kätesi monitorin pintaan, tai niin että taustalla on suhteellisen rauhallinen tasainen seinäpinta.
Kyseessä on tuiki tavallinen jälkikuva-ilmiö. Ellet näkisi tuollaisia jälkikuvia, et hahmottaisi esimerkiksi elokuvan 24 kuvaa sekunnissa liikkeenä.
Mitä pidempään tuijotat kohdetta, sitä enemmän silmähermosi väsyvät ja alkavat tuottaa voimakkaampia jälkikuvia. Välillä jälkikuvat muuttuvat negatiivisiksi, jolloin "auran" väri muuttuu. Kehoitan tutustumista havaintopsykologiaan.
Lainaus:
"Varhaisnuorilla esiintyy muuan mielenkiintoinen näköhavaintoihin, muistiinpainamiseen, muisti- ja mielikuviin sekä ajatteluun liittyvä ilmiö, jota sanotaan eideettisyydeksi. Kyseessä ovat "aistimusvoimaiset näkökuvat", jotka ilmeisestikin sijoittuvat jonnekin jälkikuvien ja mielikuvien välimaastoon. Jälkikuvathan ovat aistifysiologinen, silmän näkösolujen toimintaan palautuva ilmiö, joka poikkeuksetta jokaisella tervesilmäisellä esiintyy kun tarpeeksi pitkään tuijotetaan liikkumattomin katsein yksiväristä kohdetta, ja siirretään sen jälkeen katse tasaharmaalle taustalle. Tällöin silmän verkkokalvolla olevat näkösolut hermofysiologista tasapainotilaa tavoitellessaan tuottavat taustapinnalle ikään kuin heijastuksena, vastavaikutuksena, alkuperäisen ärsykekuvan muotoisen mutta komplementtiväriä olevan jälkikuvan. Jälkikuville on ominainen sellainen piirre, että ne näyttävät heijastuvan tyhjälle tuijotuspinnalle sitä suurempana mitä kauempana pinta on (ns. Emmertin laki). Jälkikuva on siis aistielimessä, silmässä, syntyvä toiminnallinen reaktio, jonka seurauksena näköhermot tuottavat näkövaikutelman, joka "oikeasti" sijaitsee näköelimissä ja aivoissa, mutta joka silmän linssien läpi näennäisesti sijoittuu sille etäisyydelle jossa tausta on. Tällöin se siis vastaa näennäiseltä kooltaan taustalle verkkokalvolta heijastuvaa projektiota. "
Lähde: http://personal.inet.fi/tiede/seppo.oikkonen/kuvat.html- aave nainen
empä ole katellut mitään taustoja vasten.:P
- Saag Paneer
aave nainen kirjoitti:
empä ole katellut mitään taustoja vasten.:P
Taustoja ei tarvita, mikäli katsoo tarpeeksi pitkään tai silmähermot ovat herkät. Voit toki halutessasi mystifioida normaalin havaintopsykologiaan kuuluvan ilmiön, ei siinä mitään. Onhan sellainen ainakin jännempää.
- aave nainen
Saag Paneer kirjoitti:
Taustoja ei tarvita, mikäli katsoo tarpeeksi pitkään tai silmähermot ovat herkät. Voit toki halutessasi mystifioida normaalin havaintopsykologiaan kuuluvan ilmiön, ei siinä mitään. Onhan sellainen ainakin jännempää.
mitä vastasin tuolle viimeisimmälle kirjottajalle. no sinulla on omat uskomukset minulla omani ja hyvä näin;)
Saag Paneer kirjoitti:
Olet aivan oikeassa siinä että kuva tavallaan palaa verkkokalvolle negatiivina kun tarpeeksi tuijottaa. Hyvä tapa onkin varmistaa esim. liikuttamalla kättänsä, jolloin myös auran pitäisi liikkua ilman viivettä.
- Catju
Itse en ole tätä kauheasti testaillut vielä, mutta yhdenlaiset ohjeet auran näkemisen harjoittelemiselle luin vasta.
Eli pitäisi katsoa tummaa ja hieman rosoista pintaa vasten, koska aura on vaalean sävyinen ja liian sileä pinta heijastaa liikaa. Lisäksi aura näkyy parhaiten pään ympärillä, sillä se on voimakkain siellä. Pitäisi yrittää olla katsomatta liian tarkasti mihinkään, ei henkilöä eikä taustaa, vaan jonnekin sinne välimaastoon, hieman sumein silmin. Ja todellakin, harjoittelu ennen tuloksia voi viedä aikaa. - aave nainen
einari3 kirjoitti:
Olet aivan oikeassa siinä että kuva tavallaan palaa verkkokalvolle negatiivina kun tarpeeksi tuijottaa. Hyvä tapa onkin varmistaa esim. liikuttamalla kättänsä, jolloin myös auran pitäisi liikkua ilman viivettä.
einari on aivan oikeassa. että aura liikkuu mukana kirjoissa onkin sanottu että pitäisi katsella kokoaluetta ei vain yhtä paikkaa.
- kake24
einari3 kirjoitti:
Miksi kun pidän kädessä esim mustekynää tai johtoa niin miksi siinäkin alkaa loistamaan aura?? Tarttuuko aura myös pidettävään esineeseen. Esineessä oleva aura ainakin liikkuu ilman vivettä.
- Hartsa
kake24 kirjoitti:
Miksi kun pidän kädessä esim mustekynää tai johtoa niin miksi siinäkin alkaa loistamaan aura?? Tarttuuko aura myös pidettävään esineeseen. Esineessä oleva aura ainakin liikkuu ilman vivettä.
Ei se mihinkään tartu, vaan kaikella niin elollisella kuin "elottomalla" on oma auransa.
-Hartsa - kake24
Hartsa kirjoitti:
Ei se mihinkään tartu, vaan kaikella niin elollisella kuin "elottomalla" on oma auransa.
-HartsaOli hyvä tietää tuokin, että elottomallakin on aura. luulin vain, että se on vain elollisilla olennoilla. Kun näin aijemmin vesihanallakin auran, luulin sitä täysin näköharhaksi.
kake24 kirjoitti:
Oli hyvä tietää tuokin, että elottomallakin on aura. luulin vain, että se on vain elollisilla olennoilla. Kun näin aijemmin vesihanallakin auran, luulin sitä täysin näköharhaksi.
Mitäs tähän enää lisäilemään.. Itsekin luulen näkeväni tuon perusenenergiakentän mitä nyt en ihan vielä siksi perinteiseksi auraksi kutsuisi.
- Catju
En usko että muut kyvyt sinällään estävät aurojen näkemistä. Tietysti ihmisillä on herkkyys erilaisiin asioihin, joku näkee auroja luonnostaan ja toinen taas osaa jotain muuta. Aurojen näkemiseenkin, kuten kaikkeen muuhunkin, varmasti auttaa harjoittelu, tietynlainen henkinen avautuminen ja sitä kautta asioille herkistyminen.
- aave nainen
parapsykologia kirjasta luvin että eräs heppu oli joutunut onnettomuuteen ja tästä seurasi tämmöinen (näkemisen kyky). niin onhan nuo skeeptiset ihmiset minusta hassuja kun miettii että eläimetkin näkevät auroja. (muistaakseni hait ainankin).
- Fundamentalist
Avaa kolmas silmäsi, niin eiköhän ala näkyä!
- aave nainen
olen kokeillut. aika häijy tunne sinällään kun alottaa testailemisen;D
- Hartsa
aave nainen kirjoitti:
olen kokeillut. aika häijy tunne sinällään kun alottaa testailemisen;D
Kolmannen silmän avaamiset lienee viisainta jättää myöhempään vaiheeseen, vaikka alkuperäinen ehdottaja lienee trollahtava höpöttäjä, mutta kuitenkin. Tasaisella energiakehityksellä aukeaa kolmannet silmät ja kaikki muutkin chakrat samaa rataa mutta turvallisessa järjestyksessä. Jos pakottaa kolmannen silmän auki ennekuin on siihen valmis niin voipa olla vastassa mukava pehmustettu pyöreä koppi valtion rahoittamalta pehmopää osastolta. Mutta valintahan on aina jokaisen oma.
-Hartsa - aave nainen
Hartsa kirjoitti:
Kolmannen silmän avaamiset lienee viisainta jättää myöhempään vaiheeseen, vaikka alkuperäinen ehdottaja lienee trollahtava höpöttäjä, mutta kuitenkin. Tasaisella energiakehityksellä aukeaa kolmannet silmät ja kaikki muutkin chakrat samaa rataa mutta turvallisessa järjestyksessä. Jos pakottaa kolmannen silmän auki ennekuin on siihen valmis niin voipa olla vastassa mukava pehmustettu pyöreä koppi valtion rahoittamalta pehmopää osastolta. Mutta valintahan on aina jokaisen oma.
