Kuinka Motorola V3:n saa yhdistettyä tietokoneeseen?!? Mulla ei ainakaan tietokone tunnista luuria ja täten ei myöskään PhoneTools-ohjelma toimi.
PhoneTools
5
914
Vastaukset
- Phonetools
Oletko päivittänyt Mobile Phonetoolsisi viimeiseen versioon? Voi olla siitä kiinni... Oletko asentanut Phonetoolsisi ennen kuin kytket puhelimen koneeseen? Puhelin pitää kytkeä vasta kun Mobile Phone Tools pyytää sitä.
- ko. operaatiot...
Juu, päivittänyt olen ohjelman (teki sen itse) ja kytkenyt virrat päälle liittänyt koneeseen vasta siinä vaiheessa, kun ohjelma sitä pyytää. Listastakin sai itse valita V3 luurin, mutta kone ei silti osannut sitä yhdistää. Täten koko vitun ohjelma ei toimi!
- siis
ko. operaatiot... kirjoitti:
Juu, päivittänyt olen ohjelman (teki sen itse) ja kytkenyt virrat päälle liittänyt koneeseen vasta siinä vaiheessa, kun ohjelma sitä pyytää. Listastakin sai itse valita V3 luurin, mutta kone ei silti osannut sitä yhdistää. Täten koko vitun ohjelma ei toimi!
onko siis ongelma siinä että ohjelma ei tunnista puhelintasi? Siinä tapauksessa kokeile tehdasasetusten palautusta puhelimeesi, saattaisi ehkä auttaa..
- tyhjenee??
siis kirjoitti:
onko siis ongelma siinä että ohjelma ei tunnista puhelintasi? Siinä tapauksessa kokeile tehdasasetusten palautusta puhelimeesi, saattaisi ehkä auttaa..
Eikös silloin myös muisti tyhjene, jos palautan tehdasasetukset ja esim. kaikki soittoäänet,kuvat yms. talletetut jutut katoavat?!?!??!?!!?
- tyhjene
tyhjenee?? kirjoitti:
Eikös silloin myös muisti tyhjene, jos palautan tehdasasetukset ja esim. kaikki soittoäänet,kuvat yms. talletetut jutut katoavat?!?!??!?!!?
Ei pyyhi puhelimen muistista yhtään mitään, soittoääni ja taustakuva vaan vaihtuvat alkuperäisiksi, kokeile sitä jos auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106