paljon nostatte penkistä??

joku vaan

Moi kaikille olen 16 vuotias ja nostan penkistä vain 60 kiloa :) aika vähän paljon te muut nuoret nostatte penkistä

ps:ja sanokaa myös ikänne??

156

10958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgh

      80kg menee tällä hetkellä. 18v.

    • mmm

      Nostin 16-vuotiaana 2x160 kg, 18-vuotiaana 3x180 ja alle 20-vuotiaana jo sarjaa 200 kg:llä. Ja loppuja ei kannata mainita kun ette kuitenkaan usko. Mitaleja aika korkealta tasolta. Nyt ikää jo selvästi enemmän.

      • lhsfdkjhsflkjghk

        tänne sitte vielä kirjottelet...tää on nuorten palsta!!!VITUN PEDOFIILI JA PIKKUPERSEEN JAHTAAJA!!!!


      • apteekki.

        No sittenhän sun täytyy olla kävelevä apteekki, täynnä hormoneja.


    • keskiverto?

      30kg, olis itseasiassa ehkä vielä viis lisäkiloakin noussut.

      • .....

        70kg ja olen tyttö 15 v
        kaikki ei tota usko mut totta se on


      • jakewild

        ...joka on tyttö nosti 35kg ekalla kertaa. Taitaapi olla aika normi tulos.


      • killekolli
        jakewild kirjoitti:

        ...joka on tyttö nosti 35kg ekalla kertaa. Taitaapi olla aika normi tulos.

        Nostin 8 vuotiaana 89345 kiloa kaappikellon päältä, nykyään nousee niin saatanan paljon että huh huh


      • nosta!
        ..... kirjoitti:

        70kg ja olen tyttö 15 v
        kaikki ei tota usko mut totta se on

        Mitä?


      • n20

        ryhmää kuin minä...mutta itseltä ei edes tanko nouse...en sitten tiedä yritinkö kunnolla vai en:)


      • jagez
        ..... kirjoitti:

        70kg ja olen tyttö 15 v
        kaikki ei tota usko mut totta se on

        mun tyttöystäväki nostaa enemmän ja se on heikko ku mikä, mä oon 16v ja nostan 120kg, mun tyttöystävä on 15 ja nostaa 80kg:D:D


      • Anonyymi
        ..... kirjoitti:

        70kg ja olen tyttö 15 v
        kaikki ei tota usko mut totta se on

        hyvä suoritus!


    • karju87

      210kg ja ikää 17. painoa n.115kg.
      toi on ihan kisoissa nostettu.

      • ..niin..

        ..sitten oot vähintään 18v


      • gftg
        ..niin.. kirjoitti:

        ..sitten oot vähintään 18v

        87 voi olla 17 jos ei ole vielä täyttänyt, melkein 1kk aikaa..


    • ja nostan

      penkiltä vaan noin 42-46kg. Eli parannettavaa todella olisi. Onneksi löytyy penkki himasta niin voi nostella millon huvittaa.

      • Ja nostan

        72,5kg


    • ..95 kg..

      ..jos otetaan 30 kiloo pois :)

      ja massaa 18 ja ikä 60 vai olikse toisinpäi

    • Boddu

      16v pituus 175 ja paino 65
      penkistä nousee 75kg

    • PontevaPalle

      105kg lähti viimeksi salilla, mun ennätykseni. Kun mun yks hullu kaveri pisti mulle 25kg liikaa painoo ni nous silti onneks =) Tarkotus oli nostaa vaan 80kg eikä kahtakytä viittä siihen lisättynä. Teki mieli lyyä sitä jätkää mutta kädet oli nii turtana ku sain sen nouseen ja muutenki olin tyytyväinen uuteen enkaan ni en raaskinu lyyä sitä, mutta hullu se silti oli!! olis kyllä ansainnu löyöytyksen. Ois voinu mennä ttu henki siinä! Ei oo mitää maailman turvallisinta hommaa toi penkkipunnerrus. Oon nähny ku yhellä aika köriläällä/pönäkällä kaverilla jysähti 100kg tanko suoraa rintakehää puoliks ja puoliks vatsanseudulle. Ai saamari se uppos ja kaveri kiidätettii sairaalaa!! En siks kauheen usein sitä harrasta. Enemmän nostelenkin käsipainoja ja käytän muota laitteita.
      Muita onnettomuuksia on ollu että jalkaprässin turvapaöat on pettänyt kun yks tyyppi oli siinä jalat sen laitteen alla, eli se putos suoraa sen rintakesää mut onneks se onnistu saamaa ees vähän käsillä vastaan. Sairaalakuntoon meni hänkin.

      PS. Olkaa siis varovaisia kuntosalilla ja käyttäkää voiman rinnalla myöskin järkeä ja pitäkää silmänne auki. :l

    • nousee!!

      Nostelen itse tehtyjä painoja. Ei ole varaa käydä saleilla. Joten rautakanki on tankona ja zetorin etupainot päissä.

      Pääasia että rauta nousee ja itse tykkää nostella.

      t: Lato

    • neiti

      45 kg nousee.. :D 15v ja tyttö siis

    • Kyllä lähtee!

      Mulla nousee justiisa se 80kg. Juuri täytin 15v ja painoa on 65kg.

    • RunnerGirl

      60kg viime talvena
      Tällä hetkellä vois nousta ehkä 55kg.
      Ikää on 17v. ja tyttö oon.

    • 55 kiloo.

      Mä en oo ite kokeillu mut mun faija, 39 v, nostaa 55 kiloo yhen kerran ja 50 kilolla se jaksaa viis nostoo. Eikä oo ees mikää pieni mies.

      • herrajumala

        olen 14v poika ja nosta 50kg 10kertaa :D


      • Anonyymi
        herrajumala kirjoitti:

        olen 14v poika ja nosta 50kg 10kertaa :D

        Sain 11v penkistä 70kg


    • jea

      ikä 17 paino n. 65kg pituus 182cm.
      nyt nousee varmaan joku 85kg ennätys on 92.5kg

      • penkki

        noista oli kyl varmaa 1/3 täyttä paskaa. Ite 15, 62kg, 70kg penkistä


      • jay
        penkki kirjoitti:

        noista oli kyl varmaa 1/3 täyttä paskaa. Ite 15, 62kg, 70kg penkistä

        ikä 17,paino 71kg,pp tulos=102.5kg
        ens kesäks 120kg...
        reenannu kunnol vast 3kk


    • BellaBambina

      mie en jaksa luulta vasti nostaa ees sitä tankoa mutta jalka prässissä nousee 70kg helposti.
      niin että aika toispuoleisesti on nää mun lihakset kasvanu :D

      • khgkhkhg

        oon 15v. ja nostan penkistä 60kg ja jalkaprässistä menee ainakin 120kg(en oo kokeillut enempää.
        Pituuteni on 186cm ja paino 94kg


      • nousee
        khgkhkhg kirjoitti:

        oon 15v. ja nostan penkistä 60kg ja jalkaprässistä menee ainakin 120kg(en oo kokeillut enempää.
        Pituuteni on 186cm ja paino 94kg

        n. 42.5kg oon 14v tyttö ja painan 55kg
        Oma paino pitäis kyll saada nostettuun jos treenaisin vähän enemmän


    • joku

      minä nostan penkistä 80kg ja olen 14-vuotias poika
      ja painan noin 60kg en tiedä mutta mun koulusta ei
      kukaan 14-vuotias oo nostanut niin paljon penkistä.

      • Rikukiri9nidol

        Itae olen 13v ja nostan 30-40kg penkistä sain eilen painot :)


      • Anonyymi

        Mä sain 12v saman verran ja 13v 100kg


    • vanha on

      ketju mut en voinu ol repeemättä tota 210kg/17v....
      aika märät unet on pojilla..

    • 18-vuotias poika

      Ja 20 kg nousee penkistä, aivan oikeasti. Eikä tuo tulos sitten muuten ole edes munikäisissä pojissa meidän kaupunkimme heikoin.

      • ASADFGHNDSFA

        Tosimiehet nostaa tililtä


      • Juujoojustjaa
        ASADFGHNDSFA kirjoitti:

        Tosimiehet nostaa tililtä

        15v poika, 12 kiloo nousee. Ihan tosissaan olen, en ole läski tai mitään mutta hirveen alipainoinen. Kädet on ihan spagettia.


      • tyttö 98
        Juujoojustjaa kirjoitti:

        15v poika, 12 kiloo nousee. Ihan tosissaan olen, en ole läski tai mitään mutta hirveen alipainoinen. Kädet on ihan spagettia.

        Mä nostan 60-65 kg. Pituutta löytyy 164cm ja painan 49-51.(oon siis tyttö)


      • jotenkin tuntuu
        tyttö 98 kirjoitti:

        Mä nostan 60-65 kg. Pituutta löytyy 164cm ja painan 49-51.(oon siis tyttö)

        että valehtelet, ellet sitten ole joku himonostaja tai kilpavoimailija.


    • gulgulgulgulggg

      Kauheita tuloksia. Mä oon 16v poika ja sain just just 35kg... -.-'

      • et edes puolet

        näistä on totta?
        eheei kyllä näillä skideillä on tarve vaan kasvattaa pixelikyrpää... en kyl tiedä mitä se hyödyttää


      • vieras92
        et edes puolet kirjoitti:

        näistä on totta?
        eheei kyllä näillä skideillä on tarve vaan kasvattaa pixelikyrpää... en kyl tiedä mitä se hyödyttää

        Itse nostan 108 kg penkiltä ja painan 82 kiloa, olen 17 vuotias. Ens syksynä olis tarkotus saada penkiltä nostettua 115 kiloa.


      • Anonyymi

        Mul meni toi 9v


    • fasfd

      semmoset 100kg just ja just. ja ikää on 16v

      • Anonyymi

        Itelleni semmoset 100kg meni 13v


    • jou!!

      oon kovis suomi24 käyttäjä oon vittu viistoist nousee ainaki 250 penkist, ihan kisois nostin jou, vittu et oon kova jätkä, kaikki vittu ihailee mua nyt


      VITTU VITTU

      • aika huono oon

        No tyttö oon, 167cm ja 46kg, hyvä jos jaksaisin nostaa ees tankoo. Olin jo sen kaa pulassa :S


      • aika huono oon
        aika huono oon kirjoitti:

        No tyttö oon, 167cm ja 46kg, hyvä jos jaksaisin nostaa ees tankoo. Olin jo sen kaa pulassa :S

        ja ainiin ikää on 15 vuotta


      • tosipenkkaaja

        Mä kuule nostan penkistä vaikka meidän yli 1000 kg painavan auton, että revippä siitä. :)


    • fghjkiloöä

      Muistaakseni kun yläasteella oltiin koulun liikuntatunnilla kuntosalilla niin vahvimmatkin nosti jotain about 60 kg:n tuloksia ja tekivät sarjaa vissiin 50:llä? Yksi isokokoisempi kaveri jolla pituulla oli pitkälti yli kaksi metriä jaksoi nostaa 80 kg ysillä. Tollaset jutut on aika varmuudella paskaa että jotkut 14-vuotiaat yleensä nostelis jotain tyyliin 70-100 kg. Puhumattakaan että 15-vuotias tyttö nostaa 70 kg!!! Varmaan on salimiehillä housut märkinä tuon näyn jälkeen! Että älkääs nyt ihan mitä tahansa paskaa syöttäkö. Suurin osa teineistä käy salilla muutaman kerran vuodessa kokeilemassa jos se penkki olisi vaikka vähän noussut pubertaalisen kehityksen edistyessä. Tekniikan puhtaudesta, millä teinitohlopit kyseisen liikkeen tekevät ei tarvitse sen enempää edes mainita...

      • sdssdssdsdsdds

        Nostan nosturilla 20tonnia penksitä eikä tunnu missään.


    • fjaijfasjdga

      Ikää oli itellä 17v ja penkistä menee se aika hikisesti 70kg....

    • seepraasi

      oon 13,5 omaa painoa on sen 80kg ja pituutta jonku 185cm(vaik ei kysytty), mut kyl joku vuosi sitten nous sen 70kg

    • habaperse

      nousee ainaki perse ;) oon -95 :D

      • fraf

        Et 15v muijat tääl nostaa 80kg, tai 49kg painava nostaa 60-65kg.. juujuu, mitä paskaa tänne syötetään :D
        Oon 15v, painan 62-63, penkkaan vaan 52.5-55kg..e


      • cwcwcdw
        fraf kirjoitti:

        Et 15v muijat tääl nostaa 80kg, tai 49kg painava nostaa 60-65kg.. juujuu, mitä paskaa tänne syötetään :D
        Oon 15v, painan 62-63, penkkaan vaan 52.5-55kg..e

        mä oon 12 ja nostan penkistä hikiseen 198 kg..viimeks meni vaan 198 kg.alotin 6 vuotiaan ja meni 95 kg..


      • ff
        cwcwcdw kirjoitti:

        mä oon 12 ja nostan penkistä hikiseen 198 kg..viimeks meni vaan 198 kg.alotin 6 vuotiaan ja meni 95 kg..

        Ei helvetti miks tänne foorumille ei osata vastata kunnolla vaan pitää tyyliin "oon 5v ja nosrtaadn aninakina 6000ikg penkgits""!! tai "mul on dsemon dne derbi äXreis ja se kulkee ianakiaa 900km/h"

        Niin siis itse olen käynyt pari kk salilla ja penkista 65kg ja 15 ikää.


      • j
        ff kirjoitti:

        Ei helvetti miks tänne foorumille ei osata vastata kunnolla vaan pitää tyyliin "oon 5v ja nosrtaadn aninakina 6000ikg penkgits""!! tai "mul on dsemon dne derbi äXreis ja se kulkee ianakiaa 900km/h"

        Niin siis itse olen käynyt pari kk salilla ja penkista 65kg ja 15 ikää.

        Niin ja yks mun kaveri joka on hyvässä kunnossa , nostaa 85kg. Ja se on tosi kun vesi kun ite oon varmistannu. Toinen kaveri sai 80kg.


      • Anonyymi
        fraf kirjoitti:

        Et 15v muijat tääl nostaa 80kg, tai 49kg painava nostaa 60-65kg.. juujuu, mitä paskaa tänne syötetään :D
        Oon 15v, painan 62-63, penkkaan vaan 52.5-55kg..e

        Oon poika painoin 45kg ja sain penkistä 70kg


    • punttipoika 24

      Itse saan penkistä 60 kg. ikää on 15 vuotta ja painoa 58 kiloa. Saleilla olen käynyt vuoden verran. Olen kuitenkin treenannut kotona muutaman vuoden, ennenkuin aloitin salitreenin.

    • en ole kokeillut

      En tiedä, kun en oo koskaan kokeillu. Hauiksen ympärysmitta on vain hieman yli 20 cm ja poika olen. Sanottaisko, että kyllä varmaan se 20 kg nousee, enempää en uskalla luvata.

      • asasdsfcxxxxxxxxxx

        joka päivä.


      • gdgddgdg
        asasdsfcxxxxxxxxxx kirjoitti:

        joka päivä.

        15v 70kiloo rautaa nousee ilmaan yhdellä kädellä kahdella sitten tuplasti enemmän laskekaas siit

        painan 30 30kiloo


    • ---

      ja 13 oon

      • .

        Voi luoja... ei sillä ole mitään väliä paljon nosta penkistä :D taino on sitten jos tavoite on nostaa niin paljon penkistä kuin pystyy. Mutta ei se ole niinkuin yleisesti luullaan joku miehisyyden mitta tai peniksen jatke. Mutta jos tosiaan on tavoitteena nostaa niin paljon kuin mahollista niin sittenhän sitä kannattaa vertailla jne.
        Itse treenaan penkistä en ole maksimia edes kokenut koska se keho ja terveys on pääasia minulla eikä se paljon nousee joten en pidä mitään päätä huimaavaa painoa tangossa. Sen verran että se tuntuu monen toiston jälkeen kropassa.


    • Voimamies Minäkin

      ...aina, kun nousen seisomaan.

      • nkjnbnbn

        Ei se penkki mikään miehuuden mittari ole...
        oma tulos 6x85kg. maksimeita en koita.


    • Aapuuva!

      Uuuhgg! Onko kukaan nähny näitä pissiksistä jotka on jotain 163/49 ja nostaa yli 60kg penkistä...!? Moniko jätkä on joutunut tekemisiin sellasien kanssa? Jos niitä on olemassa, empä haluais mitellä voimia!!

    • tonniäijä

      Vittu minä nostan nosturilla penkistä monia tonneja.!!!!
      ja tilitä tulee kans nostettua kymppitonneja

    • Noloo

      Jätkät ei pysty kertoo jos tyttö on nostanu seinää vasten! :D

    • villeparas_

      Ite oon 14v poika, pituutta 174cm, painoa 63 kg ja penkistä 60kg 10 kertaa. Oon kyllä reenannu jo puolen vuoden ajan, eli en kyllä tiedä onko toi niin suuri saavutus mutta parempi sekin ku ei mitää, ku jotkut tyypit miun luokalta saa juuri ja juuri tangon nostettua :D

      • Anonyymi

        Mul meni toi 11vv pituutta oli 155 ja painoa 45


    • Mihin jäitte tytöt?

      Siinä on tytöille tavoitetta! Omalla painolla 10 toistoa :) Tehkää peräs!

    • jonttuP

      oon 12v ja melkeen 160 cm oona aika pitkä mut penkistä nousee ainaki 50kg mun nimi on joonas ja asun naantalis

      • jonttuP

        ja lisäykseks painan 52 kiloo ja mul on iso veli ja juon coca colaa joka viikon loppu


      • Salor

        ooks jonkku


      • Salor
        Salor kirjoitti:

        ooks jonkku

        joonas suojanen


    • Millaset tulokset?

      21v nainen 172cm 62kg. Penkki 60kg, 40kg yli 10 toistoa. 25 miesten etunojaa, 100 vatsalihasta.... Pärjääkö noilla perusjätkille? :)

    • tfyru

      ainakin itsesi kokoisille ja treenaamattomille pulliaisille. itse olen samanikäinen ja kokoinen mies ja tulokset vastaavat suunnilleen omiani.

    • ränttätää

      16v tyttö,167cm 70 kg. penkki 50kg, kyykky 40kg tanko, 28 miesten punnerrusta ja 6 leuanvetoa :D

    • vahvamiäs

      poika 17 vuotta 45 kiloa. Nostan jotain 25kg penkistä ja 6 etunojapunnerrusta

    • hattunen j.

      20kg nousee. Olen joskus 20v.

    • n n a

      Nainen 22v 160/47. 50kg penkistä 35 etunojapunnerrusta 140kg jalkaprässistä

    • swwweeeet sixteen

      50 menee hikisesti, en treenaa penkkiä.
      Totta hemmetissä menis enemmänkin jos treenaisin!

    • repesorsa

      olen 14v poika paino on 80kg ja penkistä nousee 95kg koht sata :D 2 vuotta treeniä takana.

    • joku läski

      14v penkistä nousee 75kg

    • tyttö98

      oon 13v tyttö ja nostan 80kg penkist:D

    • bodari 13v

      oon 13v poika ja nostan penkist 55-60kg en oo treenannu yhtään .

    • nojooniin

      Itse olen 14v ja penkistä 80kg
      salilla käyny jo 7kk
      Alotin niin nous joku 50 vaa mut ei se penkki mitää merkkkaa.
      miehestä mittaa niin että alasti aavikolle ,siel sit mitataa kumpi on kovee..ilman kättä pidempiä.

    • m17

      Sukupuoli: Mies
      Ikä: 17
      Pituus: 194
      Paino: 73
      Nostan penkistä 60kg.

    • nojoniin

      huhhuh,itse painan 60kg pituus 173 penkki 80kg ikä 14

    • tyyli vapaa!!!!

      Tänään viimmeksi nostin töissä penkistä 4800kg..... (siltanosturilla), mutta tässähän ei ole kielletty käyttämästä apuvälineitä joten minä nostan eniten, kuka on kinkgi hä???

    • punttiemeliina

      Olen 18v 155/55 tyttö ja teen yleensä 3x sarjoja 70 kilolla. Lyhyillä on helpompaa

    • thisistrue

      OON 13 VUOTIAS TYTTÖ JA NOSTIN KERRAN HUVIKSEEN. SAIN SITTE 24KG: O

    • :DDDD

      30kg 13v poika

    • sssssss2

      Oon ihan jumalattoman alipainonen mut nostan enemmän kun 3 ylipainosta kaveria -.-

    • TyttövainJT

      Semmoset 50-60 kg. Tyttö olen ja ikää löytyy 14 vuotta...

    • 1992

      19v poika, 115kg

    • James-95

      8/10 näistä kommenteista kusettaa tai on tehnyt liikkeen väärin.

    • T6MMKi8SL OK?

      65kg, olen 14

    • ;DD

      15v pituutta 175cm painoa 80kg ja penkistä 50kg

    • ja varmasti

      Joo mulla on ennätys 142,5 kg ja painan 75 kg leukaa on vetänyt 33 kertaa olen mies ja täysi-ikäinen.

    • Erektiohäiriö

      Riippuu erektion kulmasta asteina.

    • 12312gpq35

      300kg perseeni penkistä

    • Kova Poika

      Kaksi jottakiloa, eli siis 2 000 000 000 000 000 000 000 000 kiloa. Pistäkääpä, siimat, paremmaksi!

    • Aber Erno

      Hahhah. Ihme siimoja koko palsta täynnä. penkistä nousee 190kg ja ikää on liian vähän leijonan ostamiseen.

      • penkkaaja69

        homo sää olet


    • SHAMEFULBASTARDS
    • joku

      14v ja 75kg nousee penkistä.

    • 17v

      75Kg

    • 15v

      15 v ja nousee 90kg penkist.

    • truestoryyyyyyyyyy

      oma perseeni

    • Minä vain.

      14v ja 55kg. Enpähän pahemmin käy salilla.

    • eyrtrttrruwru

      nousee 62.5

    • sollisti123

      viimeks kun testasin niin meni sen 73kg penkistä, oon 14v. poika, paino on 69,0 : P

    • fghsfgh

      oman perseen

    • hmmhm

      Oon 14v-164cm -50kg

      • hmmhmhmhm

        painoa 60kg


    • Not that strong

      18v poika, 60kg :3

    • Ballad

      Viime viikolla meni ennätys rikki, elikkäs 100kg. Salilla käyty noin 2-3v.
      Ikää löytyy 20

    • male292929292992

      29v

      oma paino 120kg
      penkki225 kg
      penis 18 cm

    • gj''kgr

      2x 100 kg käsipainoilla teen sarjaa.

    • heikko

      15v

      oma paino 105kg
      pituus 190cm
      penkki 50 kg

    • ossi98

      100kg poika oon ja 14v

    • 1ijijew

      17v ja 120kg nousee.

    • pienimies1

      Oon 14 v paino 53 kg pituus 160 ja nousee 65

    • SaatananApina

      Itelläni nousee 2grammaa
      Suurin osa täällä on jotain vitun nörttejä jotka valehtelee kaiken.
      Kaikki muuten vaan joo juu nousee 60 tästä oon 14.
      Oon tyytö ja nostan 100kg oolloool.
      Nousee housuissa samalla kun nostelen 2000kg painoi.
      Sellasta täällä

    • Luikut

      Teil kaikil nousee maksimissaa oma perse penkilt huonol tsägäl ei ees sitä

    • gbgfvcc

      18 v
      78,5 kg
      Tänään nostin 80 kg ensimmäisellä penkkinosto kerrallani ikinä. Todiste siitä että pelkästään kehonpainolla punnertamalla voi parantaa penkkiä.

      • gbgfvcc

        Nykyään painan 90kg ja penkki 120kg


    • lasse

      oon 7 vuotias ja nostan penkissä 127.5 ja ite painan 98 kiloo. oon nostanu jos 5 vuotta.

    • Make Kalliomäki

      94.3 Kilogrammaa ja olen 14-vuotias, 171senttimetriäpitkä ja painan 62.4kilogrammaa.

    • MrDuckomfg

      Mun isäpuoli nosti 285 kg 29 vuotiaana ja oli suomen 3 paras ;) Nyt se sano et se treenauttaa mut suomen parhaaks xD

    • sun mutsi

      oon 13v ja 160cm ja 30kg ja nostan 115kg

    • Sexybodybuilder69

      oon 15v
      193cm
      115kg
      penkistä nousee 140kg

    • VEREHIERTO

      ikää 15
      painan 60
      nostan 80

    • ipf

      Tyttö, ikä 14 v. ja penkkipunnerruksessa kisatulos 92,5 kg raakana, 3-0 tuomariäänin hyväksytty nosto, kapealla otteella vieläpä. Olin yleisön joukossa eilen SM-kisoissa ihmettelemässä.

    • jjuu

      15v poika

      penkistä nousee 30kg

      ja painoo on 40kg

    • Roinatan&MattiJuhani

      17v harrastanut noin 10kk salia ja 100-105 menee ja pituus 172 ja paino 73kg.

    • no tota itse olen 14 vuotias ja kohta 15 ja nosta penkistä 50 kg :)

    • ---------

      oon 17 ja nostan 100kg kaks kertaa painoa on kyllä itelläki 90....

    • Penkin-nostaja

      14-vuotias poika, 70Kg ja 35 Kg nousee penkistä 5 kertaa.
      Joten en ole mikään hyvä penkin nostaja :)

    • Anonyymi

      Ite oon 14v poika penkistä nousee tasan 50 treenannu oon nyt 3vk tätä ennen oon aina sillon tällön tehny mutta oikeesti toimiva vinkki: jos haluatte nostaa penkki tulosta 15-20kg tehkää normaaleja etunoja punnerruksia ne kehittää! siinä kohtaa kun saatte noin 40-50 punnerrusta Lupaan että vähintään 10kg paranee penkissä testatkaa ja palatkaa kertoon toimiko!

    • Anonyymi

      Ite oon 11-vuotias ja nostan penkistä 38 kg

    • Anonyymi

      14v 45kg

    • Anonyymi

      Joo olen käynyt noin 1.5vuotta salilla aloitellessani nostin niukasti 13vuotiaana 45kg mutta nyt 14v jouluna penkistä nousee 65kg! ja poika olen tavoite 16v mennessä 80kg!!!!

    • Anonyymi

      15v pituus 174 painan 78 nousee 64 kg 2 kertaa

    • Anonyymi

      14v,paino 79,pituus 187 ja penkistä menee 80 7kertaa helposti

    • Anonyymi

      ite olen 14-vuotias ja penkistä nousee 65kg

    • Anonyymi

      90kg ja oon 14v

    • Anonyymi

      Oon 09 ja saan hyvällä tekniikalla 90 kg kun painan 72kg

    • Anonyymi

      92kg nousee muutaman kerran, enempää en ole vielä ainakaan kokeillut. 95kg tai ylikin nousisi varmaan kerran ainakin.
      Painan 87kg ja olen pari vuotta käynyt salilla säännöllisesti. Ihan kuntoilun itsensä vuoksi, mutta onhan se kiva, kun voimaakin on tullut lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe