vähän luxusta

hyvitykseksi

Kun nyt vihdoin pääsin TF:stä eroon, niin on ihan kiva että uusi operaattori (SL) tarjoaa hieman luxusta vanhaan verrattuna.

Saunalahti tarjoaa ilmaisen asiakaspalvelun jonne kokemukseni mukaan pääsee vajaassa 10 minuutissa. TF:n aikaan jo jonotuksesta piti maksaa.

Lisäksi saa käyttää datapalveluja rajattomasti kiinteällä kympin kuukausimaksulla. TF:n aikaan edes tärkeimmät datapalvelut ei toimineet ollenkaan.

Ja mitä tämä maksaa sitten?
Hinnat ovat täysin samat SL:lla ja TF:llä. Sauniksella vain on parempia ja halvempia palveluja perinteisten puhelujen lisäksi!

10

1399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palvelut

      oletpa oikeassa, saamme puhua 10 eur/kk niin paljon kuin lystäämme ilman mitään minuutti rajoituksia, tietenkin myös surffata. Hieno keksintö tämä push to talk toiminto.

      • käytössä

        minäkin käytän tuota push to talkia, eli saunalahden ja nokian kielellä pikayhteyttä.

        vastapuolelle tai vastapuolille saa oman sanomansa puhuttua niin että se on niillä n. sekunnin viiveellä tangentin painamisesta. eikä siitä tarvitse maksaa mitään, kun dataetu on käytössä :)

        tuon lisäksi olen tekstarit korvannut chat-viesteillä, eli nekin menee kiinteällä maksulla.

        push to talkia on jenkeissä käytetty jo vuosia, mutta suomessa vasta nyt porukka on heräämässä sen tarjoamiin etuihin. eikä niistä vähäisin ole halpa viestintä sauniksen verkossa..


      • Altermann
        käytössä kirjoitti:

        minäkin käytän tuota push to talkia, eli saunalahden ja nokian kielellä pikayhteyttä.

        vastapuolelle tai vastapuolille saa oman sanomansa puhuttua niin että se on niillä n. sekunnin viiveellä tangentin painamisesta. eikä siitä tarvitse maksaa mitään, kun dataetu on käytössä :)

        tuon lisäksi olen tekstarit korvannut chat-viesteillä, eli nekin menee kiinteällä maksulla.

        push to talkia on jenkeissä käytetty jo vuosia, mutta suomessa vasta nyt porukka on heräämässä sen tarjoamiin etuihin. eikä niistä vähäisin ole halpa viestintä sauniksen verkossa..

        Saunalahden markkinointi osasto löytänyt TF palstan...


    • Jaakko

      Pitääkö saunalahdelle odottaa niin paljon ennenku pääsee asiakaspalveluun? Olen Tele Finlandille soitellut nyt pari kertaa viikon sisällä ja ei ole tarvinnut 10 sekuntia kauempaa odottaa kun on jo vastattu, joten vaikka se on maksullinen niin eipä siitä vararikkoon mene ja kun kerta vastaavat noin nopeasti niin mikäs sen mukavampaa meidän asiakkaiden kannalta.

      • Kunpa...

        Kunpa se tosiaankin olisi noin.....

        ....ex-telefinland......


      • tyytyväinen=)

        soitin just perjantaina aspaan siin kolmen maissa ja mun ei tartenu varttua kanssa ku joku vajaa puol minsaa!

        et ei haittaa mitään vaikka aspa on maksullinen ja eipähän sinne tarvii soitella kovin usein=)


      • möskin
        tyytyväinen=) kirjoitti:

        soitin just perjantaina aspaan siin kolmen maissa ja mun ei tartenu varttua kanssa ku joku vajaa puol minsaa!

        et ei haittaa mitään vaikka aspa on maksullinen ja eipähän sinne tarvii soitella kovin usein=)

        Minun on yhden ainuan kerran tarvinnut soitta aspaan ja alle kymmenen sekuntia tarvinnut odottaa et pääsee asian hoitamaan. Pieni aikahan se tuo kymmenisen sekuntia on, ainakin minun mielestä


      • HärmänJätkä
        Kunpa... kirjoitti:

        Kunpa se tosiaankin olisi noin.....

        ....ex-telefinland......

        Syksyllä soitin TeleFinlandin aiakaspalveluun ja sain odottaa jonkun 50 minuuttia. Viimmekuussa soitin laskun virheestä. Asennoiduin heti, että tässä nyt ollaan luuri päässä seuraavan tunnin tai kaksi. Melkein säikähdin, kun tyttö siellä vastasi jo noin minuutin päästä.
        He myös vastaavat sinne lähetettyihin maileihin ihan mukavasti. Tekstiviestilläkin voi pistää sinne kysymyksiä.


      • Itsekin huomannut
        tyytyväinen=) kirjoitti:

        soitin just perjantaina aspaan siin kolmen maissa ja mun ei tartenu varttua kanssa ku joku vajaa puol minsaa!

        et ei haittaa mitään vaikka aspa on maksullinen ja eipähän sinne tarvii soitella kovin usein=)

        http://www.tele.fi/jonoaikatiedote.php
        Pitää ilmeisesti aika hyvin paikkansa:)


      • altermann

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe