Ilpo Larha palkkamurhaaja. Karkas Nokalta kun oli lusimassa elinkautistaan ja otti vartian panttivangiksi.Ilpolla ei ollut enää mitään menetettävää kun jäi piiritykseen Lahdessa ja oli Ilpossa miestä päätää myös omasta elämästään.Ilpo toimi aikoinaan Helsingissä taksinkuljettajana ja sillä oli 9 millinen Klokki taskussa. Jos asiakas venkuili maksun kanssa, Ilpo veti Klogin esii , niin maksukykyä löyty välittömästi.
Ei saa laulaa Ilpo Larhasta, Ilpo on nyt kuollut!
Kyllä kovin "luu" oli
91
25506
Vastaukset
- Tuohon
Kovuuteen tulee, niin kolikolla on kaksi puolta!
- väsyny
Mikä on ns.kova kaveri? kovuus onko se sitä että pystyn mailalla tai tykkillä vetään kaverin kylmäks oon lusinu puolet elämästä ja pelkään vitusti ja silti"pikkupoika"elää sydämessäni. Olen turvautunu psykologiseen väkivaltaan ja fyysiseen.Mä luulen et samanlaisa psykopaatteja on kytät ja muut josut täynnä .mut et pääse irti et uskalla ....täynnä mikä helvetti on totuus "kovan"kaverin roolin. se voi tulla elämäksi.vaikka mieli vetää elämään ja rakaauteen anteeksi antoon jne.
- kerran nähny
Eiköhän kovimmat ja järkevimmät ollut 90luvun sörkän äijät..oli kuulema kaikki ns pelimiehet ollut samaan aikaan joista aina lukee josain.teehoo,vilhun.metsuri,sit kovia ammattirikollisia ruotsista suomeen lusiin tuli suomen kansalaisia.Olivat hesarin mukaan ottaneet sörkan kovalla kädellä muiden kans haltuun.Silloin olivat kovia ryöstömiehiä ruotsisa kuten:huohvanainen,timmy,mika t,rami,jne.ite näin.Nämä sankarit reenas ja kultaa roikku timanttien kera ketjuisa ja vasikat lähti heti kuten muuten rikkoneet rehtiä rikollisten koodeja.Hyviä ukkoja ja olihan siellä hammari,eki e,kaikki joista kirjoteltu samas talos.
- kovia miehiä
kerran nähny kirjoitti:
Eiköhän kovimmat ja järkevimmät ollut 90luvun sörkän äijät..oli kuulema kaikki ns pelimiehet ollut samaan aikaan joista aina lukee josain.teehoo,vilhun.metsuri,sit kovia ammattirikollisia ruotsista suomeen lusiin tuli suomen kansalaisia.Olivat hesarin mukaan ottaneet sörkan kovalla kädellä muiden kans haltuun.Silloin olivat kovia ryöstömiehiä ruotsisa kuten:huohvanainen,timmy,mika t,rami,jne.ite näin.Nämä sankarit reenas ja kultaa roikku timanttien kera ketjuisa ja vasikat lähti heti kuten muuten rikkoneet rehtiä rikollisten koodeja.Hyviä ukkoja ja olihan siellä hammari,eki e,kaikki joista kirjoteltu samas talos.
Hurjalta kuulostaa.
- Tintukset
kerran nähny kirjoitti:
Kyllä Pohjanmaa oli kovin ja reiluin jäbä 90 luvulla Sorkassa.
- Anonyymi
kerran nähny kirjoitti:
"vilhun.metsuri,sit kovia ammattirikollisia ruotsista..."
Keke Vilhunen, siinä vasta suoraselkäinen mies. Metsuri, hullu psykopaatti joka onneksi sai toisen elinkautisen ja on vanha ukko kun pääsee siviiliin. Uhri oli palkkamurhaaja joten kaksi kärpästä yhdellä iskulla. - Anonyymi
kovia miehiä kirjoitti:
Hurjalta kuulostaa.
Onkohan Timmy Loiffi vielä hengissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keke Vilhunen, siinä vasta suoraselkäinen mies. Metsuri, hullu psykopaatti joka onneksi sai toisen elinkautisen ja on vanha ukko kun pääsee siviiliin. Uhri oli palkkamurhaaja joten kaksi kärpästä yhdellä iskulla.Vilhunen on vasikka tappaa pitäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keke Vilhunen, siinä vasta suoraselkäinen mies. Metsuri, hullu psykopaatti joka onneksi sai toisen elinkautisen ja on vanha ukko kun pääsee siviiliin. Uhri oli palkkamurhaaja joten kaksi kärpästä yhdellä iskulla.Vilhunen on vasikka tappaa pitäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä, asuu länsirannikolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vielä hengissä ja asun pohjanmaalla
- Anonyymi
kovia miehiä kirjoitti:
Hurjalta kuulostaa.
😂😁🤣 Alkoi melkein va va va vapisuttamaan, varmaan joku jälki tsökki eli shokki 🙃😎
t. telle hoo kryöhvä nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keke Vilhunen, siinä vasta suoraselkäinen mies. Metsuri, hullu psykopaatti joka onneksi sai toisen elinkautisen ja on vanha ukko kun pääsee siviiliin. Uhri oli palkkamurhaaja joten kaksi kärpästä yhdellä iskulla.Kaikki unohtaa mm. kassakaappi UKIN... Metsuri ja TEEHOO baarissa samassa pöydässä. Ukihan soitti tutkinnan johtajalle, että voisiko tuo teidän seuranta auto heittää hänet paikkaan b kun oli oma kyyti myöhässä?
Eivät heittäneet.
- ollut
Huomattavasti kovempi luu kun ei olisi ampunut ihteään ja istunut tuomionsa! Tutkittaessa ko. palkkamurhaa josta Larha sai tuomion, hän sanoi useampaan otteeseen kuulustelijalle:
"Minä en tule istumaan tätä juttua...!".
Tutkijan kysyessä: "meinaatko tehdä itsellesi jotakin? esim. itsemurhan?" - Larha vaikeni tuolloin ja vaipui omiin ajatuksiinsa.
Reijo Hammari on/oli huomattavasti kovemmasta aineksesta tehty. Istui murhasta elinkautista, hatkasivat näyttävästi vankilasta, ryöstivät pankkeja pakomatkallaan, Hammar tappoi matkan aikana toisen EK-vangin, siirtyivät ruotsin puolelle, ryöstivät sielläkin useita pankkeja.
Lopulta joku VASIKOI heidät. Karkurit löytyivät jostakin Tukholman esikaupunki alueelta vihjeiden perusteella ja pidätykset tehtiin näyttävästi median ollessa paikalla, jotta ruotsin poliisin ryvettynyt maine edes hieman kovenisi.
Reijo Hammar istui elinkautista ja lopulta Halonen armahti hänet. Putkeen istutuista vuosista ei ole tosin tietoa.- Keikka-Eikka
Ei Hammarin tappama ollut elinkautinen vaan sillä oli 2 taposta 15 vuotta, hämeenlinnalainen Petteri Tenhunen. Kolmas mies oli Martti Orajärvi, hiljainen tekijämies joka pitää matalaa profiilia. Reijo Hammari lusi 18v2kk.
Kun laukaus kuului ja ukot lähti Kakolasta meni ainakin Lännestä kaiki ovet kiinni. (Länsi on se iso rakennus joka näkyy merelle.)
Olen siitä samaa mieltä että Larha olisi ollut kova luu jos olisi kantti kestänyt lusia.
Larha pyrki piireihin mutta tuskin olisi päässyt. Ampui puolustuskyvyttämän vanhuksen sänkyynsä. Siinä kerrassaan idolia jollekin. Hihitteli rosiksessa. - tyhymä
Onks Reka pysyny siviilis?No kyll pamput on sitt taitavii ku seki viel tuli ihimiseks.Ei oo Rise turhaan kehunu ittiään.
- reikka-neikka
Keikka-Eikka kirjoitti:
Ei Hammarin tappama ollut elinkautinen vaan sillä oli 2 taposta 15 vuotta, hämeenlinnalainen Petteri Tenhunen. Kolmas mies oli Martti Orajärvi, hiljainen tekijämies joka pitää matalaa profiilia. Reijo Hammari lusi 18v2kk.
