Nuokkuu mummo nojatuolissa,olen ihmetellyt,mikä ihmeen itsesuojeluvaisto pitää niin,etten ole mennyt naamalleni lattialle,katoppas kun en nojaa ,istun niikuin selkä suorana,kyllä ihminen on kumma otus,ei voi muuta sanoa.Mutta huomenna on taas eläkeläisen onnen päivä,saa muutaman euron,ja tunne on kuin euroopan omistajalla,hetken aikaa ainakin,tuntuuko muista tälläiselta,vai oletteko niitä,joilla on rahaa niin,ettei kakalle taivu,silloin ei voi nauttia eläkeläisen onnenpäivästä. Ei ku tv-katsomaan,ja sitten voi taas ottaa masunsa viereen ja yrittää nukkua!
Taas on päivä illassa..
5
363
Vastaukset
- mummeliini
tuolissani minäkin puolinukuksissa. Kahvin jälkeen alkaa aina ramasemaan. Mistähän sekin johtunee? Kahvinhan pitäisi virkistämän ihmislasta, vaan eipä virkistä minua.
Yritän siinä kuitenkin neuloskella aina jotakin, ettei olisi niin joutenolonen.
Puhut tuosta eläkelläisen onnenpäivästä. Minusta kun jokainen päivä eläkelläisenä on onnenpäivä. Tietysti rahantulopäivä tuplaa nuo onnen
tunteet. Mikäpä tässä on elellessä, kun istuessakin palkka juoksee. Ei nyt suuren suuri, mutta riittää.
Kohta alkaa presidenttisarja TV:ssä, joten iloisiin "näkemisiin".- Anu.1
Ihan tv on hyvä unilääke,sitä katsoessa torkahtaa
alta yksikön, eikä tahdo nyt sitten uni maistua,mutta täytynee mennä katsomaan jos se unimatti tulisi ja ottaisi kainaloon.
Hyvää yötä kaikille. - MUMMELI1
Anu.1 kirjoitti:
Ihan tv on hyvä unilääke,sitä katsoessa torkahtaa
alta yksikön, eikä tahdo nyt sitten uni maistua,mutta täytynee mennä katsomaan jos se unimatti tulisi ja ottaisi kainaloon.
Hyvää yötä kaikille.Minullekin on tullut tapa mennä ruuan päälle köllöttelemään .Usein otan ensin käsiini lehden mutta sitten jo nukuttaa . En oikein nukahdakkaan mutta vähältä pitää. Hyvä lepohetki päivässä.
" Tilipäivä"aina kuukauden toinen.
Olen tyytyväinen vaikka voisin surkutellakin elämääni. Olen työkyvyttömyys eläkeellä ja tilastojen mukaan vaikea vammainen. Virkistää, mutta vasta 1/2 tunnin kuluttua. Itse asiassa kahvin jälkeen veri menee mahaa hoitelemaan, jolloin aivoissa on vähemmän ja unettaa. Jos otat päivätorkut, juo kahvia alle - heräät virkeämpänä.
- Tyynentyttö
Miehellä on aina niin kiire ettei myöhästy päiväunilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405