-Hartsaihan visualisointiin käyttänyt. jne. meinaan luin tuossa yhden meedio naisen kirjaa ja hän kehoitti (visualisoimaan 3silmän). eri tilanteissa.
kuten esim jos juoppo on yleensä vaikka tullut rähisemään sinulle visuaalisoit 3silmän ja mietit vaikka (hän ei huomaa minua hän ei huomaa minua). (oli siis tapahtunut hänen kamulleen). suositellut neuvonut tämän kaverilleen. ja se oli sitten bussissa toiminut. siellä oli juopunut hlö. ja hänen kaverinsa teki näin ja juoppo ei ollut kiinnittänyt huomiotansa.
no mutta minulla on vain "kokeilu tasolla" koska en usko että siitä kummempaa tulee olemaankaan. koska minulla on jo kokemuksia joita monet ei kestäisi.. ja silti olen ihan selvä ja normaali järkinen. - Hartsa
aave nainen kirjoitti:
ihan visualisointiin käyttänyt. jne. meinaan luin tuossa yhden meedio naisen kirjaa ja hän kehoitti (visualisoimaan 3silmän). eri tilanteissa.
kuten esim jos juoppo on yleensä vaikka tullut rähisemään sinulle visuaalisoit 3silmän ja mietit vaikka (hän ei huomaa minua hän ei huomaa minua). (oli siis tapahtunut hänen kamulleen). suositellut neuvonut tämän kaverilleen. ja se oli sitten bussissa toiminut. siellä oli juopunut hlö. ja hänen kaverinsa teki näin ja juoppo ei ollut kiinnittänyt huomiotansa.
no mutta minulla on vain "kokeilu tasolla" koska en usko että siitä kummempaa tulee olemaankaan. koska minulla on jo kokemuksia joita monet ei kestäisi.. ja silti olen ihan selvä ja normaali järkinen.Niin no juu, tuskin tuosta nyt mitään haittaa on. Tarkoitin lähinnä jos väkivalloin repii kolmannen silmän kokonaan auki täyspäiväsillä energiaharjoituksilla niin sitten voi rueta näkemään ja kuulemaan juttuja muilta tasoilta ja seurauksena voi järki lähteä. Mutta tätä pelkoa ei tosiaankaan ole jos ei paneudu hommaan "kokopäiväisesti".
En täysin käsittänyt mitenkä tuo sinun visualisointi homma toimii, ihan mielenkiintoista olisi jos viitsisit pidemmältikin kertoa tai heittää linkkiä missä kerrotaan tuosta harjoituksesta.
Ja en minä nyt sinua hulluksi tai epänormaaliksi epäillytkään, päinvastoin, hienoa että kiinostusta riittää ihmisillä. :)
-Hartsa - aave nainen
Hartsa kirjoitti:
Niin no juu, tuskin tuosta nyt mitään haittaa on. Tarkoitin lähinnä jos väkivalloin repii kolmannen silmän kokonaan auki täyspäiväsillä energiaharjoituksilla niin sitten voi rueta näkemään ja kuulemaan juttuja muilta tasoilta ja seurauksena voi järki lähteä. Mutta tätä pelkoa ei tosiaankaan ole jos ei paneudu hommaan "kokopäiväisesti".
En täysin käsittänyt mitenkä tuo sinun visualisointi homma toimii, ihan mielenkiintoista olisi jos viitsisit pidemmältikin kertoa tai heittää linkkiä missä kerrotaan tuosta harjoituksesta.
Ja en minä nyt sinua hulluksi tai epänormaaliksi epäillytkään, päinvastoin, hienoa että kiinostusta riittää ihmisillä. :)
-Hartsapahalla sitä ottanutkaan:) mutta siis minulla on näet ollut kokemusta puheen kuulemisesta ennalta tietämisestä (kuolema/syntymä) tilanteissa. ja kerran olen myös tavallaan tuntenut/nähnyt jotakin ikävää. (mutta se siis olkoot):)
ja myös vomakkaat tapahtumat ja ajatukset kuulen puheena ääninä. (lähinnä jos joku ajattelee mniua kuulen nimeni mainittavan). jne.
juu olen kyllä lueskellut näistä jutuista joten se jää vain visuaalisointi tasolle minulla. (toiminut myös).
valitettavasti minun täytyy sanoa että luin kyseisen jutun. kirjana kirjoittaja oli joku suomalainen nais meedio. nimeä en muista kirjan kun naisenkaan. mutta se oli niin hyvin kirjoitettu ja selitetty että nämä kyseiset aisiat jäi mieleeni:) - aave nainen
aave nainen kirjoitti:
pahalla sitä ottanutkaan:) mutta siis minulla on näet ollut kokemusta puheen kuulemisesta ennalta tietämisestä (kuolema/syntymä) tilanteissa. ja kerran olen myös tavallaan tuntenut/nähnyt jotakin ikävää. (mutta se siis olkoot):)
ja myös vomakkaat tapahtumat ja ajatukset kuulen puheena ääninä. (lähinnä jos joku ajattelee mniua kuulen nimeni mainittavan). jne.
juu olen kyllä lueskellut näistä jutuista joten se jää vain visuaalisointi tasolle minulla. (toiminut myös).
valitettavasti minun täytyy sanoa että luin kyseisen jutun. kirjana kirjoittaja oli joku suomalainen nais meedio. nimeä en muista kirjan kun naisenkaan. mutta se oli niin hyvin kirjoitettu ja selitetty että nämä kyseiset aisiat jäi mieleeni:)murroksen aika viisautta henkioppailta ritva fagerström. oli teos
- Hartsa
aave nainen kirjoitti:
murroksen aika viisautta henkioppailta ritva fagerström. oli teos
Oliko se semmoinen julmetun iso opus? Muistelen joskus kirjastossa kierrelleeni ja kaarrelleeni em teosta, mutta jäi hyllyyn kun oli niin kauhean iso että ihan hirvitytti :)
Tai sitten tarkoitan eri kirjaa.. löytyisihän tuo kuvakin varmasti helposti googlaamalla. Mutta jokatapauksessa, kiitoksia kirjan nimestä. Pitänee kenties hommata luettavaksi jahka jaksaa lueskella taas.
Kiinostaisi kyllä kuulla lisääkin mitä jänniä juttuja sinulle on tapahtunut, mutta ei toki tarvitse kertoa jos siltä tuntuu.
Eikun hyvää jatkoa.
-Hartsa - aave nainen
Hartsa kirjoitti:
Oliko se semmoinen julmetun iso opus? Muistelen joskus kirjastossa kierrelleeni ja kaarrelleeni em teosta, mutta jäi hyllyyn kun oli niin kauhean iso että ihan hirvitytti :)
Tai sitten tarkoitan eri kirjaa.. löytyisihän tuo kuvakin varmasti helposti googlaamalla. Mutta jokatapauksessa, kiitoksia kirjan nimestä. Pitänee kenties hommata luettavaksi jahka jaksaa lueskella taas.
Kiinostaisi kyllä kuulla lisääkin mitä jänniä juttuja sinulle on tapahtunut, mutta ei toki tarvitse kertoa jos siltä tuntuu.
Eikun hyvää jatkoa.
-Hartsakertoillut niitä ihan avoimesti joskus omassa ja joskus toisten kirjoittajien juttujen yhteydessä:) että eipä ne mitään salaisuuksia ole. toiset on vaan lienee pikkaisen uskomattomia.. sinällään.
kuten se että noin 3 vuotta aina kun näin painajaisia niin herättyäni kuulin askeleita takaani. yleensä nukuin seinään päin kun käännyin ne loppuivat ja alkoivat jälleen kun käänsin katseeni.
aluksi minua toki hirvitti mutta sitten tajusin että joku on tullut katsomaan että (kaikki on hyvin). ja kun ajattelin että ei mitään hätää niin se aina loppui. (juttelin tästä siskolleni ja hänkin sanoi kerran pari kuulleensa kävelyn ääniä). samaisesta huoneesta. vaikka siis taloonhan ei ketään ollut kuollut.
no mutta tämä (suojeliani/kaitsijani). kävi sitten ennen (lopullista lähtöään). hyvästelemässä minut. tunsin kuinka käsi painettiin käsivarrelleni ja minua silitettiin. sitten kuulin ennen nukahtamista että joku kaveli pois. ja sen jälkeen en ole kuullut askeleita tms.
mutta tähän liittyy sitten toisenlainen tapahtuma miksi näin on:) mutta voin siitä kertoilla myöhemmin.
mukavaa jatkoa myös.:)
ps luulisin että niitä on monenlaista painosta minun muistaakseni se kirja ei kovin paksu ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988