Kun laukaus kuului ja ukot lähti Kakolasta meni ainakin Lännestä kaiki ovet kiinni. (Länsi on se iso rakennus joka näkyy merelle.)
Olen siitä samaa mieltä että Larha olisi ollut kova luu jos olisi kantti kestänyt lusia.
Larha pyrki piireihin mutta tuskin olisi päässyt. Ampui puolustuskyvyttämän vanhuksen sänkyynsä. Siinä kerrassaan idolia jollekin. Hihitteli rosiksessa.Keikka-Eikka! Hammar istu elinkautisen vilkaise vaikka hammarin wikipediaa!
- Anonyymi
Keikka-Eikka kirjoitti:
Larha pyrki piireihin mutta tuskin olisi päässyt. Ampui puolustuskyvyttämän vanhuksen sänkyynsä. Siinä kerrassaan idolia jollekin. Hihitteli rosiksessa.larha kova luu? salli mun ittu nauraa, larha oli pelkkä mielisairas puheukko joka suurenteli tekojaan ja eli jonkinlaisessa mielikuituswannaberikollismaailmassa siihen palkkamurhaan asti, sen jälkeen se sitten lätisi ja uhosi liikoja linnassa että tulee kostamaan ja kertoi nimiä jne ja ampui ittensä pelkuruuttaan kun ei halunnut kohdata niitä joille oli puhunut paskaa. Sehän oli pyytäny neuvottelijalta viel hetki ennen ittensä ampumista että jos tulen ulos niin pääsenhän ihan toiseen vankilaan halus että kuulustelut ym hoidetaan lahdessa ettei tarvis kohdata niitä poliisejakaan jotka oli kovaan ääneen uhonnut tappavansa... naurettava pelle se oli ei mitään muuta... mutta kukin jumaloi mitä tahtoo, ja sinä ilmeisesti luusereita
- bamari
En ymmärrä mitä tekemistä väkivaltaisuudella ja tyhmyydellä on kovuuden kanssa?
Karhukopissa kovakin kaveri pehmenee, yllättävän monella tulee itku silmään ja tehdyt teot pyydellään anteeksi uhrilta, vartijalta ja jumalalta. Sitten taas kerroksella otetaan kovan rooli päälle...- ihmisoikeudet
karhukoppi on kidutusta.
- Clooney Yrjö
ihmisoikeudet kirjoitti:
karhukoppi on kidutusta.
Tässä esimerkkiä läntisestä naapurista..Ruotsalaisen hyvinvointivaltion kovimpia gangtereita
DENHO ”DANO” ACAR, 35
Gäng: Original Gangsters president.
RIADH BOUHLAL, 32
Gäng: Bandidos.
MEHDI SEYYED, 33
Gäng: Bandidos, Göteborg.
DANIEL MAIORANA, 32
Gäng: FFL (Fucked for life).
ASHKAN ABEDI, 25
Gäng: Kopplingar till Brödraskapet Wolfpack.
Dömd till nio års fängelse
GEOFREY KITUTU, 34
Gäng: Original Gangsters.
AHAD ABADI, 26
SÜYAR GÜRBÜZ, 33
Gäng: Asir.
JIM TINNDAHN, 47
HERISH ”HERO” SALIM, 25
Gäng: Black Cobras.
KENT SJÖBLOM, 44
Gäng: Hells Angels.
EDDY PAVER, 37
Gäng: Bandidos Nomad, Halmstad. - "ruottilainen"
Clooney Yrjö kirjoitti:
Tässä esimerkkiä läntisestä naapurista..Ruotsalaisen hyvinvointivaltion kovimpia gangtereita
DENHO ”DANO” ACAR, 35
Gäng: Original Gangsters president.
RIADH BOUHLAL, 32
MEHDI SEYYED, 33
Gäng: Bandidos, Göteborg.
DANIEL MAIORANA, 32
Gäng: FFL (Fucked for life).
