Sisustusta tämäkin: Vaimo keräilee Venetsialaisia naamioita. Onko kellään tietoa saako ko. naamioita suomesta vai täytyykö lähteä jouluostoksille himppasen kauemmaksi...
Venetsialaiset naamiot
6
3388
Vastaukset
- Venezia
Voi olla, että jostakin kirpparilta saattaisit löytää tai sitten "feikkejä" jostakin putiikista, mutta luulenpa vain, että ne ihka aidot löydät ainoastaan ja vain itse Venetsiasta.
Venetsiasta ostetut naamiot kyllä erottaa ihan paljaalla silmällä aidoiksi, sillä ovat paljon komeammin koristeltuja ja tehtyjä kuin ne halpakopiot - vaikka rihkamana saattaapi joku niitä aitojakin pitää.:):)Itsestäni ovat kauniita kyllä!- karppa
Hei ! Aitoja todellakin saa ...minulta. Olen ainoa joka tuon maahan niitä lahjakkailta taiteilijoilta Venetsiasta.
Voit tutustua sivuihini,,,
www.casanovanaamio.com
vaikka tällä hetkellä myyn naamioiya "kirpparilla" ovat ne silti aitoja,,,
etsin nsopivaa EDULLISTA liiketilaa aloittakseni liiketoiminnan uudelleen,
yst, terv, kari k
- karppa
Hei ! Minulta saa venetsialaisia aitoja naamioita. Olen ainoa joka niitä tuo suomeen.
ole hyvä ja käy sivuillani: www.casanovanaamio.com
terv. kari K- hnnl
ja nyt kun sellaisen haluaisin osaa, olet lopettanut toimintasi. Sivut ei toimi ja puhelinnumero ei ole käytössä:/ voi harmin harmi!
- karimikko
hnnl kirjoitti:
ja nyt kun sellaisen haluaisin osaa, olet lopettanut toimintasi. Sivut ei toimi ja puhelinnumero ei ole käytössä:/ voi harmin harmi!
hei ! jos haluat vielá naamioita, minulla on muutama sisutsusnaamio viela jaljella. Tulen suomeen 17.12, eli se jalkeen mahdollista tilata. laita puh numerosi niin lahetan kuvia njaljella olevista naamioista ja laitanmyos hinnat. Tulevat katevasti postiennakolla ja edullisesti. (n 15 e).
Kari kinnaslampi 050-3619464
- Anonyymi
Pöö. Naamioita saa Suomesta edelleenkin, löytyy mm. torin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274625Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132998Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451035Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231004PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120824Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39807- 37774
- 110758
- 137697