Luokkasormus on tapa kerätä lasten vanhempien rahat.
Ei sillä ole mitään merkitystä. Itse olin iloinen kun pääsin luokkakavereista eroon. Ei niitä viitsi
muistella.
Luokkasormus
12
3970
Vastaukset
- Repe
olet käyttänyt ennenkin.
- hah
vanhempien rahat ja hah.. no kyllä siinäkin on perää mutta on olemassa myös muita jotka ehkä haluavat luokkasormukset joillekkin koulukaverit ja se aika koulussa on ollut elämän parasta aikaa... tottakai koulua pitää muistella ja niin hyviä kuin pahojakin muistoja pitää olla, sillä ilman niitä ei valmistaudu elämään. Ja sitten niillä vanhoilla päivillä kun ajattelet että kukaan ei muista sinua niin ehkäpä, ehkäpä joku jossain on löytänyt pienestä rasiasta sormuksen ja muistelee nauraen niitä vanhoja kunnon kouluaikoja...
- Nimetön
Joutavia sormuksia.
Kiskotaan viisinkertainen ylihinta.
Kaikki äidin kukkarosta, koska isä
ei viitsi edes vilkaista tuollaisia
turhuuksia. - :OO
Nimetön kirjoitti:
Joutavia sormuksia.
Kiskotaan viisinkertainen ylihinta.
Kaikki äidin kukkarosta, koska isä
ei viitsi edes vilkaista tuollaisia
turhuuksia.Niin onhan se sillai että otetaan ylihintaa.. Mutta ei niitä oo tod. pakko ostaa vai onko?? Itse maksoin luokkasormukseni.
- ------
:OO kirjoitti:
Niin onhan se sillai että otetaan ylihintaa.. Mutta ei niitä oo tod. pakko ostaa vai onko?? Itse maksoin luokkasormukseni.
Viis siitä hinnasta, ei tarvitse ostaa jos on liian kallis! Ketään ei sormusta pakoteta ostamaan, siitä voi kieltäytyä vaikka muut sen ostaisivat...
Mutta mihin sormeen se luokkasormus kuuluisi laittaa? - :)...
------ kirjoitti:
Viis siitä hinnasta, ei tarvitse ostaa jos on liian kallis! Ketään ei sormusta pakoteta ostamaan, siitä voi kieltäytyä vaikka muut sen ostaisivat...
Mutta mihin sormeen se luokkasormus kuuluisi laittaa?meijänki pitäis tilata nyt semmoset. on jo menny parista tunnista 15 min ku ollaan yritetty päättää millane otetaan. meinataan vielä äikän tunnilla yrittää suostuisko ope antaa meijä "vähä" keskustella asiasta. olen nyt seiskalla.
olishan se ihan kiva jos olis joku päivämäärä ja paikka jonne vuosien kuluttua tulla, mutta ei varmaan monet kerkeäis sillo eikä ees haluais tulla:(
- mulle tulee pian luokkasormus
no ono kutosella nyt ja meillä ainaski oli kysely et kuka sen tahtoo ja kuka sitä ei ota.
minä otan :) sillä vanhmepani olivat valmiit sen maksamaan. se on musta ainaski kiva kun saahaa sellaset :) XXD- 6.b
joo tuli vähä kirjoitus virheitä. :P :P XXD
- hyvä ihminen!
6.b kirjoitti:
joo tuli vähä kirjoitus virheitä. :P :P XXD
Mihin sormeen? KESKISORMEEN tietysti!
Vai oletko kenties menossa kihloihin! silloin suosittelemme nimetöntä. :D - : )
No empä tiijä onko mitään järkee. maksaa 16.90€. ei oo kallis mutta ei oo mitään järkeä! meillä on just ollu äänestys ja valinta ei ollut kovin hieno.. www.luokkasormus.fi
- minäkkkkk
minä pidän paljon yhteyttä vanhoihin tovereihini ja me muistelemme vanhoja aikoj ahvinkin paljon
- 6.a
minusta sitä ei laiteta keskariin ja minusta joku 16,50e ei oo kyl kovin kallis sormuksesta (jos se on hieno).miltä sivulta ootte kattonu luokkasormuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318