ASHKAN ABEDI, 25
Dömd till nio års fängelse
GEOFREY KITUTU, 34
Gäng: Original Gangsters.
AHAD ABADI, 26
SÜYAR GÜRBÜZ, 33
Gäng: Asir.
JIM TINNDAHN, 47
HERISH ”HERO” SALIM, 25
Gäng: Black Cobras.
KENT SJÖBLOM, 44
Gäng: Hells Angels.
EDDY PAVER, 37
Gäng: Bandidos Nomad, Halmstad.Monta noista on "oikeita" ruotsalaisia. Nimistä päätellen yksi - Kent Sjöblom
- Adina....
"ruottilainen" kirjoitti:
Monta noista on "oikeita" ruotsalaisia. Nimistä päätellen yksi - Kent Sjöblom
Jim Tinndahl ja Eddy Paver ovat myös ruotsalaisia. Eivätkä nuo ole mitään "Ruotsin kovimpia rikollisia", tulivat vain samaan aikaan tuomituksi rikoksista. Hommafoorumilta joku idiootti tullut levittämään listaa.
- mutta pari kaveria
vois olla Suomessakin, jotka sentään jonkin verran kovia näiden krtiteeeiden mukaan:
http://www.iltalehti.fi/2005/12/05/200512053786607_uu.shtml
Hasim ja Esad ovat varmaan jäämässä Suomeen, tää on kiva maa, enkä usko että se muslimiuskokaan aiheuttaa mitään vittuilua... - aki
Kovia vankeja,kovia jätkiä?
Mitä ne on?
Noi kundit(larhathammarittienhaaratyms.)joita joku pehmee sanoo koviksi jätkiksi on päästään sekaisin olevia elollisia olentoja.(ei tietenkään larha enää)
Vankilan kovat jätkät ovat tyhmiä tai vieläkin tyhmempiä,ei mitään muuta.
Turha heitä on muistella ja kirjoitella juttuja ylistävään sävyyn.
Joten hyvää jatkoa muille...- mitä luulet
etteikö ois totta, vai?
- tarvitaan että
kertoo asiantilan?
- sinun..
on kyllä pako kertoa millainen on vankilan kovanaama?
- on sillain
sinun.. kirjoitti:
on kyllä pako kertoa millainen on vankilan kovanaama?
että monet"kovanaamat"piiloutuu torpedojen taakse ja esittää sieltä kovaa,ilman torpedoja ne ei pärjää pelkillä nyrkeillä kovin monelle...nim.merk.tieto puhuu
- LennartY
on sillain kirjoitti:
että monet"kovanaamat"piiloutuu torpedojen taakse ja esittää sieltä kovaa,ilman torpedoja ne ei pärjää pelkillä nyrkeillä kovin monelle...nim.merk.tieto puhuu
Nää tyypit ei oo mitään kovia vaan akkamaisia pyssyn kanssa heiluvia rikollisia kaikki.Paskasakkia.Kovuus on kokonaan toista. Se on elämän kestämistä jakaidalla tiellä pysymistä.
- auta
sentään. Minä olen ihan oikeesti yhdelle näistä "kovista kundeista" kertonut aika suorilla sanoilla mitä mieltä olen hänen tekosistaan ja tiedätkö mitä ei siihen edes niitä munia tarvittu. Kirjoituksesi perusteella et ole koskaan edes tavannut "oikeaa" vankilan kovanaamaa ei ne sen kummallisemmalle näytä kuin muutkaan ei niillä leimaa ole otsassa et lusimassa ollaan oltu.
- Herra A
Totta kai mulla on. Ja olen monta kertaa sanonutkin suorat sanat linnakundeille. Selvin päin ei kukaan oo vielä kimppuun tullut. Kun ei luonto riitä...
- Nekander
Älä sä hauku ketään pelleks, eiköhän se pelle oo se joka istuu 13 vuotta jossain Rixussa!
- sä oot hono
Herra A kirjoitti:
Totta kai mulla on. Ja olen monta kertaa sanonutkin suorat sanat linnakundeille. Selvin päin ei kukaan oo vielä kimppuun tullut. Kun ei luonto riitä...
Mitn sä vitulet?
- Rixi-baari
Nekander kirjoitti:
Älä sä hauku ketään pelleks, eiköhän se pelle oo se joka istuu 13 vuotta jossain Rixussa!
13 vuotta Rixissä? Kieltämättä aika pelleä. http://rixibaari.fi/
- weqteew
Herra A kirjoitti:
Joo muistankin kun sanoit, en mä kyl selvää saanut. Nauratti sairaasti ku tommonen rääsy tuli sössöttään umpikännissä
- voi voi
Larha oli onneton vanhuksentappaja. Hammarri ampui vartijaa paetessaan, vaikka olis kerennyt ampumattakin. Orajärvi on paskahousu ei oo yksin mitään.
Kovin on Muhammed Jussuf,,,, - Raukka oli
Ilpo Larhan teko oli suomen rikoshistorian raukkamaisin teko. Tappoi liikuntakyvyttömän 77 vuotiaan miehen sängyssään, aamulla. Siinäkö on ns kova luu ? Ja lopuksi tappoi itsensä.
- Jeesboks
Just näin! Vankilat on täynnä porukkaa jotka on aina käyny heikompiensa kimppuun, ja sit leveillään niillä tuomioilla. Ettekö te tajua että teitä pidetään idiootteina? Ei teitä kukaan normaali ihminen ihannoi!
- generaattori
Larha teki tekonsa rahasta. Ahneella on paskanen loppu.
- VÖÖÖÖÖNNN
Tappoi 77-vuotiaan omassa sängyssään? En tiennytkään.
- Anonyymi
Ei ollu ehkä mikään uroteko, mutta jos raukkamaisuuskaavioita ruvetaan tekemään niin ei Larhan murha mahdu edes sadan joukkoon.
- ei psykopaatti
se että pystyy tunteettomasti tappamaan ihmisen. Niin mene mielisairaaloihin tapaamaan psykopaatteja. Ne jotka ei siellä ole, ovat juuri näistä teoista vankilassa. Psykopaattihan ei tunne mitään tunteita, joten sellaiselle sairaalle ihmiselle on helppoa tappaa toinen ihminen. Sitä en vain ymmärrä miksi ihannoit tällaisia ihmisiä ? Sairaita he ovat
- ei psykopaatti
Kun ei pysty tuntemaan tunteita mihinkään asioihin. Sosiaalinen elämähän sellaisesta kärsii
- Anonyymi
Psykiatria tappaa ihmisiä psyykelääkkeillä, hitaasti tunnekylmästi ja varmasti. Uhreja on miljoonia.
- Koiran omistaja
naudan luu. Sitä koirani jyrsi useamman päivän
- Purseri10+
laivan sänkyyn tappoi Reka, vanhuksen tappoi, hieman juopuneen, siinä sen kovuus.
- perapervo777
Purseri10+ kirjoitti:
laivan sänkyyn tappoi Reka, vanhuksen tappoi, hieman juopuneen, siinä sen kovuus.
sally 1986
- Purseri10+
perapervo777 kirjoitti:
sally 1986
joka tappoi 852 matkustajaa itämeren pohjaan, sittemmin.
- keski-ikäinen 44v
Purseri10+ kirjoitti:
Onko 44- vuotias liikemies vanhus?
- tewtwe
Purseri10+ kirjoitti:
joka tappoi 852 matkustajaa itämeren pohjaan, sittemmin.
Mitä ne oli muka sille tehny, kysyn vaan
- hek111
Purseri10+ kirjoitti:
mistähän syystä hammar surmasi sen eljaalan mielestäänkö syystä vai muuten vaan sekoilessaan
- Iso-Komponen
Mä pääsin 13.7.2011 vapaaks. Istuin 11v 3kk 6 pvä. Turpaan tänä aikana sain 6 kertaa, puukottaa koitettiin 15-20 kertaa. Itse annoin turpaan papereiden mukaan 22 kertaa. Huumeita laitoksessa liikkui päivittäin. Älkää jauhako paskaa. Koska ette asioista mitään tiedä.
- kansalainen1
Oletpa lapsellinen. Kasva aikuiseksi jo.
