MITEN VEDÄN AUTOKOULUSSA TEHTÄVÄN: 360 ASTETTA (BURNOUTDONNUT)
APUA AUTOKOULUUN!!!(drivingschool)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
5
528
Vastaukset
- niko10
Näin mut en välttämättä osaa auttaa kunnolla painat neliön ja äksän samaan aikaan pohjaan siteenvasemman puoleista sauvaa liikutat niinkuin auton kääntäisit mut vaan silleen että se auto vetää mahdollisimman nopeasti täyden ympyrän.
PS: Ei välttämättä auttanut mitään. mutta yritin parhaani.- Tietäjä84
Aina joku ehtii vastata ja se jää siihen ...mitä lisättävää enää olis ku jokuehti vastata ...miksen mä IKINÄ ehi vastata ekalla kerralla?!?!!?
PS.Niin ja kyssäriisi ...kaasu ja jarru pohjaan ja käännät sivulle niin johan burnout onnistuu ...ittelläki kesti vähän aikaa!!!
isolla kirjoittaminen tulkitaan huutamiseksi ja sitä en täälä kattele joten jatkossa poistan tälläiset viestit vaikka ne olisi asiallisia
- Simson joel alasen mielestä
Joo painat kaasun ja jarrun pohjaan ja sit rupeet kääntää sitä mistä autoo ohjataan.
- nikko
Ok kiitti!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685