Jos ei keksi mitään muuta tapaa hauskuuttaa itseään, niin kannattaa soittaa TF:n ilmaiseen tilausnumeroon 0800144844 ja tiedustella moderneista palveluista.
Itse soitin niille ja tiedustelin liittymää, jossa push to talk toimisi ja myyjä oli ihan ihmeissään. Soitti kahteen eri paikkaan ja lopulta myönsi ettei tajua mistä on kyse :)
Käski soittamaan heidän asiakaspalveluunsa..
No, tiesinhän minä jo puhelun alussa että uudet palvelut ei TF:llä toimi, mutta ajattelin asian varmistaa..
Ilmaista kivaa
5
1589
Vastaukset
- slh
Onpa harvinaista, että tilauspalvelun myyjä on yleensä selvittänyt asiaasi. Sehän ei kuulu hänen toimenkuvaan. Olet saanut todella hyvää asiakaspalvelua ja viitsit edes kirjoittaa siitä.
Ruusuja tilauspalvelun myyjälle! - kuningas1980
tuli tossa mieleen että TF:llä taitaa olla ainoana ilmainen tilausnumero....ainakin Saunalahdella on maksullinen palvelunumero,samoin kolumbuksella,elisalla,dnalla.....xS
- hämäystä
Vai on oikein ilmainen tilauspalvelu!
Jos sitten joku erehtyy tilaamaan, onkin sitten käytössä suomen ainut maksullinen asiakaspalvelu, joka muilla on ilmaista.
Onneksi on yksi rehellinenkin yrittäjä operaattoreiden joukossa, elämä on. - viisaus
hämäystä kirjoitti:
Vai on oikein ilmainen tilauspalvelu!
Jos sitten joku erehtyy tilaamaan, onkin sitten käytössä suomen ainut maksullinen asiakaspalvelu, joka muilla on ilmaista.
Onneksi on yksi rehellinenkin yrittäjä operaattoreiden joukossa, elämä on.mitäs rehellistä siinä on, kun laskutus ja kuuluvuus pettää jatkuvasti. Elämä oli ja se pikkupeikolta meni.
- Minde
On sullakin huvit. Taitaa olla elämä tylsää? Mulla ei ainakaan oo aika ja energiaa tuhlata aikaa moiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390