- Pikku-Rempanen
Iso-Komposella on ollut jännittävä uni!
- Naista
Niin mitä sitten? Ketä kiinnnostaa mitä sä oot poikaporukassa tehnyt? Kun et ihan kaikkea varmaan kehdannut kertoa vai mitä?
- Anonyymi
Turpaansa saa linnassa ihan omasta syystä, tai olet vaan huonomaineinen. Minä 9v aikana näin myös useita puukotuksia ja tappeluita, itse sain 6syytettä tappeluista(5meni läpi 1 kaatui) , tuomiota tuli niistä lisää 2,5v. Mut hauskin juttu kävi yhdessä talossa lusiessa kun 1 kovamaineinen vanki otti tehtävän ja palkinnot vastaan ja ohjeet kenet pitää piestä teholle, no pilleripäissään se 1 vanki meni väärään selliin ja sai turpaansa hyvin pahasti, ja sai käskyttelijöiltä myös turpaansa ja joutui kamat ja rahat maksaa rajulla korolla, se hakattu vanki oli siitä eteenpäin pelkkä hampaaton piski kongilla. Näin ohimennen sen yksipuolisen tappelun ja veret sellin lattioilla, oletko se kenties sama sälli?
- Janne.
"Mä pääsin 13.7.2011 vapaaks. Istuin 11v 3kk 6 pvä. Turpaan tänä aikana sain 6 kertaa, puukottaa koitettiin 15-20 kertaa. Itse annoin turpaan papereiden mukaan 22 kertaa. Huumeita laitoksessa liikkui päivittäin. Älkää jauhako ******. Koska ette asioista mitään tiedä. "
Mä en ole istunut päivääkään. Ja olen avoimesti v*ttuillut eräälle tietämälleni ex vankilakundille joka taitaa olla vähän harkitsematon puheissaan vaikka kädet on omiani puolta hoikemmat ja ainoa mikä hepussa on suurta niin iso pää ilman hiuksia.
No mitäs nämä niin kutsutut salaiset asiat sitten mahtavat olla? :)
totta kai siellä huumeita liikkuu, onko se uutta? liikkuuhan niitä muuallakin.
Ja sitten on niitä mikki hiiriä jotka uhkailevat puukolla ja loput sätkivät nyrkeillään kunnes minä isken niiltä tajun pois omin keinoin :) - Siinä kovia kundeja
Jep.Nämä vanhat linnavenkulat sitten pyörivät kuppiloissa ja selittävät kännissä,miten kovia ovatkaan,kun ovat hetken istuneet.Niin,no näin kerran vierestä tapauksen,kun tälläinen puukottaja sai pataansa,niin että nenä oli poskella ja hampaita puuttui.
Asialla oli nuorimies,joka ei jaksanut venkulan suunsoittoa kuunnella.Taputtuivat terassilla tälle kaverille,joka hyppäsi autoonsa ja ajoi pois paikalta. - Arto Perttula
Pakko oli tänne vanhanki jotai laittaa,vanhaan ketjuun.Iteki pienen tuomion nuoruuden hölmöilyistä suorittanu ja kait sitte venkulaks lasketaan.vaikka sen 25v veroja maksellukin sittemmin yrittäjänä.kuten edelleen.Sen vaan sanon että on aivan eri asia mennä repimään suutaan muurien sisäpuolella,kuin väittää keskustelupalstalla nimimerkin takaa tehneensä siviilissä niin.vaikka oliskin iso mies.se ympäristö käy äkkiä ahtaaksi jos alkaa leikkiä kukkulan kuningasta,eikä kaikki välttämättä tunne herrasmiesperiaatteita.vaikka yksinään varmaan kuokkaan tuliskin.juuri nämä jotka pärjää linnassa porukalla ja sitten ollaan niitä ns kovia miehiä,ovat varmaan siviilissäki hankalia.eikä se helppoa ole heillekään.miksei tarhatut eläimet pärjää vapaana?ei se sen kummempaa ole,jos ihminen on kaupungista,hän käyttäytyy maallakin kuin kaupunkilainen.jos ihminen on maalta,hän käyttäytyy kaupungissakin kuten maalainen.ympäristö muovaa ihmistä,eikä 15v linnassa voi olla vaikuttamatta jotenkin.eri asia on se,oppiiko siviiliin vai haluaako elvistellä tai elää vanhoilla opeilla.Mutta lopulta se kirjoitukseni syy:näilläkin palstoilla pyörii kirjoituksista päätellen niin piilovihasta porukkaa että jokainen on potentiaalinen väkivaltarikollinen.ei näemmä tarvita ku se väärä sana oikeessa paikassa.teitä pelkäisin enemmän kuin kulta-aikoja muistelevia venkuloita.
- Pervo Arttula
Jutun pointti taitaa olla se että miks pitää esittää jotain kovaa tyyppiä jos on ollut vankilassa? Kun sinne kuitenkin päätyy ne säälittävimmät tapaukset. Tsemppiä sulle Arvo, että oot päässyt elämään kiinni, mutta en oikein tajunnut mitä kulta-aikoja jollain venkulalla on ollut?
"Oli se niin hienoo kun raiskasin sen muijan ja lopuks vielä kuristin kuoliaaks"
"Oli komiaa kun vedin torilla ihan vierasta ihmistä turpaan niin että se kaatu ja löi päänsä. Oli sillä kuulemma pieniä lapsiakin, mut ei tartte niidenkään enää isäänsä nähdä"
Mitä kulta-aikaa rikollisuudessa on, kysyn vaan?
- venkulainen
Minäkin entinen venkula ni sanoisin kovin vanki tai maineeltaan ainakin kovin oli "metsuri" lempinimeä käyttävä vanki, minun mielestä asiallinen mies mutta olihan hän vähän arvaamattoman oloinen, kyllä mä en sitä pelännyt ja tulin hyvin juttuun mitä sen muutamasti jotain juttua hänelle heitinkin.
- Heida
Puhut menneessä aikamuodossa, mutta eikö kyseinen metsuri ole vielä elossa? Vai olenko sekoittanut henkilöt.
- kimmo.m1
olen minäkin muutaman kerran linnan seiniä katellut tosin vain ulkopuolelta autolla ohi ajaessani t.kimmo
- fetgwetg
Et ole himassas katsellut seiniä?
- Suomiukko
Minä ukkeli se olin joskus polliisiautossa kun sain sakot ylinoppeudesta. Ja kerran olin ihan käräjilläkin nuorena hurjana kun olin varkaissa käynynnä. Oon mie kova poika.
- mnteli
mnteli kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=cG6rEWUuKm4
Jeesus on kuningasten Kuningas ja herrojen Herra.https://www.youtube.com/watch?v=Pbpp4vyfTZM
Ja tässä sama video paremmalla kuvanlaadulla. Muistakaa aina, että Jumala on puolellamme, jos me vain käännymme hänen puoleensa. :) - Suomiukko
mnteli kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=Pbpp4vyfTZM
Ja tässä sama video paremmalla kuvanlaadulla. Muistakaa aina, että Jumala on puolellamme, jos me vain käännymme hänen puoleensa. :)Totta puhut.
- ma52
mnteli kirjoitti:
Jeesus on kuningasten Kuningas ja herrojen Herra.no ni asia rupes puhumaan vai jos se onkin asiaa ylempi ;) jeesus on todellakin kuningasten ja herrain herra voittanut kokó sen vihollisen ja demonien sun muiden maahisien ja menninkäisien jengin johon koko!! yhteiskunnan ja yksilön ristiriita synti! perustuu ottakaa pojat esimerkkiä kyöstistä,timpasta vekasta ja monesta muusta todella syvälle joutuneesta sällistä joiden elämän Jeesuksen Kristuksen veri sovitti ja puhdisti eli hekin ns vippasivat monot toiseen suuntaan
jos voi näin saunareissulta kommentoida - Anonyymi
mnteli kirjoitti:
Jeesus on kuningasten Kuningas ja herrojen Herra.Amen
- ggrgr
VartiJa
- kallekukkonen
Larha oli todella raukkamainen murhaaja.Murhasi puolustus kyvyttömän vanhuksen.
- Anonyymi
Jare on kovin. Pojat voi mennä leikkimään hiekkalaatikolle takaisin.
- Anonyymi
Lauri "Jesse" Janhunen hyvä mies, linnoissa ei kiusaillu reppanoita. joskus linnoissa nähtiin ja oltiin aina puheväleissä ja nähtiin myös siviilissä. Enää en ole janhusta nähnyt varmaan 10vuoteen. Iso arvostus Jesseä kohtaan kuitenkin. Silvia koskinen(kanaali) oli ja on edelleen aivan sekopää. Silvia uhkasi minutkin tappaa kun meinattiin ottaa yhteen, pitkävihaisin ihminen on Silvia Koskinen, varmasti vieläkin kanaali tulisi heti päälle mutta ehkä ei sen enää kannattais koittaa. Kovin luu on varmasti Janhunen! lyhyt mies joka ei esittänyt eikä pelännyt ketään. Helvetin katkera yhteiskuntaa kohtaan Jesse on. Hammar ja joskus 2000luvun alussa Pyhäselässä lusiva puukottelija olivat erittäin vaarallisia, se Pyhäselän pelle puukottaja hakkasi pahasti saunaosastolla yhden tosi mukavan vangin, syy kiljukaupat. T. Hukattuja vuosia linnassa 9.
- Anonyymi
Aloittaja tietää vähän sinne päin. Ei Larhan ase ollut Klokki, vaan järeä 9 mm:n Colt.
Larhalla ei ollut kaikki inkkarit kanootissa, hän oli mm. sahannut Coltin viritinhanan pois, jotta se ei tarttuisi kiinni koteloon, jos hän joutuu salamannopeasti vetämään. - Anonyymi
Eikö vankilassa toimikaan jengien suojelu, kun Ringo pysty sellaista tekemään?
- Anonyymi
Onko tällä Ringolla oikea nimi?
Kuinka iso ja vahva jätkä Ringo oikeasti oli? - Anonyymi
Ja jotkut vielä väittävät, että suomalaiset homot hinteliä ja heikkoja.
- Anonyymi
Kyllä kovin on Pasanen pihtiputaalta joka ampui 4 poliisia.
- Anonyymi
Kunnon luusereita kaikki tyyni.
- Anonyymi
Pelle mikä pelle koko Larha. Ampui vuodepotilaan
- Anonyymi
Kesän 1988 Kakolan karkurit Hammar, Orajärvi ja Tenhunen. Mitä tää Tenhunen oli tehnyt? Tuomion pituus?
- Anonyymi
Viddu minakin vein kerran parikiloobanaaneja kakolaan,Hammar uriti musutaa ja metsuri Huovahnainen murisi ja pieri! Orajarvi puri nuorempana Pohjoisesa poronmunia ja runkasi!
- Anonyymi
Ehei pojat kovin kaveri on vapaalla jalalla ja on mc sniper cojoten presidentti.
Perusteet seuraavat (itse kertonut ja uhonnut)
Larha ja Kanaali Koskinen veti luitaan kasaan ja olivat hiljaa kun hän konahti.
On niin vaarallinen kaveri ettei edes puolustusvoimat hyväksy häntä.
USA n merijalkaväen Eversti ,Kylmän sodanaikainen vakooja Muurmanskissa
Legioonan viidakkosodan asiantuntija vääpeli (adjutant),Bosnian sodan tarkka ampuja
Lähtee kävelemään Hämeenkatua Tampereella ja hakkaa jokaisen vastaantulijan ja poliisi
tulee vain panssari autoilla ja vaunuilla hakemaan häntä.
Opettaa ja pieree nenään linnassa istuvia mc kerhon miehiä kun ovat jääneet kiinni.
Kylmäkoskelle varattu paikka ja ottaa vankilan haltuun kun joutuu sinne.
Pistäkää paremmaksi ei ole kovempaa kaveria.
- Anonyymi
Lavastin kuolemani.
Elossa ollaan Lapissa T: Ilpo.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725064
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703775- 1313241
- 482964
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3502664- 232648
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932