Kuinka Motorola V3:n saa yhdistettyä tietokoneeseen?!? Mulla ei ainakaan tietokone tunnista luuria ja täten ei myöskään PhoneTools-ohjelma toimi.
PhoneTools
5
922
Vastaukset
- Phonetools
Oletko päivittänyt Mobile Phonetoolsisi viimeiseen versioon? Voi olla siitä kiinni... Oletko asentanut Phonetoolsisi ennen kuin kytket puhelimen koneeseen? Puhelin pitää kytkeä vasta kun Mobile Phone Tools pyytää sitä.
- ko. operaatiot...
Juu, päivittänyt olen ohjelman (teki sen itse) ja kytkenyt virrat päälle liittänyt koneeseen vasta siinä vaiheessa, kun ohjelma sitä pyytää. Listastakin sai itse valita V3 luurin, mutta kone ei silti osannut sitä yhdistää. Täten koko vitun ohjelma ei toimi!
- siis
ko. operaatiot... kirjoitti:
Juu, päivittänyt olen ohjelman (teki sen itse) ja kytkenyt virrat päälle liittänyt koneeseen vasta siinä vaiheessa, kun ohjelma sitä pyytää. Listastakin sai itse valita V3 luurin, mutta kone ei silti osannut sitä yhdistää. Täten koko vitun ohjelma ei toimi!
onko siis ongelma siinä että ohjelma ei tunnista puhelintasi? Siinä tapauksessa kokeile tehdasasetusten palautusta puhelimeesi, saattaisi ehkä auttaa..
- tyhjenee??
siis kirjoitti:
onko siis ongelma siinä että ohjelma ei tunnista puhelintasi? Siinä tapauksessa kokeile tehdasasetusten palautusta puhelimeesi, saattaisi ehkä auttaa..
Eikös silloin myös muisti tyhjene, jos palautan tehdasasetukset ja esim. kaikki soittoäänet,kuvat yms. talletetut jutut katoavat?!?!??!?!!?
- tyhjene
tyhjenee?? kirjoitti:
Eikös silloin myös muisti tyhjene, jos palautan tehdasasetukset ja esim. kaikki soittoäänet,kuvat yms. talletetut jutut katoavat?!?!??!?!!?
Ei pyyhi puhelimen muistista yhtään mitään, soittoääni ja taustakuva vaan vaihtuvat alkuperäisiksi, kokeile sitä jos auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316