Minua vaivaa aina palelevat ja jääkylmät jalkani. Varsinkin öisin ne vaivaa. Kätenikin ovat sellaiset. Pidän öisin sukkia jaloissani, mutta ei ole kiva kun on sitten "sukkamehun" haju ja jalat hikoilee. Kädet ei oo aina sellaset, mut jalat on aina... Onko mitään joka voisi auttaa? Minulla on huono verenkierto varmaan, en tiedä... Oisko jotain rasvaa vaikka? Tai jotain muuta?
Asiallisia vastauksia kaivataan :)
Palelevat jalat
10
8064
Vastaukset
- Tare
mutta eihän kunnon villa sukka hikoiluta se antaa ihon hengittää oikein hyvin
- ehehehehe
Poltatko? vois olla yks syy...
- PostiDemoni
Hirudort forte plaaplaa.. eiku liikunta auttaa, verenkierto paranee ajan kanssa jne. lenkille vaan.
- totalbrainwash
Minulla on sama vaiva... mutta pahempi. Minun käsille tulee aina talvisin ihottumaa. Siis kädet ovat purppurat ja kuivat. Iho halkeilee. Jalat on aina hirmu kylmät. Omituisesti vaivani on aina pahimmillaan koulussa.
Enkä edes polta, ja elämäntavat ovat ihan terveelliset. Liikuntaa kerran viikossa tai useammin.
Kannattaisi varmaan pistää ikkuna kiinni öisin ja kokeilla vaikka pistää patteria enemmälle.
Telkkarista tulee mainos relaxant-voiteesta, joka on joku vuoden hoito tuote... Oiskohan siitä apua? - Vos
totalbrainwash kirjoitti:
Minulla on sama vaiva... mutta pahempi. Minun käsille tulee aina talvisin ihottumaa. Siis kädet ovat purppurat ja kuivat. Iho halkeilee. Jalat on aina hirmu kylmät. Omituisesti vaivani on aina pahimmillaan koulussa.
Enkä edes polta, ja elämäntavat ovat ihan terveelliset. Liikuntaa kerran viikossa tai useammin.
Kannattaisi varmaan pistää ikkuna kiinni öisin ja kokeilla vaikka pistää patteria enemmälle.
Telkkarista tulee mainos relaxant-voiteesta, joka on joku vuoden hoito tuote... Oiskohan siitä apua?"Siis kädet ovat purppurat ja kuivat."
Sama ongelma täälläkin. Koulussa jotkut jopa joskus huomauttelevat käsistä, jotka iloisena loistavat kaikissa punaisen ja violetin väreissä. Ja ovat aina ihan jääkylmät. Samoin jalat. Toisinaan menevät jopa ihan tunnottomiksi.
Relaxantia olen ajatellut kokeilla. Onko muilla siitä minkäänlaisia kokemuksia?
- tyttönen92
no mutta tyytttöö..xD laita kalsarit jalakaan..xD
- .a.a.a.
Syökää, niin pysytte lämpiminä ;)
- kookoo
Laita villasukat jalkoihisi niin ei sukka mehu haise.
- palelevat jalat
Paleleviin jalkoihin voi auttaa Annen akutossut, ainakin itse olen saanut avun niistä.
- ?
Peskää kätenne kylmällä vedellä nii ei vie rasvotusta kädestä nii paljoo eikä kuivu. Ja ihan yhtä looginen juttu jätä kuumat suihut vähemmälle, vaikkka tuskin niistä luovutte :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789