Onko missään sivulla tietoa salkkareitten näyttelijöistä, esim. Silja, Aleksi, Miia??
Salkkareitten näyttelijät
11
1992
Vastaukset
- Hoitajamies.................
Silja, Aleksi ja Miia ovat roolihahmoja, eivät näyttelijöitä!!! Yritähän nyt palautua maanpinnalle ja erottaa fiktio faktasta!!!
- moniko niistä
Moniko niistä oikeasti on koulutukseltaan NÄYTTELIJÄ?!? Ei kovin moni.
Niiden kohdalla olis ehkä osuvampaa puhua 'esiintyjistä'.
- janskuli
moi salkkarit on kivoija ja haluan osalistua salkkareiden näytteliääksi on tyttö on ja niemi olen 9vuotta toivoin että vastaatte
- haluun
Näyttelin 60-luvun alun joulujuhlassa joulu-
kuusta. Monien mielestä melko hyvin, tosin kaaduin lopulta jännityksestä. Viime vuosina avioiduttuani olen oppinut pitämään silmät kauhun
laajentamina ja suun apposen selällään ilmaisemaan "mitä nyt taas" kysymystä. Totta puhuen niin heikkoja roolisuorituksia kuin ko.
sarjassa en ole kohdannut IKINÄ EN MISSÄÄN, jopa
70-luvun KUNG FU- näytteljät pystyivät parem-
paan eikä se ole paljon. - ja kuuluu
haluun kirjoitti:
kuusta. Monien mielestä melko hyvin, tosin kaaduin lopulta jännityksestä. Viime vuosina avioiduttuani olen oppinut pitämään silmät kauhun
laajentamina ja suun apposen selällään ilmaisemaan "mitä nyt taas" kysymystä. Totta puhuen niin heikkoja roolisuorituksia kuin ko.
paan eikä se ole paljon.Aivan ja siinä on jopa "oikeita" näyttelijöitäkin mukana niin nyt kuin aikaisemminkin.
- arvostelija
haluun kirjoitti:
paan eikä se ole paljon.Ei Salkkari "näyttelijät" edes ole näyttelijöitä oikeasti, ainakaan ei näytä siltä, kun eivät osaa näytellä luontevasti yksikään, paitsi ehkä vanhimmat esiintyjät.
Niin huonoa esiintymistä en ole nähnyt missään muussa sarjassa tai elokuvassa. - Inkata
arvostelija kirjoitti:
Ei Salkkari "näyttelijät" edes ole näyttelijöitä oikeasti, ainakaan ei näytä siltä, kun eivät osaa näytellä luontevasti yksikään, paitsi ehkä vanhimmat esiintyjät.
Niin huonoa esiintymistä en ole nähnyt missään muussa sarjassa tai elokuvassa.Tämä on tätä suomalaista pönötystä. Kyllähän ulkokuvissa olisi menoa. Ne on vaan niin kalliita tehdä.
- -BimBoO-
salkkareista tietoa löytyy vain ja ainoastaan salkkareitten sivustoilta!joka on se ainoa oikea www.mtv3.fi/salatutelamat
eli ei muuta kuin etsimään ja uneksimaan :PP- -rinsessa-.
ei kyllä mitään oikeita näytteliöitä..ei minkäänlaista koulutusta ammittiin ynnä muuta!!
- Hassu
Teemu Lehtilään, aivan loistava Aaron roolissa! Ihan sydän pamppailee aina, kun hän hyppää ruutuun. Lehtilä on ainakin ammattinäyttelijä (NÄTY 1985-89) ja on esiintynyt useissa tv-sarjoissa ja ainakin tunnetaan elokuvasta Häjyt nimismiehen roolista.
Siis aivan hulluna häneen olen ollut jo kolmatta kuukautta!- Joo
Mä vihaan miten se levittelee niitä käsiään. Ällöttävä tyyppi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944