Sentään hieman on pojat saaneet maisteltua... Asken meni antti saunasta hakemaan lisää olutta mutta kaapaisikin terassilta lunta ja heitti useita palloja kohti saunassa olevia Tiinaa ja Perttua. Dingon "Autiotalokin" lauteilla jo kajahti kolmen yhteislauluna.
Vastaukset 3
- epäilevä tuomas
teitä on siellä noin sata ,saatteko äänestää kilpailijoita?jos saatte kysymys kuuluu,meneekö talon laskuun.silloinhan voisitte äänestää mielin määrin kaiket päivät saadaksenne mieleisen voittajan,voiko tämä olla mahdollista??????
Ei täällä mun himassa kyllä sataa ihmistä ole...
Ihan saan omalla kännyllä äänestää kyllä ja itse sen maksaa... Huomenna meinaan yhden äänen laittaa...- epäilevä tuomas
Cesar kirjoitti:
Ei täällä mun himassa kyllä sataa ihmistä ole...
Ihan saan omalla kännyllä äänestää kyllä ja itse sen maksaa... Huomenna meinaan yhden äänen laittaa...en puhunut kodistasi ,vaan bb-talosta missä olette duunissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052800Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss5161715Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö3111383- 831364
- 58923
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E66802- 35715
- 37715
- 48704
- 46694