V*TUTTAAAAAAAAAAAA

Mari*'*

Tosi siistiä, juuri siinä ihQteini-iässä oleva pikkusiskoni tunkee joka paikkaan missä minä olen: leireille! Koulun kursseille! Harrastuksiin! Ja vittu mulla alkaa mennä hermot aika vauhdilla...Haluaisin vaan välillä olla rauhassa vaikka nyt harrastuksissa, omien kavereiden kanssa, ilman koko ajan jotain siskoa. Mutta kun se änkeää kaikkialle, vietin pari vuotta sitten elämäni onnellisinta aikaa kun se vielä oli OMIEN kavereidensa kanssa (ei se siis nytkään minun kavereita vie mutta ku ärsyttää ku se vetää koko sen teinilauman matkassaan ja ite on ihan samanlainen). V*TTTTTTTTTUUUUUUU!!! :D

Mitä mie oikein teen, ei oo mitään hauskaa enää noissakaan leireissä...

6

1033

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tare

sano sille että hanki oma elämä, mua seuraamalla/matkimala sä et saa omaa elämää.

• mari*'*

Oon sanonu jo semmoset 17 kertaa parin viikon sisällä mut luuletko että se uskoo, sehän vaan innostuu siitä ja alottaa sen että "hei älä puutu mun asioihin". Raivostuttavaa.

• Nanico2003
        mari*'* kirjoitti:

Oon sanonu jo semmoset 17 kertaa parin viikon sisällä mut luuletko että se uskoo, sehän vaan innostuu siitä ja alottaa sen että "hei älä puutu mun asioihin". Raivostuttavaa.

mulla on samanlainen pikku veli, vedät ditä turpaan vaan ja sanot: "alkaa vitu*aa toi sun iso kärsäs."
        sitten menet jonnekkin ja kokeilet seuraako se, lupaan ettei seuraa, ei anakaan mun atapauksessa mutta mulla on kyllä veli eikä sisko.

• teini-iassa...

... Loppujen lopuksi, pikkusiskoja, -veljia yms. pitaa vain kestaa. Koita keksia jotain sellaista mita voisitte tehda yhdessa, mutta sellaista josta sakin jotenkin nauttisit. Varmasti loydat.
      Siskosi vain valittaa ja luultavasti myos ihailee sinua, ja siksi haluaa olla vierellasi.
      Sano hanelle etta on asioita joihin han ei nyt vain yksinkertaisesti voi tulla. Ja sitten aina jollain tapaa paaset hanesta eroon. Mutta muista eka sanoa ettet halua sita sun seuraan, ettet vaan katoa.
      Joudut kumminkin asumaan kauan samassa talossa etka paase siita niin helposti eroon, parasta vaan totuttautua.

• Isosisko

Joo pikkuveljeni on lörppä ja se rakastuu kaikkiin mun kavereihin!!Ja sitte ku veli siinä vähän aikaa heittää läppää ni kyllä kamut ki siitä kiinnostuu ja MÄ jään ihan ulkopuoliseks..No ainkin se tulee mun kavereitten kanssa toimeen,mut hiukka ärsyttää ku VELI vie kamut veli sentään on 4 vuotta nuorempi!!!

• tyttöviistoista

täysin ymmärrän sua! mut silti rakastaa siskoonsa, mut siis vittu välil menee hermo ku sit omaaki rauhaa tarvii, mut sisko ei näytä tajuavansa sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe