Nyt otti ohraleipä. Olen eronnut mies,erosta kaksi vuotta. Tapaillut yhtä naista pidempään ja sitten alettiin puhua hänen muutosta mun luokse. Ex-vaimo ilmoitti etten saa tavata poikaa,ei päästä sitä mun luokse enää jos se nainen tänne muuttaa. Poika ei ottanut kantaa asiaan silloin. No nyt kun muutto toteutui niin ex ilmoitti ettei päästä poikaa. Saman sanoi poika ettei tule.Poika vakuutti miettineen asiaa itse eikä tämä ole äitinsä ajatus.Poika täyttää kohta 13. Meillä on yhteishuoltajuussopimus että mulla joka toinen viikonloppu. Voiko tälle asialle mitään? Exx vaimoni ja poikani ei määrittele ihmissuhteitani,uusi elämänkumppani ei ole laillinen este kieltää tapaamisia. Poika on tavannutkaks kertaa naisen ja ne meni hyvin.
Tapaamis"kielto"
2
270
Vastaukset
- yx tavallinen
//Voiko tälle asialle mitään? Exx vaimoni ja poikani ei määrittele ihmissuhteitani,uusi elämänkumppani ei ole laillinen este kieltää tapaamisia//
Näinhän se on. Ex-vaimosi ei voi tuolla perusteella kieltää tapaamisia. Periaatteessa voisit hakea käräjäoikeudelta päästöstä, jolla exäsi uhkasakon uhalla velvoitetaan noudattamaan vahvistettua tapaamissopimusta ja saalimaan tapaaminen. Vastoin 13-vuotiaan pojan tahtoa tapaamisista ei kuitenkaan tule mitään. Jos poika on tapaamista vastaan, virka-apua et saa.- heppu vaan
Niin se kyllä on. Toinen juttu onkin sitten onko pojan tahto tosiaan pojan oma, vai onko äidin manipuloima. Kuuluisi lastensuojeluviranomaisille selvittää äidin vaikutus, painostus, manipulointi. Ei ole tavatonta että katkera äiti manipuloi lapset ex puolisoaan vastaan, ja kiristämään noilla tapaamisjutuilla. Se on niin väärin, lasta kohtaan siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872